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Was ist Mend?

Am besten geeignet für Gruppen ab fünf Anbietern. Nichterscheinen von Teilnehmern im einstelligen Prozentbereich: Telegesundheit, Telemedizin und komplett digitales Patientenmanagement: Terminerinnerungen, Selbstterminierung von Patienten und digitale Formulare. Die Nummer Eins im Support und für nutzerdefinierte Workflows. Verbinde dich mit Patienten jederzeit, überall und über jedes Gerät.

Mend sorgt für Engagement-Raten in Höhe von 98,3 % und Videoverbindungsraten in Höhe von 99,85 % und eine No-Show-Rate im einstelligen Prozentbereich.

Mend verfügt über Automatisierungstechnologie zur Integration in beliebige EHR-, PMS- oder andere Systeme.

Wer verwendet Mend?

Privatpraxen, Gesundheitssysteme, Kostenträger, Apotheken und Pharmaunternehmen.

Mend Software - 1
Mend Software - 2
Mend Software - 3
Mend Software - 4
Mend Software - 5

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Mend

Mend

4,5 (759)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
96
Keine Integrationen gefunden
4,5 (759)
4,4 (759)
4,5 (759)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
36
Keine Integrationen gefunden
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Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Mend

Wellspring Innovation Management
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Webex Suite
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
Secure Telehealth
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Videokonferenzen
Virtueller Warteraum
GoTo Meeting
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Echtzeit-Bildschirmfreigabe
Zwei-Wege-Audio und -Video
VidyoConnect
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Echtzeit-Chat
Zwei-Wege-Audio und -Video
InTouch
Am besten bewertete Funktionen
Lead-Engagement
Lead-Erfassung
Verfolgung von Interaktionen
Zoom Events and Webinars
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Live-Chat
Mobiler Zugriff
Compulink Healthcare Solutions
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Verwaltung von Patientenakten
Apptoto
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigungen/Erinnerungen
Kalender-Synchronisierung
SMS-Erinnerungen

Bewertungen über Mend

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
68%
4
22%
3
6%
2
3%
1
1%
Jose J
Jose J
Crew member in Mexiko
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Essen & Trinken, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

First time using this

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: So far I have a positive experience but I havent used it at all

Vorteile:

I like that it was easy to use, I got text and email links for a video call so I got options to use

Nachteile:

Its a very bright display I dont know If a "dark mode" is available but it would help

Jennifer
Jennifer
House cleaner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Mend

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: My overall experience with Mend was helpful, a lot of other software don't give you the tools to be able to show X-rays and other documents that your doctor would want to share with you.

Vorteile:

Mend is very easy to use when getting into touch with your doctor. I only used this software once to go over my X-rays on my back. I like that you can use this on your computer or your cell phone, makes it very convenient. You have ton's of different chat tools and can video chat with your doctor while going over results.

Nachteile:

The downer of this software is how much is it. I think the price rounds around $100 to $200 bucks which is way to pricey for me, and there's no way I could afford that especially when there is so many different ways over the computer or your cell that you can use to talk to your doctor. My doctor wanted me to use this software to be able to access my X-Rays and see what's going on which is why is was free for me just this once.

Antwort von Mend VIP

vor 4 Jahren

Mend does not charge a patient to use the services. Any patient responsibility is between the patient and the provider. Mend starts at $49 per provider per month.

Gerard
Attorney in USA
Rechtsberatung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Many Thanks to Mend and [sensitive content hidden]

5,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Bumpy at first, but after settling into your system and finding a practitioner who is clearly taking care of me has been magic.

Vorteile:

The continuity with [sensitive content hidden] has been very helpful. I am finding her to be an excellent practitioner and I am very grateful for her approach to my medication management and general wellbeing.

Nachteile:

Honestly, I am so grateful for this assistance, I have no complaints. I don't even know how I would or could improve this service at present. Thank you, thank you, thank you.

Rachel
Vice President, Compliance in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Mixed Feelings- Healthcare

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We do love our direct customer support rep, but several issues we've had to escalate beyond them have not had a valid response from management. Those include HIPAA issues, state and federal telehealth regulations, business associates agreement concerns, etc. Major compliance (healthcare) issues with this product were not taken seriously. Concerned upper management does not understand relevant regulatory governance enough to ensure product is, and remains, in compliance. If NOT using for healthcare, then it's not a concern as this product works as described and meets needs for non-healthcare organizations.

Vorteile:

End-user experience is great, first level customer support is also wonderful. Meets many of our basic needs and offers a lot more flexibility than other products we've used (of same type). Mend tech team wonderful at making changes as we request them and finding solutions for alternate workflows. Great implementation process.

Nachteile:

Major healthcare compliance concerns and as an organization, we've had to do much of the groundwork to both identify and push to resolve, including educate vendor on why it was a concern. We discovered very serious flaws in patient consent process that indicate Mend does not actually meet multiple federal standards (HIPAA, CMS Regs, and UETA, E-Sign Act) in this area, despite their contract and all business materials clearly stating they do. We brought this to their attention immediately (Feb 2020) and have had a very frustrating path to resolution and are not entirely sure it's resolved still (Sept 2020). Multiple attempts to get, in writing, explanation of issue and resolution (to support our organization as we are liable for this issue in any audit) with no response at all. Very poor communication re: resolving and not much accountability. In addition, reporting functionality is lacking. Only very basic reports can be obtained.

Jennifer
Cleaning, painting, hanywork in USA
Metallabbau, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

My thoughts an opinions

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: I feel a lot better im moving forward an taking the steps i need to to better myself an my life for me an my children to be in my life everyday

Vorteile:

I didnt have to worry about the anxiety of going around other people in an office or how im goin to get there an back or waiting to be seen.

Nachteile:

I couldnt hear very well i had to hold the phone to my ear so i wasnt on the video so i wasnt able to make eye contact and talk to my counselor.