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Financial Services Cloud

Financial Services Cloud

Was ist Financial Services Cloud?

Erhöhe die Beraterproduktivität, um dich mit Financial Services Cloud von Salesforce auf Kundenbedürfnisse zu konzentrieren. Die vollständig integrierte Vermögensverwaltungslösung macht es so einfach wie nie, mehrere Kunden und Haushalte zu verwalten, finanzielle Ziele und bedeutende Lebensereignisse zu verfolgen und personalisierte Ratschläge zu liefern, die eine dauerhafte Loyalität gewährleisten. Verwandle jede Kundenbeziehung in eine Vielzahl neuer Möglichkeiten.

Wer verwendet Financial Services Cloud?

Finanzberater, Einzelhandelsbanken, ihre Teams und ihre Kunden

Financial Services Cloud Software - 1
Financial Services Cloud Software - 2
Financial Services Cloud Software - 3
Financial Services Cloud Software - 4
Financial Services Cloud Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Financial Services Cloud das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Financial Services Cloud

Financial Services Cloud

4,7 (3)
300,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
144
11
4,0 (3)
4,3 (3)
4,7 (3)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
195
26
4,0 (18.585)
4,0 (18.585)
4,1 (18.585)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Financial Services Cloud

Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kontakt-Datenbank
Kundendatenbank
Redtail CRM
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
A1 Tracker
Am besten bewertete Funktionen
Ansprüche nachverfolgen
Dokumentenmanagement
Schadensabwicklung
Turnkey Lender
Am besten bewertete Funktionen
Bearbeitung von Krediten
Berichterstattung / Analyse
Zahlungseinzug
Intelligrow
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Creatio CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Sales-Pipeline-Management
Shape
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Kontaktmanagement
Sales-Pipeline-Management
HES LoanBox
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kredit-Portfolio-Management
Kreditnehmer-Management
The Mortgage Office
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Kreditnehmer-Management
Zahlungseinzug

Bewertungen über Financial Services Cloud

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
33%
Nayari
Nayari
Finance Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

A software that allows me to easily optimize financial management.

5,0 letztes Jahr

Kommentare: The great benefits of this software have allowed us to automate processes that have reduced the manual workload and allowed me to spend more time on strategic tasks such as financial planning and analysis. It has improved the efficiency in the management of clients and portfolios, allowing me to provide a more personalized and quality service to our clients. Collaboration between teams has been simplified, which has improved communication and coordination on key financial projects. Enable real-time visibility into financial data that has improved decision making and enabled an agile response to market changes.

Vorteile:

It is a great software that has the ability to manage and analyze financial data in real time and gives me a complete and accurate view of the financial health of the company. It is a highly customizable and adaptable software, it allows me to adjust the platform to the unique needs of my organization, optimizing processes and workflows. Shared access to information and collaboration between teams has improved communication and strategic decision making. The reporting and analytics functionality allows me to identify trends, opportunities and risks, allowing me to make informed and informed financial decisions.

Nachteile:

What has been a drawback for us is its initial implementation, as it can require a significant investment of time and resources. It has a steep learning curve, especially for those who are not familiar with the platform. Additionally, integration with legacy systems and applications can present technical challenges that require careful planning and configuration expertise. Difficulties are quickly overcome and it allows us to enjoy the benefits of this tool very quickly.

Michelle
Operations Associate in USA
Finanzdienstleistungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Review of Salesforce

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

I like how customizable the software is. You can have it built around your business and not the other way around.

Nachteile:

It could be a little more user friendly. There seem to be many ways to navigate to the same place, or many ways to do the same thing.

Brittany
SR Associate, Technology in USA
Finanzdienstleistungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Salesforce FSC Review

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: It gets the job done but on a really high level. You can't actually do anything transactional related unless you write specific code. So if you want to see all your platforms in one place and the values for all the clients, then this is the platform you want, but keep in mind this is only a small piece of the puzzle. To get it to work, you need to bring on other items and third party consultants. It can get to be a large project.

Vorteile:

I like how you can customize anything and everything about Salesforce FSC. If you know how to administer the platform, the possibilities are endless. It is very straight forward to problem solve certain features such as workflow management or contact information.

Nachteile:

I like that it can do so much, but I also don't like it. They give you a bunch of alternate ways to really pull in what you need. If you want to see account information you need to set up APIs. Don't know how? You need a third party to come in and do it for you. Oh, but wait, you need ANOTHER one of their products that they don't tell you until AFTER you buy FSC. You don't need to know code, but you have to hire a developer that does. It's very frustrating how many third parties need to be brought in to get something that should really be included. If you have the means, go for it, otherwise it's an endless blackhole of expenses.