SevenRooms

Wer verwendet SevenRooms?

Restaurants, Nachtclubs, Hotels, Pools, Lounges und Bars.

Was ist SevenRooms?

SevenRooms ist eine Plattform für Hotelbetreiber, um ihre Gäste zu gewinnen, zu begeistern und zu verstehen. Die 2011 in New York konzipierte Reservierungs-, Sitz- und Gästemanagementsoftware bietet Betreibern die Möglichkeit, Reservierungen über mehrere Marketingkanäle zu tätigen, das Gasterlebnis online und offline zu personalisieren, Gäste dazu zu begeistern, wiederzukommen und das Geschäft durch umsetzbare Erkenntnisse voranzutreiben. Sie wird in mehr als 100 Städten weltweit genutzt und bedient erstklassige Kunden aus den Bereichen Gastronomie, Hotel und Nachtleben.

SevenRooms – Details

SevenRooms

https://www.sevenrooms.com/

Gegründet 2011

SevenRooms – Kostenübersicht

SevenRooms bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

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SevenRooms video
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Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

SevenRooms Funktionen

Gastronomie Software
Abrechnung & Rechnungsstellung
Berichterstattung / Analyse
Integrierte Buchführung
Inventarverwaltung
Küchenmanagement
Menüverwaltung
Mitarbeitermanagement
Reservierung-Management
Tabellenverwaltung
Verkaufspunkt POS
Wartelisten-Management
CRM
Catering
Einzelne Immobilie
Für die Ferienvermietung
GDS-/OTA-Integration
Instandhaltungsmanagement
Integrierte Buchführung
Marketing-Automatisierung
Mehrere Immobilien
Mitarbeitermanagement
Online-Buchung
Treueprogramm
Verkaufspunkt POS
Verlängerter Aufenthalt
Angebotsmanagement
Anmerkungen zur Reservierung
CRM
Drittpartei-Buchung
Gruppenreservierungen
Kundenbetreuung
Raten-Management
Reservierung von Akitivtäten
Zimmerbuchungsverwaltung
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Kundendatenbank
Priorisierung
Self-Check-in
Wartelistenstatusverfolgung
Wartezeit-Nachverfolgung
für Restaurants
Öffentliche Warteliste

SevenRooms – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 13 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,5/5
Benutzerfreundlichkeit
4,4/5
Kundenservice
4,6/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Caitlin H.
Corporate Guest Relations
Gastgewerbe, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.12.2018

"SevenRooms Review"

Kommentare: Company has been using SR for over 3 + years and it is perfect tool for operating our client database between 7+ properties. It helps us maintain our guest experience with customized features that are easy to use and really allow us know our guests better.

Vorteile: User friendly- clean face. Easy to train new employees- easy set up and access. Customizable features. Feedback Reviews. Instagram + events Widget. Export clients by tags. Tags in general!

Nachteile: 1)Sometimes loading glitches. 2)Unfortunately our POS system future does not work with SR- not SR's fault but it would make our lives easier to track spends at our more high volume properties.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.12.2018
Stephen M.
Director of Guest Relationships
Gastgewerbe, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.7.2018

"Game Changer"

Kommentare: SevenRooms has played a major role in our recovery program with our customers. If a guest has an experience that did not live up to expectations, we know about it...and we fix it! It is another layer of hospitality that our entire company has bought into. The unique part of SevenRooms is the ability to customize its use. Our company has found creative functionality that enhances a guest’s overall experience.

Vorteile: Ability to provide a more customized experience for our valuable guests.

Nachteile: TripleSeat integration comes with major limitations for us. Triple seat is forcing our hand to lock tables that we simply can’t do operationally for many reasons. Currently unable to use right now.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.7.2018
Kumar P.
Director
Immobilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.8.2019

"SevenRooms Isn't Worth It"

Vorteile: SevenRooms allows you to accept and manage reservations and gain valuable customer insights. It has a flat-fee pricing structure which allows you to better grasp how much you'll be spending on a monthly basis. It used to have a great value proposition when OpenTable had a different pricing structure.

Nachteile: SevenRooms is not the industry standard for reservations, unfortunately. Many people are unfamiliar with the software, so you risk lost reservations as a result of that. Further, the pricing structure used to be valuable in that you wouldn't pay for reservations made through non-OpenTable reservations, but now OpenTable has adjusted their pricing structure to make that a non-factor. SevenRooms doesn't provide the guest insights that they pitch, and the live spend information is not always up to date.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.8.2019
Verifizierter Rezensent
Restaurant Owner
Restaurants, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.4.2019

"Love SevenRooms"

Kommentare: I love SevenRooms. It is amazing and easy to use. I just wish that we could access the features that come from integration of our POS.

Vorteile: It's easy to use, continually improving, always staying ahead on trends. I love that they don't just offer a product but go out of their way to look at ways to help you market your restaurant.

Nachteile: They do not integrate with BreadCrumb, you have to use/pay for OpenTable on top of your monthly cost.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.4.2019
Alexander J.
Director of Operations
Essen & Trinken, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.2.2019

"SevenRooms: The Reservation Platform You Should Be Using"

Kommentare: Overall the pros far outweigh the cons.

Vorteile: SevenRooms is excellent at driving guests to your restaurant. While not the industry standard for online reservations, (though that is rapidly changing), it has excellent functionality. The biggest positives are: 1) Cost reduction by eliminating OpenTable fees
2) Ability to drive customers to restaurants within your group of restaurants
3) Live data on consumer spend and the ability to track that over time

Nachteile: SevenRooms is not the industry standard, so many people will not be familiar with the booking platform. From the guest perspective, even after creating a profile, you may have to input the same information multiple times for multiple reservations, which is frustrating. People may also not book through this platform if it's too difficult or unfamiliar, which may lead to lost reservations.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.2.2019