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Was ist SevenRooms?

SevenRooms ist eine Plattform für Hotelbetreiber, um ihre Gäste zu gewinnen, zu begeistern und zu verstehen. Die 2011 in New York konzipierte Reservierungs-, Sitz- und Gästemanagementsoftware bietet Betreibern die Möglichkeit, Reservierungen über mehrere Marketingkanäle zu tätigen, das Gasterlebnis online und offline zu personalisieren, Gäste dazu zu begeistern, wiederzukommen und das Geschäft durch umsetzbare Erkenntnisse voranzutreiben. Sie wird in mehr als 100 Städten weltweit genutzt und bedient erstklassige Kunden aus den Bereichen Gastronomie, Hotel und Nachtleben.

Wer verwendet SevenRooms?

Restaurants, Nachtclubs, Hotels, Pools, Lounges und Bars.

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SevenRooms

SevenRooms

4,4 (18)
499,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
55
13
4,4 (18)
4,2 (18)
4,4 (18)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
89,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
202
13
4,6 (154)
4,7 (154)
4,8 (154)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu SevenRooms

GymMaster
Am besten bewertete Funktionen
Mitglieder-Datenbank
Mitgliedschaftsverlängerung
Zahlungsabwicklung
SimplyBook.me
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
Terminverwaltung
WellnessLiving
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Reservierungs-Management
Terminverwaltung
SpotOn
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
vcita
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigungen/Erinnerungen
Kalender-Synchronisierung
Online-Buchung
RMS Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kundenbetreuung
Raten-Management
Reservierung-Management
ResNexus
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Reservierung-Management
Zahlungsabwicklung
eviivo
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Reservierung-Management
Zahlungsabwicklung
Accelevents
Am besten bewertete Funktionen
Eventplanung
Online-Anmeldung
Teilnehmer-Management

Bewertungen über SevenRooms

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
17%
3
11%
1
6%
Caitlin
Caitlin
Corporate Guest Relations in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

SevenRooms Review

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Company has been using SR for over 3 + years and it is perfect tool for operating our client database between 7+ properties. It helps us maintain our guest experience with customized features that are easy to use and really allow us know our guests better.

Vorteile:

User friendly- clean face. Easy to train new employees- easy set up and access. Customizable features. Feedback Reviews. Instagram + events Widget. Export clients by tags. Tags in general!

Nachteile:

1)Sometimes loading glitches. 2)Unfortunately our POS system future does not work with SR- not SR's fault but it would make our lives easier to track spends at our more high volume properties.

Stephen
Stephen
Director of Guest Relationships in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Game Changer

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: SevenRooms has played a major role in our recovery program with our customers. If a guest has an experience that did not live up to expectations, we know about it...and we fix it! It is another layer of hospitality that our entire company has bought into. The unique part of SevenRooms is the ability to customize its use. Our company has found creative functionality that enhances a guest’s overall experience.

Vorteile:

Ability to provide a more customized experience for our valuable guests.

Nachteile:

TripleSeat integration comes with major limitations for us. Triple seat is forcing our hand to lock tables that we simply can’t do operationally for many reasons. Currently unable to use right now.

Otis
Reservations associate in USA
Gastgewerbe, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good Standard CRM solution. No frills!

4,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Overall, it has worked well for me in a capacity where I need to find customers info quickly in order to keep average handle time down

Vorteile:

Fast look up for reservations and CRM info. And I do appreciate the fact that it’s built specifically for the hospitality industry.

Nachteile:

Somewhat difficult to customize in my opinion

Kumar
Director in USA
Immobilien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

SevenRooms Isn't Worth It

3,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

SevenRooms allows you to accept and manage reservations and gain valuable customer insights. It has a flat-fee pricing structure which allows you to better grasp how much you'll be spending on a monthly basis. It used to have a great value proposition when OpenTable had a different pricing structure.

Nachteile:

SevenRooms is not the industry standard for reservations, unfortunately. Many people are unfamiliar with the software, so you risk lost reservations as a result of that. Further, the pricing structure used to be valuable in that you wouldn't pay for reservations made through non-OpenTable reservations, but now OpenTable has adjusted their pricing structure to make that a non-factor. SevenRooms doesn't provide the guest insights that they pitch, and the live spend information is not always up to date.

Rocco
Operation manager in UK
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great booking system with some issues with online payments

5,0 vor 4 Monaten

Vorteile:

Booking process is very easy and generally easy to set up different availabilities

Nachteile:

Cancellation fees cannot be charged on most cards

Antwort von SevenRooms

vor 4 Monaten

We really appreciate your feedback on SevenRooms, Rocco. We are grateful for your support, and we’re here for whatever you need at anytime!