Wer nutzt diese Software?

Großes Unternehmen mit mehreren Büros und Multi-Tenant-Gebäude.

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 4.8 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 4.7 / 5
  • Funktionen 4.8 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Digicred Technologies
  • http://www.getveris.com
  • Gegründet 2016

Über Veris

Eine intelligente Cloud- und Mobile-basierte Besuchermanagementplattform, die zur Verbesserung der Sicherheit beiträgt, Rezeptionen verwandelt und Besucher erfreut.

Veris Funktionen

  • Abzeichen-Management
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Ausweis-Scan
  • Besucher-Nachverfolgung
  • Dokumentenmanagement
  • Merkliste
  • Registrierungs-Management
  • Self-Check-in
  • Vorabregistrierung

Die hilfreichsten Reviews für Veris

Best product for managing visitors

Bewertet am 4.6.2019
Mrudul T.
Project Manager
Medienproduktion, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: • Increased Productivity & Efficiency: Reduce the current receptionists by half to do other admin services
• User Information: Employees get notification of visitor arrival, thus receptionists can be more effective
• Security & Compliance: 3-layer authentication with OTP, user photo & government/official ID card
• Reports: Admin & security can now track visitor with single dashboard across locations
• Accountability: Actual number of visitors within premises can be viewed by Admin & security
• Zero waiting time: By offering a self-check-in process to visitors, ensures Zero waiting time

Vorteile: Self help for individual to enter his own details.

Nachteile: There is nothing that has taken a down for me .

Antwort des Softwareanbieters

von Digicred Technologies an 11.6.2019

Dear Mrudul

Thanks a lot for your lovely feedback. We at Veris, truly appreciate your time and efforts for such a detailed review.

Your encouraging words motivate us to do our best every passing day. We are sure that your response will encourage many others to try Veris and give their front-desk a modern makeover!

Thanks again.
-
Aastha Sharma
Vice President, Growth
Veris, a product of Digicred Technologies

Veris made life easier

Bewertet am 18.1.2019
Vivek M.
Front Office Executive
Medizinische Geräte, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Sometimes it is hard to understand visitor's handwriting, and often they leave the columns empty while doing the entry in the visitor book. Veris had solved such issues and no more bookkeeping.

Vorteile: It gives us a method to keep the data safe & secure and a simpler process that makes visitor's life easier at the same time. And the best part is that it works offline too!

Nachteile: Printing badge ; visitor find it as waste of resources ! Dashboard is little tricky to use.

Antwort des Softwareanbieters

von Digicred Technologies an 5.6.2019

Dear Vivek

Thanks a lot for your feedback We at Veris, truly appreciate the time and effort you have taken out to review us.

Our team is working day & night to make the user experience even better. Your insights will help them work in the right direction.

Best
-
Aastha Sharma
Vice President, Growth
Veris, a product of Digicred Technologies

woderful app and team

Bewertet am 11.6.2019
Niharika K.
facility
Versicherung, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: na

Vorteile: easy to access. customer friendly. backend team is very proactive and supportive

Nachteile: we should have mobile app for this. it will help us to access on mobile anytime

A must-have for front desks

Bewertet am 5.6.2019
Kunal U.
Director, Sales
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Most definitely gives a very upscale impression to the meeting process, especially when compared to the traditional counterpart- the age-old logbook!

Vorteile: A delight for repeat visitors at any facility. Ensures a quick check-in without the hassle of repeating manual data entry at every visit.

Nachteile: Only interacted as a user while visiting clients. Not sure of any negative as such.

Antwort des Softwareanbieters

von Digicred Technologies an 8.6.2019

Dear Kunal

Thanks a lot for your feedback We at Veris, truly appreciate your time and efforts for reviewing us.

Your encouraging words motivate us to do our best each day, every day!

Thanks again.
-
Aastha Sharma
Vice President, Growth
Veris, a product of Digicred Technologies

Lies weitere Bewertungen