Wer nutzt diese Software?

Unternehmen, die mit Anwendungen und dem Internet arbeiten und Bug-Reporting, Crash-Reporting, Nutzer-Feedback, Beta-Test, Qualitätssicherung, usw. suchen

Durchschnittliche Bewertung

85 Bewertungen
  • Gesamt 4.7/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5/5
  • Kundenservice 4.6/5
  • Funktionen 4.5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.1/5

Produktinformationen

  • Startpreis 124,00 $
    Preisinformationen
  • Preisinformationen Bug ReportingCrash ReportingIntegrationsand more.4 Members2 Apps
  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Instabug
  • https://instabug.com/
  • Gegründet 2012

Über Instabug

Instabug bietet In-App-Feedback und Bug-Reporting für mobile Anwendungen. Es bietet eine nahtlose bidirektionale Kommunikation mit den Nutzern und/oder Testern, während detaillierte Umgebungsberichte für Entwickler bereitgestellt werden. Der Integrationsprozess dauert weniger als eine Minute und die Ergebnisse sind hervorragend! Die Top-Apps der Welt vertrauen auf Instabug. Instabug bietet ausgezeichneten 24/7-Support und wird regelmäßig sehr gut als Bug-Reporting- und Tracking-Tool bewertet.

Instabug Funktionen

  • Fall-Management
  • Feedback-Management
  • Formularverwaltung
  • Klassifikation der Beschwerden
  • Korrekturmaßnahmen (CAPA)
  • Kundenreklamations-Tracking
  • Problem-Nachverfolgung
  • Qualitätssicherungs-Management
  • Routing
  • Self-Service Portal
  • Social Media-Überwachung
  • Umfrage-Management
  • Aufgabenmanagement
  • Filtern
  • Problem-Nachverfolgung
  • Release-Management
  • Rückstand-Management
  • Ticket-Management
  • Workflow-Management
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Dashboard
  • Eskalationsmanagement
  • Problemplanung
  • Projektmanagement
  • Wiederkehrende Probleme
  • Wissensbasis-Management
  • Überprüfung von Vorfällen
  • Benutzerdefinierte Umfrage-URLs
  • Datenanalyse-Werkzeuge
  • E-Mail Marketing
  • Fragen-Verzweigung
  • Fragenkatalog
  • Mobile Umfrage
  • Offline-Antwort-Sammlung
  • Unterstützt Audio / Bilder / Video
  • Verzweigungslogik
  • Website-Intercept-Umfragen

Die hilfreichsten Reviews für Instabug

It pays for itself every month and more

Bewertet am 8.9.2018
Kerry K.
Senior iOS Developer
Unterhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I've used Instabug for the past 3 apps (and 3ish years) I've worked on. While there are a few rough edges when it comes to administrative items, I couldn't be happier with the product and would recommend it to any developer who has the means to pay for a premium service. The product easily pays for itself each month when used to resolve 2 or 3 crashes or customer-reported support tickets.

Vorteile: - The UI is great and implementation is a breeze
- I love being able to customize my development console logging to amend my crash reports. In fact, the suite of information I get along with crash reports is easily the most comprehensive I've seen on the market, hands down.
- Having the ability to speak directly with customers via in-app chat is invaluable in building customer relationships and solving issues promptly.
- I love being able to annotate screenshots and take videos is issues in the app to attach to bug reports. I often find myself browsing my own app and making notes to myself about items that should be fixed or looked at in this manner. This feature, for me, might be the greatest value add of the product.

Nachteile: It's actually quite cumbersome to work around the 4 account limit per team for a paid account, especially if you have multiple apps and/or support people that need to log in. There are almost too many updates (too frequent?) being made to the software. Every other day that I log into the dashboard, there's an alert at the top screaming at me to update to the latest version, which don't even seem to include high priority hotfixes.

Instabug The Best For Bugs And Feedback

Bewertet am 20.2.2019
Mike M.
CEO
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Integration with both IOS and Android is an essential need for us. Instabug makes it simple for anyone to submit bug reports. Each ticket is handled individually which is essential to customer support. The customer support staff is friendly and helpful. Instabug helps us communicate with our clients quickly and resolve issues faster.

Vorteile: Instabug is simple and easy to use. Bug reports and feedback are easy to analyze. The screenshot feature works amazing and it is crucial to providing feedback and follow up. Full console logs, network logs, screenshots and device details saves crucial time.

Nachteile: We haven't found anything that we dislike with Instabug.

Entry point for your customers feedback

Bewertet am 13.3.2018
Yasmany C.
Scrum Master And Development Team Lead
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: A lot of feedback from our beta-testers allowing us to fix bugs, improve and even rework features before hit the final users

Vorteile: Easy to integrate with all platforms allowing an fast way to get feedback from beta-testers. Integrations with third party platforms like jira for task control and slack for communication

Nachteile: The UI, i think it can be cleaner, with some useful dashboard reports that can gave you insights right away

Recommended tool for bug tracking !!

Bewertet am 27.12.2018
Verifizierter Rezensent
Quality Engineer
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Using Instabug for bug reporting is super easy. The best thing about instabug is the ability to attach screenshots, notes, and video recordings when submitting the bug. This helped our team to reduce the time they spend on clarifying the bug which resulted in more productivity.The integration with third-party tools like Jira is again a very useful funcitionality that has made Instabug a winning tool.

Nachteile: There is nothing that I dislike for now.

Can't really ship an app without it

Bewertet am 7.9.2018
Glenn M.
Co-Founder and CTO
Finanzdienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall experience is very good, we've been using the product for a while now to gather feedback from our testers and it has helped us identify issues and save a lot of time in the process.

Vorteile: The ability to have users shake their device and send feedback regarding our apps.

Nachteile: Certificate pinning seems to break the capture of network logs, support has been very friendly and seems to be working on it.

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