Was ist Flex4 OPS?

The Online Print Solution (the OPS) has been developed by Flex4 and is based on over 10 years experience in designing, developing and supporting website solutions and services for businesses in both the UK and overseas.

Our experienced management team combines business development, sales, marketing, project management, software development, website and search engine knowledge and skills, to provide our customers with a highly competent long-term partner.

Wer verwendet Flex4 OPS?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Wo kann Flex4 OPS bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • RWS Web Solutions
  • 2004 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigtes Königreich

Sprachen

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Über den Anbieter

  • RWS Web Solutions
  • 2004 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigtes Königreich

Sprachen

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Flex4 OPS – Videos und Bilder

Kosten ähnlicher Produkte wie Flex4 OPS vergleichen

Flex4 OPS

N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen
550,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
45,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Flex4 OPS Funktionen

  • Angebote / Schätzungen
  • Auftragsmanagement
  • Chat / Messaging
  • Content-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Drucken an mehreren Standorten
  • Genehmigungs-Workflow
  • Inhalt-Bibliothek
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Produktkonfigurator
  • SEO-Management
  • Self-Service Portal
  • Suchen / filtern
  • Vorlagen
  • Wissensbasis-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für Flex4 OPS

OOSys takes care of building web to print solutions for you. OOSys supports marketing materials for many industries.
Ersetze dein veraltetes Intranet durch Communifire. Nützlich. Anpassbar. Bei über 2 Millionen Menschen beliebt.
Intranet Software providing Team Communication, Team Directory, Powerful File Sharing, and Management with a range of integrations.
OnBoard ist eine virtuelle Software zur Verwaltung von Vorstands- und Führungstreffen. Verwalte dein Unternehmen sicher, von überall aus. Starte jetzt die kostenlose Testversion./Hol dir die Demoversion. Erfahre mehr über OnBoard
Der Hub ist ein führendes Intranet mit mehreren Standorten, das mit kostenlosen Upgrades die Anforderungen jedes Unternehmens, ob groß oder klein, erfüllt.
TestDirectly removes lab bottlenecks like paper forms with an electronic workflow, boosting capacity, and improving turnaround times.
Automatisiere deine Geschäftsabläufe auf allen Geräten. Es ist einfach und schnell.
MyHub ist eine Cloud-basierte Intranet-Softwarelösung, die Unternehmen eine Reihe leistungsstarker Business-Tools zur Verfügung stellt. Erfahre mehr über MyHub
INControl is a configurable platform solution focusing on a digital document and operational process management.
Brand management platform that helps brands communicate guidelines, manage assets, and maintain a consistent image with smart templates
Zoho Creator ist eine Low-Code Anwendungsentwicklungssoftware mit der du nutzerdefinierte, mobile Apps für dein Unternehmen erstellen kannst.
Web-to-Print-System, mit dem du Marketingmaterial und Werbeartikel erstellen, speichern, drucken und verteilen kannst.
LiveTiles Design hilft bei der vollständigen Anpassung deines Intranets. Erstelle ansprechende und moderne digitale Arbeitsplätze auf Sharepoint und Office 365.

Bewertungen über Flex4 OPS

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
30%
4
60%
2
10%
Corinna J.
Sales Director in UK
Druck, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great website company

5 vor 3 Monaten

Kommentare: It is taking a long time to get any development work done at the moment

Vorteile:

Easy to use and update - visibility - everything is easy to read and see

Nachteile:

pricing is a bit clunky - i'm finding it difficult to work out the prices, then convert to put on spreadsheet in totals, i work in unit prices

Kevin C.
Design Studio Manager in UK
Design, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Online Ordering System for Charity Work

4 vor 2 Monaten

Kommentare: Great gang with fountains of knowledge.

Vorteile:

Simple and attractive to the user. Makes life easier across the company.

Nachteile:

Flexibility as a super user and having to depend on the support for minor issues.

Nick R.
Manager in UK
Verpackung und Container, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

emails

2 vor 2 Monaten

Vorteile:

ease of use , and customer service is good

Nachteile:

often has stopped working and takes a while to get going again

Andrew N.
director in UK
Druck, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

good software

4 vor 2 Monaten

Vorteile:

very useful for easy repetitive products difficult if you have a variety of products utilising different pay scales.

Nachteile:

lack of flexibility, tried to introduce variable pricing for our products but not much help to solve it.

Richard F.
Managing Director in UK
Druck, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great All round

5 vor 2 Monaten

Kommentare: Great product, great service. Helpful and professional.

Vorteile:

Having used 2 different systems before this I found this easier to implement than the others, customer service is responsive and helpful. Implementation was fast and easy to do. The software isn't overly complicated but advanced enough to get everything done we needed to. Acheiving much better results than previously.

Nachteile:

Order management could be easier to use, other than that pleased with products.