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Was ist Kangarootime?

Kangarootime ist die laut Hersteller führende All-in-one-Software für Kindertagesstätten. Mit automatisierten Zahlungen und Abrechnungen, einem digitalen Klassenzimmer und einem Kommunikationstool für Eltern befähigt die Lösung die Direktoren, ihre Geschäfte effizient und effektiv zu führen. Vergrößere dein Unternehmen, verwalte dein Team und baue Beziehungen zu den Eltern auf – mit der Kinderbetreuungsmanagement-Software von Kangarootime.

Wer verwendet Kangarootime?

Das Unternehmen bedient Zentren mit einem Standort, Unternehmen mit mehreren Standorten sowie Franchise- und Unternehmensmodelle.

Kangarootime Software - 1
Kangarootime Software - 2
Kangarootime Software - 3
Kangarootime Software - 4
Kangarootime Software - 5

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Kangarootime

Kangarootime

4,4 (92)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
46
4
4,3 (92)
4,5 (92)
4,8 (92)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
9
Keine Integrationen gefunden
4,4 (82)
4,1 (82)
4,1 (82)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Kangarootime

Tadpoles
Am besten bewertete Funktionen
Elternportal
Tägliche Protokolle
Verfolgen der Teilnahme
brightwheel
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Elternportal
Verfolgen der Teilnahme
Jackrabbit Care
Am besten bewertete Funktionen
Studenten-Management
Studenteninformationen/-dokumente
Verfolgen der Teilnahme
QuickBooks Desktop
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Hauptbuch
Kostenverfolgung
Procare Solutions
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Elternportal
Verfolgen der Teilnahme
Jumbula
Am besten bewertete Funktionen
Anmeldebestätigung
Online-Anmeldung
Zahlungsabwicklung
Lillio
Am besten bewertete Funktionen
Elternportal
Tägliche Protokolle
Verfolgen der Teilnahme
SchoolCare Works
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Smartcare
Am besten bewertete Funktionen
Tägliche Protokolle
Verfolgen der Teilnahme
Zahlungsabwicklung

Bewertungen über Kangarootime

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
59%
4
29%
3
10%
2
2%
David
David
Owner & President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great software for child care centers

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Kangarootime has helped us improve communication with parents and teachers, and eliminate lots of paperwork. The Kangarootime team has been great to work with. They are very responsive and supportive.

Vorteile:

Software gives our Administrators constant visibility to room attendance and staffing. Parents love the smartphone app and the ability to communicate directly with Teachers and Administrators. Teachers love how the software helps them easily enter updates on the children without having to type out full sentences on the tablet.

Nachteile:

The software is relatively new so they are still adding and improving some functionality. Billing lacked some features that we wanted initially but they have been responsive to requests for improvements. Reporting is also limited but is expanding.

Antwort von Kangarootime

vor 5 Jahren

Hi David - Thank you so much for taking the time to write a review about Kangarootime. We're thrilled to hear that the software has benefitted your administrators, teachers and parents. We're also happy to hear that our team has been responsive to your product feedback and customer service needs. If you have any further feedback, please do not hesitate to reach out.

Julie
Program Assistant in USA
Non-Profit-Organisation Management, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Daily use

4,0 letztes Jahr

Kommentare: I enjoy using Kangarootime. I'm still learning, and looking forward to new updates.

Vorteile:

I like the messaging feature. It makes it easy to communicate with parents and staff. The customer support is wonderful, especially Eric. He is my go-to guy!

Nachteile:

I wish there was an easy way to receive a notification on the Admin side. I know parents receive a notification when they have a message, it would be nice if Admin could receive a notification on their phone or computer when they have a new message. Often, I am away from my desk, so this would make it easier.

Antwort von Kangarootime

letztes Jahr

Hi Julie, Thanks so much for taking the time to write us a review! We're so glad to hear you like our messaging feature and the customer support we offer. If you have any additional feedback, don't hesitate to reach out! Thanks again, The KT Team

Ashley
Center Director in USA
Bildungsmanagement, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Kangarootime is ALWAYS there for your child care business' success!

3,0 letztes Jahr

Vorteile:

Kangarootime is always there for me and my team whenever we have questions or need a solution! Kangarootime is always thorough and makes sure that their customers are happy and able to run their school as safe as they possibly can!

Nachteile:

Right now my biggest complaint with Kangarootime would be that Point of Care can only be used on a tablet or Mac (able to get the app). My work computer is a desktop and I do not always have access to a tablet. I wish that Point of Care was able to be accessed on the computer AND tablet! I love that there is an app, just wish there was an option for admin. who do not always have access to a tablet.

Antwort von Kangarootime

letztes Jahr

Hi Ashley, thank you so much for taking the time to write us a review! We love to hear that our team has been there to help you along the way. We've heard your feedback regarding Point of Care and are actively working on a solution. Stay tuned! Thank you again for your review. If you have any additional feedback, don't hesitate to reach out. Thank you again, The Kangarootime Team

Sr. M. Mercedes
Director in USA
Bildungsmanagement, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

GAME CHANGER!

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Their exceptional 5-star customer service compensates for any minor shortcomings. I know they take my comments and recommendations seriously.

Vorteile:

Kangarootime has truly transformed our childcare facility's operations, especially in maintaining proper ratios. With its seamless interface, we've seen a remarkable increase in monthly finances as we efficiently collect payments and empower parents with financial control. The platform's reporting tools are excellent.

Nachteile:

The admin dashboard could improve its view of student-teacher messaging. Increase/enhance employee-focused reports.

Antwort von Kangarootime

letztes Jahr

Hi Sr. M. Mercedes, Thank you so much for writing us a review! We're so glad to hear that Kangarootime has transformed your business. Our team really appreciates your kind words and feedback. If there's anything else we can do to improve your experience, don't hesitate to reach out! Thanks again, The KT Team

David
Business Manager in USA
Bildungsmanagement, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

One stop shopping. Kangaroo does it all.

5,0 letztes Jahr

Kommentare: clean use, easy to work with, second to none in customer service to explain how to or do it for you!!! 500 stars Yes... I know but not being a tech guy, I am impressed.

Vorteile:

I'm not a tech guy AT ALL. Even found it easy to use

Nachteile:

not able to send videos (BUT THEY ARE ABLE WHEN K2 DROPS)

Antwort von Kangarootime

letztes Jahr

Hi David, Thanks so much for taking the time to write a review about your experience using Kangarootime! We're so glad to hear that our software has been user-friendly and our customer service team has been helpful. If you have any additional feedback, don't hesitate to reach out. Thanks again, The KT Team