Callback Tracker

Callback Tracker

von Callback Tracker

Wer verwendet Callback Tracker?

The Callback Tracker is an essential tool for any business that promotes its services online.

Was ist Callback Tracker?

Callback Tracker is a smart Click to Call communication tool that converts your site visitors into leads. Our customizable widget hovers neatly over your site and provides visitors with a guaranteed Call Back in 24 sec. Online Dashboard provides - Call recordings, Source tracking, Custom Caller ID, Google Analytics, Zapier Integration, Email/SMS Notifications.

With Callback Tracker, you are offering your visitors flexible and accessible support, while transforming them into happy customers.

Callback Tracker – Details

Callback Tracker

http://callbacktracker.com/

Gegründet 2012

Callback Tracker – Preisübersicht

Callback Tracker ist verfügbar ab 14,00 $/Monat. Callback Tracker bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Callback Tracker findest du unten.

Startpreis

14,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Dokumentation

Kundenbetreuung

Online

Callback Tracker Funktionen

Inside-Sales-Software
Anrufaufzeichnung
Automatische Einwahl
Dashboard
Datenmanagement
Kampagnenmanagement
Lead Scoring
Lead-Distribution
Lead-Erfassung
Leistungsmanagement
Management der Anruflisten
Besucher-Identifikation
Kontakte entdecken
Kontakte importieren/exportieren
Lead Scoring
Lead Segmentierung
Lead-Datenbank-Integration
Lead-Erfassung
Lead-Pflege
Pipeline-Management
Planungs-Tools

Callback Tracker – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 5 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Bradley F.
Director Of Information Technology
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.11.2018

"Great app from a top notch team"

Kommentare: We are looking forward to the next iteration of this app and the new features we spoke about during a recent meeting with their team - Great job guys!

Vorteile: Callback Tracker has been a great addition to our business. It's easy to use, flexible and the CTA features and reporting are a big plus. The support for this product is excellent, and their team makes use of they feedback they receive.

Nachteile: We have no complaints. We would however would like the ability to export some of the CTA data

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.11.2018
Dan S.
Marketing Director
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.9.2018

"Thank You Call Back Tracker"

Kommentare: A former SEO company signed us up with Call Back Tracker and when we moved to a different firm we lost the software and we felt a large difference in the leads coming in. We tried another software that you need a programming degree to use. Needless to say, we have switched back to call back tracker and are very happy.

Vorteile: Software is easy to use, install and provides excellent reporting on data and notifications of calls. Very flexible and adaptable to different settings.

Nachteile: I really don't have anything to say negative. I wish it were a little cheaper but is still a value for the service provided.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.9.2018
Jason S.
Marketing Manager
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.8.2018

"A clever, useful call back widget"

Kommentare: A great overall experience using their product. I think it looks great on website and has some very useful backend features. Their support team is excellent. They make a huge effort to listen to customers and implement new features. Highly recommend this system for any website.

Vorteile: * Love the visual CTA and presence on website
* Love the convenience for customers
* Love how their team listens to customers
* Love the fact they have added goal tracking etc
Overall, a very clean, simple call back mechanism that looks great and has some great backend functionality.

Nachteile: There is not much I do not like about this product. Some small requests would be multiple cc/bcc notifications for administrative staff | Additional ad keyword template tracking options for ppc campaigns | ability to target individual pages for callback rather than entire site. However, what it does, it does extremely well!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.8.2018
Freddie D.
CEO/President
Bankwesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.6.2017

"Excellent value packed full of features."

Vorteile: The support team was very responsive and was willing to make certain customization's to meet my business needs.

Nachteile: I would like to see the add the ability to allow customer to schedule an appointment at a later date and automate the call back process.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.6.2017
Leon G.
Founder
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.7.2017

"Easy to Install and Use. Great custom features."

Vorteile: Fast installation. Works every time. Email updates of calls, missed calls, and recordings. Easy way to improve user experience with not much effort.

Nachteile: not much. the little room for improvement is constantly being addressed.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.7.2017