Truffle

Truffle

von KlientScape Software

Wer verwendet Truffle?

It is designed especially for Food and Beverage & includes small cafes, bistro, eateries, bakeries, bars/pubs, restaurants, commercial kitchen, etc. It is perfect for any size drinking & dining place.

Was ist Truffle?

TRUFFLE is a lightweight and multi-platform software that allows you to design your own restaurant layout. You can add, edit, merge or remove tables and comes equipped with booking management system. Truffle comes in two versions, Truffle Pro and Truffle Lite. Both the versions come with a customized Dashboard, Reporting Systems including VAT. You can use the integrated billing system that allows for different types of payment modes.

Truffle – Details

KlientScape Software

http://klientsoft.com/

Gegründet 2015

Truffle – Preisübersicht

Truffle ist verfügbar ab 19,99 $/Monat. Truffle bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Truffle findest du unten.

Startpreis

19,99 $/Monat

Preisinformationen

One time License also available at USD 599.99. Free support for a year.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Truffle Funktionen

Gastronomie Software
Abrechnung & Rechnungsstellung
Berichterstattung / Analyse
Integrierte Buchführung
Inventarverwaltung
Küchenmanagement
Menüverwaltung
Mitarbeitermanagement
Reservierung-Management
Tabellenverwaltung
Verkaufspunkt POS
Wartelisten-Management

Truffle – Nutzerbewertungen

Zeigt 3 von 3 Nutzerbewertungen

Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4.7/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
3.7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5

I have found the user experience of this software very convenient and easy to understand

Bewertet am 6.12.2017
Sanjog K.
Manager
Restaurants, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Benefits we got using this are mostly from its reporting feature like, date-wise sorting sales report, category-wise sales report, stock report, close day report and so on. Category-wise discount feature has also helped a lot in most of the circumstances.

Vorteile: The most likely feature I've found in this software is its restaurant layout management. My restaurant's staff can swiftly receive customer's order as you can have a full restaurant layout view in a single screen and serve them quickly.

Nachteile: One thing I like the least about this software is that it is short of one feature: showing profit/loss report of the restaurant

Antwort des Softwareanbieters

von KlientScape Software an 17.1.2019

Thankyou Mr. Sanjog for the honest review !

Management has been more easy now

Bewertet am 17.1.2019
Aliza P.
Marketing Manager
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: As a Restaurant Manager, I always had issues with managing my daily sales remotely. Truffle has been a monitor face of my work. Restaurant operation has gone more swift and smooth with Truffle. The interface is beautiful and easy to use .

Vorteile: My favorite feature is the stunning UI of the software. Its clean and data analysis has been easy as there are sales reports , VAT reports generated effectively .

Nachteile: However, my administrative accounts cannot be tracked .

Antwort des Softwareanbieters

von KlientScape Software an 28.1.2019

Thank you Aliza for your feedback. We will be integrating accounting section in new version of Truffle.

This is a solid, well thought out product. Easy to use. Easy to set up.

Bewertet am 23.8.2017
Sushov K.
Stock Manager
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to use very functional for my Coffee Shop. Good customer service when I have called with a question or a problem since.

Antwort des Softwareanbieters

von KlientScape Software an 18.1.2019

Its really good to hear from you Sushov!
We will always be there for your technical issues if any !