Was ist Brilion?

Haushaltsservice-Lösung mit Terminplanung, Online-Buchung und -Zahlung, SMS-Benachrichtigungen, Marketing, Umsatz- und Rechnungsüberwachung und mehr.

Wer verwendet Brilion?

Webbasierte Haushaltsservice-Plattform für Branchen, die sich mit Zimmermädchen, Reinigungseinrichtungen, Hauswirtschaft, Pool-, Teppich- und Büroreinigung und Haustierpflege beschäftigen.

Wo kann Brilion bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Brilion
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Neuseeland, Vereinigte Arabische Emirate, Vereinigte Staaten und 1 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Brilion
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
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Englisch

Brilion – Videos und Bilder

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Brilion

30,00 $/Monat
Kostenlose Version
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0,83 $/Jahr
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Brilion Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Integration in die Buchhaltung
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Wiederkehrende Termine
  • Zeitverfolgung

Alternativen für Brilion

Lass dein kleines Unternehmen größer aussehen. Jobber hilft Heimservice-Unternehmen dabei, Angebote zu erstellen, Termine festzulegen, Rechnungen zu erstellen und schneller bezahlt zu werden.
Skalierende Außendienst-Plattform in der Cloud für die Cloud entwickelt, die auf allen mobilen Geräten für den Einsatz im Außendienst leicht funktioniert.
Verwalte mobile Mitarbeiter mit der Synchroteam Field-Service-Management-Software (FSM). Erstelle deine kostenlose Testversion in weniger als einer Minute. Live-Support. Erfahre mehr über Synchroteam
Vonigo eignet sich hervorragend für Außendienstunternehmen, die Abläufe rationalisieren und den Umsatz steigern möchten.
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CRM software for residential maid/cleaning service businesses. Invoicing, scheduling, automated client messaging, & website bookings.

Bewertungen über Brilion

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
85%
4
15%
Rehan
Rehan
Co-Owner in Vereinigte Arabische Emirate
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

One of the best integrated software for maids

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: It has helped us a lot in terms of time consuming. It is quick, easy , speed is top notch. And makes the job easy with less time efficiency

Vorteile:

1) don’t have to work on excel sheets everytime. Software makes it easy to handle bookings. 2) We can know which maids to allocate for the same client 3) Easy to handle the sales sheet, daily, monthly & yearly. 4) it shows our company logo whenever we use the software. They make it feel like it’s designed for our company. 5) gives us the complete depth of our clients list, mainly because through excel sheets it was very hard to track our return clients. 6) it doesnot lag, or has any glitch. 7) best customer care, always available when we need the software management assistance. 8) whenever there is an update they do let us know about it. Always up to mark with the updates.

Nachteile:

1) if they make a YouTube video of each step they will be very easy for my employees to know about it. Over all a good a software that makes it feel like it was designed for us.

Borislava
Borislava
Administrative Assistant in Bulgarien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzel- & Familiendienstleistungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The cleaning software you need to have!

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Saving time, no need excel or of paper anymore, crew reports in a minute, customer history in a minute. Each crew member has access to his/her own schedule online, google map - completely helpful for the new members. Optimization of in all levels.

Vorteile:

Easy using for the all sides - administration, crew and customer, totally time saving for all! Regarding from the accountant view - automatically created invoices, easy to mark the payment and select its mode (cash/online), crew time calculation (commissions and ets.), balances. Generally with Brilion you have all in one - schedule app for admin, crew app for each team member, customer app (bookings & payments & requests & rating), accountant software.

Nachteile:

They need to make some adjustment, on my opinion, on the pdf looking of the documents.

Abhishek
Manager in Vereinigte Arabische Emirate
Versorgungsunternehmen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Brilion put us in control

4,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Scheduling and dashboard are very important. Also customer login feature helps clients book services online.

Nachteile:

Few constraints so cannot be customized 100% for you since it is a common platform for all other companies as well

John
Sales Director in UK
Hausmeisterservice, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

5Stars Brilion review

4,0 vor 8 Monaten

Kommentare: After trying 3 other Cleaning scheduling system we returned to Brilion due to its extensive customization options, functionality and flexibility to suit our business. With Brilion we can run our busienss how we want to, not restricted by the scheduling system dictating how we should do it. Important to us being a start up was the support speed and quality of response, with the follow up fix things or add new functionality.

Vorteile:

Features, functionality, customization. Support

Nachteile:

No Zoho Books integration yet (only Quickbooks as an option)

Wilmide
Busness owner in USA
Einzel- & Familiendienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great software

5,0 letztes Jahr

Kommentare: I have everything under control. Booking payment calander etc... Make my life and work easyer

Vorteile:

The software is highly customable and i like the fact that customer support is always available, friendly and very professional

Nachteile:

Since the suuport was able to help us set up the software the way we want we have no complaint with that regards

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