Wer nutzt diese Software?

Cafes, quick service restaurants, spas, salons and other brick & mortar merchants.

Durchschnittliche Bewertung

6 Bewertungen
  • Gesamt 4.5/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5/5
  • Kundenservice 4.8/5
  • Funktionen 4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.6/5

Produktinformationen

  • Startpreis 45,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Anafore
  • https://www.candybar.co
  • Gegründet 2010

Über CandyBar

Sell more. Sell more often.

Keep customers coming back with CandyBar stamps for every purchase, and a sweet treat for their next visit. Your customers will love being rewarded for every visit.

Regulars spend 67% more than new customers. With CandyBar rewards, customers have another reason to come back, season after season. Put down the paper punch cards and glow up. CandyBar is a chic, beautiful customer rewards card that works on their mobile.

CandyBar Funktionen

  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Bonus-Verwaltung
  • CRM
  • Geschenkkarten-Management
  • Kundenkarten
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliedschaft-Management
  • Treueprogramm
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
  • Bonus-Verwaltung
  • CRM
  • Geschenkkarten-System
  • Kundenaktivitäts-Tracking
  • Kundentreuesystem ohne Karten
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliedschaft-Management
  • Rabattmanagement
  • Treuekartensystem
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Die hilfreichsten Reviews für CandyBar

Best Loyalty Program

Bewertet am 19.10.2019
Deborah G.
Owner
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The customer service has been absolutely great with answering questions or concerns at my intial decision making and has been great to work with.

Vorteile: Its easy to use and operate and I don't have to have a special dedicated ipad to use. I can use the ipad register and all I have to do is pull it up after ringing out customers and add a phone number. Customers love it to since they don't have to download an app to receive the credits. I went to many loyalty sites and even looked at my current software company that offers the same type program and the cost for all others were way to expensive for a new business or a small business ownership.

Nachteile: I would like it to be able to use an email address if a customer doesn't want to use their mobile number, but that isn't a negative since it has only been one customer out of many that mentioned that to us.

Candy Bar for a Loyalty Program

Bewertet am 25.9.2019
Stephanie E.
Brand Equity Manager
Essen & Trinken, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Pretty good plus great after sales services by the team behind Candy Bar

Vorteile: It’s ease of use and easy for our operations team to understand to use.

Nachteile: Needs to have a way to better avoid stamping via human error (or fraudulent transactions). Maybe a POS connection that ties to the Transactopn

Excellent loyalty Program

Bewertet am 13.12.2019
Sally P.
Director
Kunst & Handwerk, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Love the easy tracking of customer activity and the performance reports. The customer's love the fact it's easy to operate and eco friendly

Nachteile: Some customers feel there is a delay when we are doing stamps but just because they are in a hurry. Not really an issue

Candybar is a super easy loyalty program with good functionality

Bewertet am 1.8.2018
Kelly C.
Business Owner
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: we don't have to print loyalty cards anymore

Vorteile: Ease of use, and its design. I like that you can customize some parts of it. I like how it links your devices. Our customers really like it so far too, and sign up has been going ok

Nachteile: there needs to be a short cut on the customer facing sign up screen, I hope to speak w them soon and get this sorted for me. sometimes theres a small delay between customer facing & our computer when we are doing stamps, but it really is very user friendly and worth a try.

Awarding loyalty

Bewertet am 30.5.2019
Sally D.
Senior chef
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I think it's just wonderful to be able to award loyal customers with a paperless stamp. It's better for the environment and customers don't fear losing the stamps

Vorteile: The best part about this, is the eco friendly part, as you don't need to print out loyalty cards anymore.

Nachteile: It lack of features. I would love to be able to customize each customers profile

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