Was ist inSitu Sales?

inSitu Sales ist eine mobile All-in-one-Lösung für Außendienst, Direct Store Delivery (DSD) und B2B-E-Commerce. Die App und das E-Commerce-Portal bieten mobile Rechnungsstellung, Kostenvoranschlag und Auftragserstellung, sichere mobile Zahlungsabwicklung, digitale Produktkataloge, Erstellung und Verfolgung von GPS-Vertriebsrouten, Gebietsmanagement und Integration in QuickBooks, SAP, Freshbooks, Microsoft Excel und Xero.

Wer verwendet inSitu Sales?

Außendienst- und Vertriebsplattform für die Rechnungserstellung, Zahlungsabwicklung und Routenplanung kleiner bis mittelständischer Unternehmen.

Wo kann inSitu Sales bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • inSitu Mobile Software
  • Ansässig in Los Angeles, USA
  • 2006 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Kolumbien, Mexiko, Puerto Rico, Vereinigte Staaten und 1 weitere

Sprachen

Englisch, Spanisch

Über den Anbieter

  • inSitu Mobile Software
  • Ansässig in Los Angeles, USA
  • 2006 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
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Englisch, Spanisch

inSitu Sales – Videos und Bilder

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inSitu Sales

34,99 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
500,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
20,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
5.000,00 $/einmalig
Kostenlose Version
Gratis Testen

inSitu Sales Funktionen

  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Rechnungen
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragserfassung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Drittanbieter-Integration
  • GPS
  • Gebietsmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kundenaufträge
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Mobile Zahlungen
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Abrechnung
  • Online-Zahlungen
  • Rechnungserstellung
  • Rechnungshistorie
  • Retourenmanagement
  • Routenoptimierung
  • Rückstandsverwaltung
  • Versand-Management
  • Vertriebsaktivitätsmanagement
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für inSitu Sales

Vereinfachte und vollständige Lösung für deine Kostenvoranschläge und Aufträge, Versand, Inventar, Verkaufsstelle, Buchhaltung und Echtzeitverfolgung.
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Bewertungen über inSitu Sales

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6 (14)
Benutzerfreundlichkeit
4,5 (14)
Kundenservice
4,4 (14)
Funktionen
4,3 (14)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8 (14)

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
64%
4
36%
Douglas P.
Owner/GM in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A must have, for mobile account management.

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: InSitu Sales offers an outstanding software at a great price. The customer service is outstanding! We run and organize most aspects of our business from mobile billing, account info, routing, sales history and have it all sync with QuickBooks. After our old software was no longer being supported, the switch to InSitu Sales has helped to make us more efficient while providing the customer a detailed, professional invoice.

Vorteile:

The customer service is outstanding! [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and his team truly care about making sure the software is doing exactly what you need it to do. The ability to customize certain aspects to work with the way we do business. The affordability of this software simply can't be beat.

Nachteile:

The time to make certain changes in the software can be lengthy. Need more personal training on how to use new features in the system.

Jim B.
Owner in USA
Pharmazeutika, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

InsituSales saved my business

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I was using a different product before that was designed for use on a PDA which was really a great product before Microsoft went to Windows 7. The developer decided to stop supporting it and I was left with nothing to do but start searching for a new product. I looked at a few things but they were all too expensive. Then I discovered InsituSales and thought I would give it a try.
Man am I glad I did.
At first there were some issues, but they were always there for me and whenever I asked them to add a feature or just show me how to do something they were on it.

Vorteile:

Ease of everything. Customer service is very good. Price is Right.

Nachteile:

I guess learning how to use it in the beginning, but once I got started it was a pleasure.

Mohamed D.
Managing Partner in Schweden
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy to use, but no support.

4,0 vor 7 Monaten

Kommentare: Overall experience is acceptable.

Vorteile:

Very easy to use especially the mobile app. Any sales rep could use it without lots of training. The mobile app is very user friendly, all the icons are big and bold. Also, it does not to be connected all the time to the internet. You can use it offline, once connected to the internet, the app will sync with the server. Unlike Odoo, if not online or it has poor network connection you cannot bill a customer.

Nachteile:

Invoice does not print properly, it does not give you the total number of items billed. Name of the customer does not print on the invoice, and you cannot customize anything. Support not responding neither on emails nor on phone calls. It does not have an automatic integration with Odoo.

Antwort von inSitu Mobile Software

vor 7 Monaten

Hi Mohamed, we do allow the option to modify the template. Here is a tutorial, if we dont have a field supported you can definitely request it to support@insitusales.com or via chat. Please send us your company name so we can coordinate and fix the printer template. Tutorial: https://insitusales.zendesk.com/hc/en-us/articles/204624544-How-to-customize-your-PDF-and-Thermal-Printer-Template

Francesco D.
Senior Territory Manager in Kanada
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Amazing Software and customer service

5,0 vor 7 Monaten

Vorteile:

What I like about the inSitu Sales is all the features that comes with it's literally endless we discover new ones every day, their staff is top-notch and always ready to help, also very knowledgable on the platform and they respond immediately with any situation we may have

Nachteile:

None so far It has everything we need a more

Oscar R.
Project Manager in Puerto Rico
Groߟhandel, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great app, save us a lot of working time!!!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Same a lot of working time entering the sales orders.
Improve our sales and the relation with our customers.
Able to organize better our sales catalogs.

Vorteile:

Easy to use, and implement. Very responsive customer service. Help us to customize our company needs. Communication in English and Spanish. Reasonable monthly fee.

Nachteile:

Need more features, but they update and improve the app constantly.