Wer verwendet PushCrew?

Content & Publishing-Industrie, E-Commerce-Shops, SaaS, Blogger, Finanzen, Reisen.

Was ist PushCrew?

Warum solltest du dich für PushCrew Push Notifications entscheiden? Erreichen deine User überall im Web.

Sprich mit deinen Usern direkt über den Browser. Echtzeit.

Bau dir ein Publikum auf. Ohne mobile App.

Erreiche höhere Opt-In-Raten. Erweitere deine Marekting-Liste.

Erreiche höher Klickraten als E-Mails. Und mehr Seitenbesuche.

Verschicke personalisierte Push-Nachrichten und generiere damit mehr Umsatz.

PushCrew – Details

Wingify

https://pushcrew.com/

Gegründet 2009

PushCrew – Kostenübersicht

PushCrew bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von PushCrew ist ab 25,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

25,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

PushCrew Funktionen

Kundenengagement Software

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

A/B-Tests
Ablauf-Benachrichtigungen
Analytik
Benachrichtigung planen
Geo-Zielgruppenerfassung
Geräte-Targeting
Kampagnen-Segmentation
Kontextabhängige Zielansprache
Mobile Benachrichtigungen
Visuelle Benachrichtigungen
Web-Benachrichtigungen

PushCrew – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 9 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,9/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
4,9/5
Funktionen
4,6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
John C.
Founder
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.7.2018

"Always Improving, Speedy Delivery, Deep Customer Service "

Kommentare: Traffic.

Vorteile: Since inception they have been improving software. When I had issues they handled it optimally every single time. The delivery speed is super fast. They make it dumb easy to add push notices to a site and even have an export option. The API documentation is simple and effective, as a developer I greatly appreciate that. I don't use the segments or triggered campaigns yet but I appreciate those being added.

Nachteile: Pricing tiers could be more flexible compared to competitors. Otherwise there aren't many complaints.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.7.2018
Julia W.
Assistant Marketing Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.11.2017

"Pushcrew is easy to use and we were able to bundle multiple businesses of ours in one account."

Kommentare: Reaching customers through another channel aside from normal email sends and social media. Just another way to reach them.

Vorteile: It allows an easy way to reach our customers in an age when email inboxes are overwhelmed with marketing messages. Since we started on the program they have taken suggestions for improvement that we have made and actually rolled out features that we wanted. I think this is wonderful that they listen to customer feedback and actually take action on it. Additionally they have added other features in the short time we have been on the program and I am impressed with the constant improvements that they are making. I also think it's wonderful how attentive their customer service staff is.

Nachteile: I wish it worked on iOS but that is not their fault as it sounds like it's an Apple issue. The price point is great for us during our busy seasons but not so much during our less busy seasons.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.11.2017
Thomas M.
UA Manager
Finanzdienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.12.2019

"VWO Engage is easy to use "

Kommentare: Overall experience is good.

Vorteile: easy to use
segmentation is good if set up properly.

Nachteile: wish we could segment based on previous events, not just what we have already in place.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.12.2019
Bao T.
Full Stack Engineer
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.5.2018

"Amazing support and ease of use!"

Vorteile: We loved the use of use and customer support. The opt-in options and customizations around messaging are great. They've also added some great privacy features for GDPR. We were looking for a new high-converting channel to engage our audience and increase the quality of our traffic. Based on our analytics, referrals from Pushcrew had the highest retention and engagement. Furthermore, the segmentation features allow us to personalize our push notifications to ensure our audience is receiving tailored content. This has ultimately allowed us to reengage our audience in a new format resulting in click through rates that are much higher than the traditional email channel.

Nachteile: We are looking forward to more features such as AB Testing. Another improvement would be segmentation feature, if it can be retroactively applied to our user's past behaviors instead of us having to creating new segments and wait for the new behaviors to trigger, that would be wonderful.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.5.2018
Verifizierter Rezensent
Portal Manager
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.12.2017

"Great Tool with many features"

Vorteile: Pushcrew offers a really easy-to-use dashboard to our content creators who can easily send, schedule, and report notifications. The API helps our tech team to implement Pushcrew functionality very flexibly. The Support team and our customer success manager take care of our questions, issues, and requests immediately.

Nachteile: We experienced some minor bugs, which do not disturb the tool's functionality, though.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.12.2017