SevenRooms

von SevenRooms

5 / 5 4 Bewertungen
SevenRooms

Wer nutzt diese Software?

Restaurants, nightclubs, hotels, pools, lounges and bars.

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Bedienkomfort 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • SevenRooms
  • https://www.sevenrooms.com/
  • Gegründet 2011

Über SevenRooms

SevenRooms is a platform for hospitality operators to acquire, engage and understand their guests. Founded in 2011 in New York, the reservation, seating and guest management software offers operators the ability to drive reservations across multiple marketing channels, personalize guest experience online and offline, re-engage guests to drive repeat visits and move business forward through actionable insights. Present in 100+ cities worldwide serving premier dining, hotel and nightlife clients.

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SevenRooms Funktionen

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  • Angebotsmanagement
  • Anmerkungen zur Reservierung
  • CRM
  • Drittpartei-Buchung
  • Einzel- / Gruppen-Reservierungen
  • Ertragsmanagement
  • Gästemanagement
  • Mehrfache Tarifpläne
  • Online-Buchung
  • Reservierung von Akitivtäten
  • Zahlungsabwicklung
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Die hilfreichsten Reviews für SevenRooms

Game Changer

Mit Google übersetzen Bewertet am 20.7.2018
Stephen Maly
Director of Guest Relationships
In Good Company Hospitality
Gastgewerbe, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: asdf
5/5
Gesamt
5 / 5
Bedienkomfort
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: SevenRooms has played a major role in our recovery program with our customers. If a guest has an experience that did not live up to expectations, we know about it...and we fix it! It is another layer of hospitality that our entire company has bought into. The unique part of SevenRooms is the ability to customize its use. Our company has found creative functionality that enhances a guest’s overall experience.

Vorteile: Ability to provide a more customized experience for our valuable guests.

Nachteile: TripleSeat integration comes with major limitations for us. Triple seat is forcing our hand to lock tables that we simply can’t do operationally for many reasons. Currently unable to use right now.

Operations usage

Mit Google übersetzen Bewertet am 23.7.2018
Prashant Pinto
Assistant Restaurant Manager
Burj al Arab
Gastgewerbe, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: asdf
5/5
Gesamt
5 / 5
Bedienkomfort
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Amazing experience so far

Vorteile: Ease of use and communication within the team

Nachteile: No feature of capturing guest name who are staying in the hotel

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