Wer verwendet click-360?

Click-360 Core spricht kleine Nutzergruppen an und wird mit Sensibilisierungs-Briefing und Feedback-Coaching gebündelt. PAYG spricht mittelständische und große Unternehmen an, die umfassend Arbeiten delegieren möchten.

Was ist click-360?

360-Grad-Feedback. Zielgerichtet und einfach. Klicke auf das Video, um mehr über die Self-Service-Plattform (www.click-360selfdrive.com) zu erfahren. Oder lasse dein Projekt von Anfang bis Ende nach deinen Wünschen verwalten. Wenn deine Anforderungen größer sind, ist die selbstverwaltete Unternehmenslösung kostengünstiger. Zu den herausragenden Funktionen gehören parallel ablaufende Bewertungen, Zeitersparnis bei gleichzeitiger Verbesserung der Genauigkeit und digitale Berichte mit integrierten Arbeitsmappen. Weitere Infos erhältst du unter der Rufnummer +44 845 313 3357.

click-360 – Details

TLC Online

http://www.click-360.com/

Gegründet 2000

click-360 – Preisübersicht

click-360 ist verfügbar ab 0,70 $. click-360 bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für click-360 findest du unten.

Startpreis

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

click-360 Funktionen

360-Grad-Feedback Software
Berichterstattung / Analyse
Bewertungsauswahl
Dashboard
Fortschrittsverfolgung
Fragenkatalog
Self-Service Portal
Umfragen & Feedback

click-360 – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 8 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4.9/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4.8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Pete D.
Team Development Director
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.12.2017

"This is a performance development product for any organisation, from the simplest hierarchy up."

Vorteile: The rating section of the survey is easy to access, easy to use, easy to follow, easy to complete. The sliders give the opportunity for great accuracy by using a percentage scale. The questions can be chosen from pre-designed sets or can be provided by the client. The reports provide a fabulous amount of data, yet it is easy to pick out the important aspects that would assist the participant in developing a plan for performance improvement. The workbook feature is a powerful tool that helps the participant develop their own personal development plan.

Nachteile: With so many pages in the report, it could be helpful to have a 'progress' bar that shows your position in the navigation of the document.

Antwort des Softwareanbieters

von TLC Online an 7.9.2018

Hi Pete, thank you for taking the time to provide this review. We really appreciate your feedback.
We really enjoyed working with you and we look forward to working with you again ¿ BR, Colin

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.12.2017
Jo M.
Performance Development Director
Professionelles Training & Coaching, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.10.2019

"Fantastic Support for the product"

Kommentare: We see great results with behavioural changes in all sectors. The opportunity for others to see trends in feedback and understand perception of others is often the catalyst to making a difference.

Vorteile: [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and his team are always available and willing to help. They certainly go the extra mile to ensure exceptional client service.
Flexibility to change questions and great detailed reports.

Nachteile: Technical difficulties in upload facilities but as above, we always get great support in dealing with these.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.10.2019
Jaz S.
L&D Advisor
Personalwesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.8.2017

"We will definitely be using Click 360 again!"

Kommentare: Minimum admin from our side and a good understanding of our business needs.

Vorteile: We used Click-360 for the first time this year after a change from our usual provider. We were so impressed with how easy they were to do business with and how the end online digital reports looked. The team were able to deliver to tight deadlines and updated us throughout the whole process. The portal itself was also very simple to use and I was able to pull out reports with just a simple click. They also provided great value for money and we will be most definitely using them again next year.

Antwort des Softwareanbieters

von TLC Online an 9.8.2017

That's very kind of you Jaz, you too were great to work with and I'm glad we were able to deliver to your exact requirements. You kept us on our toes as your needs constantly evolved, but we're delighted that the final outcomes were so positive. Look forward to working with you again next year:)
BR, Colin Newbold

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.8.2017
Linda G.
Head of L&D
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.10.2018

"Bespoke 360 Programme Sows the Seeds for Change at Kew"

Kommentare: We have been looked after brilliantly - they’re a calm, safe pair of hands. Furthermore, TLC Online has the confidence of the Exec Board. We look forward to running more 360s with them.

Vorteile: We were impressed with the functionality of the click-360 platform, especially the simultaneous rating option. But it was their experience and passion that made them stand out. My hope was that the 360 programme would make people think about their own behaviour and start to have behavioural conversations. It has certainly achieved that. They can see what they need to do to be better leaders
too.

Nachteile: The process was quite intense but click-360 made it easy for us.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.10.2018
Christine H.
Performance Development Manager
Professionelles Training & Coaching, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.10.2019

"Above and Beyond "

Kommentare: Rep team are absolutely brilliant! They have looked after me no end and their service is always exceptional. This time around I felt I had to write because Rep helped me on his holiday! I had no idea he was away until he telephoned and explained. Despite my best efforts to tell him not to worry, he went out of his way and helped me late on a Friday evening. I am such an advocate of Rep team and I cannot recommend them enough, thank you.

Vorteile: The format of the reports and how detailed they are. I also like the personal touch of being able to speak to Rep team and for them always going out of their way to help their clients.

Nachteile: The delicate process and understanding all of the finer detail

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.10.2019