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Was ist Meetio?

Die Raumbuchungslösungen von Meetio eignen sich ideal für KMU mit einem physischen Büro, die Probleme bei der Raumbuchung haben und ihre Raumnutzung optimieren möchten. Mit der Einführung des Room-Tablets im Jahr 2014 setzte Meetio einen neuen Standard für die Verwaltung von Meetingsräumen. Meetio bietet Softwarelösungen für Besprechungsräume, stets mit dem Fokus auf Einfachheit, Nutzerfreundlichkeit und Effizienz. Meetio hat Niederlassungen in Schweden und den USA und bedient zufriedene Kunden rund um die Welt.

Wer verwendet Meetio?

Die Software eignet sich für Unternehmen, die Probleme mit Zimmerreservierungen und Diebstahl von Meetingräumen haben. Unternehmen, die daran interessiert sind, Büroräume und Raumnutzung zu optimieren. Flexible oder gemeinsam genutzte Arbeitsplätze, die an Hot Desking interessiert sind.

Meetio Software - 1
Meetio Software - 2
Meetio Software - 3
Meetio Software - 4
Meetio Software - 5

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Meetio

Meetio

4,2 (13)
189,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
41
4
4,5 (13)
4,3 (13)
4,4 (13)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
300,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
108
15
4,0 (8)
4,4 (8)
4,8 (8)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Meetio

Smartway2
Am besten bewertete Funktionen
Mehrere Standorte
Nutzungsberichte
Schreibtischreservierung
QReserve
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
Ressourcen-Planung
OfficeSpace
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Platzreservierung
Schreibtischreservierung
hybo
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Platzreservierung
Schreibtischreservierung
Spacewell
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Dokumentenspeicher
Warnungen/Eskalation
Witco
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Raumverfügbarkeitsplanung
Zimmerbuchung
Skedda
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Raumverfügbarkeitsplanung
Zimmerbuchung
Zapfloor
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Registrierungs-Management
Verfügbarkeitsanzeige
FAMA
Am besten bewertete Funktionen
Instandhaltungsmanagement
Raumverwaltung
Vorbeugende Wartung

Bewertungen über Meetio

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
46%
4
46%
1
8%
Jack
Jack
Director in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Everyone loves Meetio

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We've had much more efficient use of meeting rooms, much less frustration from people not being able to find bookings, and I'm convinced that it helped us keep costs down by not needing to add new meeting space (given we are using existing space more efficiently).

Vorteile:

We love Meetio View: so easy for anyone to see what is going on with the meeting rooms Both Meetio View and Meetio Room were very easy to set up and configure Zero onboarding for users - totally intuitive interfaces on both View and Room. Meetio appears to be less feature rich than competitors, but that is great - it does the most important things, the basics, really well, with no clutter.

Nachteile:

We found it slightly challenging to choose the right hardware for installation (we found it more cost-effective to get our own hardware) - not so much the tablet itself, but the mounting, power, etc.

Jan
Product manager in Schweden
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

This is the starting point for the Modern Workplace and the categorization of conference rooms

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Great people with two ears and one mouth :) They are very responsive and listen to their customers. They are also very good in the UX area and think twice before releasing a change to make it as intuitive as possible.

Vorteile:

The centralization of the admin tool and the well covering eco system. The responsiveness of the Meetio team is also a big plus

Nachteile:

For a large company like ours (17.000+) with 200 sites, in 70 countries around the world, there are still some structuring, statistics and modifications to wish for, however the Meetio Team listen to us and add/change features constantly as long as it's beneficial for the large community.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hausmeisterservice, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Dont buy

1,0 vor 2 Jahren

Kommentare: nothing - bad quality

Vorteile:

Functionality around integration - but it turned out to be a scam.

Nachteile:

That promised functionality didnt work and they didnt issue a refund when its not working

Tim
Service manager messaging and collaboration in Belgien
Informationstechnologie & -dienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A very weel thought out tool that does what it promises

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We were looking for an easy way to facilitate meeting room management at our offices. So we started looking at options. Meetio was one of them and after the demo we were convinced that this was the tool we wanted to use. We then contacted sales and made an order for 29 meeting rooms in total. The order was processed and we had te delivery within the week. Setup was very easy and straight forward and we were up and running in no time. So our overal experience with this tool is excellent! I can recommend it!

Vorteile:

What i like most are the customization options. You can literally change everything you can think of. From custom company colors to logo's and it also has quite a lot configuration options. It is easy to setup and does not require additional applications to be installed in the internal data center like with many other tools. An active internet connection is all that is needed and it works with any Android tablet although it is recommended to purchase the devices directly from Meetio as then you wll have a fixed connection and power over ethernet available.

Nachteile:

There is nothing I really dislike about this. Or at least nothing I can think of at this time.

Yee Ying
Assistant Manager in Singapur
Forschung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy Implementation and Usage

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

It is easy to implement and use. Users can easily pick up the skill and set up the new devices by themselves.

Nachteile:

The only biggest challenge so far is Meetio does not have a local distributor in Singapore. Hope to see Meetio expanding to Singapore one day.