Experity Patient Engagement

Was ist Experity Patient Engagement?

Experity Patient Engagement, ehemals Clockwise.MD, bietet Online-Lösungen für eigenständige Planung und Warteschlangenmanagement für Notfallkliniken, Gesundheitssysteme, Krankenhäuser, ambulante Laborkliniken und Spezialkliniken. Die Kundschaft erlebt einen messbaren Anstieg der Patientenzufriedenheit, eine Reduzierung der Wartezeiten und effiziente Arbeitsabläufe.

Wer verwendet Experity Patient Engagement?

Experity Patient Engagement unterstützt kleine bis große Notfallkliniken, Gesundheitssysteme, Krankenhäuser und Spezialkliniken, die darauf spezialisiert sind, Patientenbindungslösungen für On-Demand- und Blended-Care-Kliniken bereitzustellen.

Wo kann Experity Patient Engagement bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Experity
  • Ansässig in Sioux Falls, USA
  • 2019 gegründet
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Experity
  • Ansässig in Sioux Falls, USA
  • 2019 gegründet
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Englisch

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Experity Patient Engagement

350,00 $
Kostenlose Version
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N/A
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65,00 $/Monat
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300,00 $/Monat
Kostenlose Version
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Experity Patient Engagement Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Erinnerungen
  • Mobiler Zugriff
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Terminplanung

Alternativen für Experity Patient Engagement

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Bewertungen über Experity Patient Engagement

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
36%
3
4%
2
8%
Katie
Katie
Manager, Patient & Family Engagement in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Clockwise has been a game changer!

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Our organization opted to use this in our three busy urgent cares. We are a large, pediatric academic medical center and this has been a game changer for us in regards to transparency, wait time, and access to medical care. Our front line staff have only wonderful things to say, and Clockwise has done a fantastic job ensuring this product works best for us. It is easy to set up, easy to modify, and everything has been painless.

Scarlet
Director in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Provider time, patient wait time and overall cycle time has improved immensely with use.

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Patient facing options and online features. As a director the reporting features are very valuable. The customer support is superb and if anything can be removed or added to the applications, it is done quickly and efficiently. The transparency of the program has changed the culture of providers and teammates and has enhanced the attention given to overall patient cycle time, which is a top patient dis-satisfier in Urgent Care.

Nachteile:

Report structure. They are not as streamlined as we would prefer. The data is there but because the reports impact everyone that utilizes the system, it creates a barrier in admin efficiency. Also would like to be able to disconnect (not visualize) certain items that are there for other systems but do not pertain to our system; it makes it extremely confusing for providers and staff and holds no purpose for us overall. Would like to see an increased ability to personalize the system to specific needs.

Verifizierter Rezensent
Fellow in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Limited functionality and terrible aesthetic

2,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

It integrates with Docutap, so the check-in times available to the patient are more accurate if we're busy.

Nachteile:

Clockwise looks like it was built in 2001 and has not been updated since. The webpage looks like something you'd find in an intro HTML class. How I pay this much for a software that does not invest it's money into a better-looking UI is beyond me. The reports take extremely long to load and overall it serves as a glorified Google Form and Post-It-Note.

James
Medical Director Urgent Care in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Innovative company, reliably functional program and superior customer service!

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Ability to manage patient flow in our urgent care center by allowing patients to select reservation times.

Vorteile:

The functionality and versatility. Not only does it serve as a platform for patients to schedule online reservations, but also serves as a great lobby and exam room management platform with robust reporting capabilities to monitor throughput, wait times, etc. Clockwise.MD has been a terrific partner for us since early in their deployment of the software and they continue to add functionality to an already stellar program. Their customer service is unparalleled.

Jason
Coordinator in USA
Medizinische Praxis, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Clockwise has been an amazing addition to our urgent cares.

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Clockwise MD allows our clinics to work together, more efficiently by taking the guesswork out of wait times at each location. The online sign-in for patients has been a large patient satisfier that greatly improved our scores.

Vorteile:

Clockwise MD is very user friendly, staff needed minimal training and the set-up from the company was wonderfully easy!

Nachteile:

The software works as long as your staff is using it properly. Keeping track of where your patients are in the process is key to the process working correctly. If I have any critiques they would center around the program itself, there are times that administrators can have difficulty resetting accounts for staff. The customer service crew has been amazing in making up for this.