ReUp

ReUp

von ReUp Technologies

Wer verwendet ReUp?

ReUp ist perfekt für Restaurants, die mithilfe von mobiler Loyalität, Engagement und Marketing sinnvolle Beziehungen zu ihren Kunden aufbauen und neue Kunden gewinnen möchten.

Was ist ReUp?

ReUp ist eine Plattform für Restaurants und Kundenloyalität, mit der Restaurants ihr eigenes Markenprämienprogramm erstellen können. ReUp ist eine umfassende Lösung für Kundenloyalität und -engagement und eignet sich für Restaurants jeder Größe und ist in wenigen Minuten eingerichtet.

Ganz gleich, ob du nach einer einfachen digitalen Stempelkarte oder einer vollständig angepassten mobilen Kundenbindungs-App für iOS oder Android suchst, ReUp kann dir helfen, tiefe und aussagekräftige Beziehungen zu deinen Kunden aufzubauen.

ReUp – Details

ReUp Technologies

http://www.getreup.com/

Gegründet 2014

ReUp – Kostenübersicht

ReUp bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von ReUp ist ab 49,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

49,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

ReUp Funktionen

Kundenbindung Software
Aktivitäts-Verfolgung
Bonus-Verwaltung
CRM
Geschenkkarten-Management
Kundenkarten
Mitglieder-Portal
Mitgliedschaft-Management
Treueprogramm
Zugriffsquellen-Verfolgung

ReUp – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 17 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,2/5
Benutzerfreundlichkeit
4,2/5
Kundenservice
4,5/5
Funktionen
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Verifizierter Rezensent
Entrepeneur
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.10.2017

"Very easy to learn and operate"

Vorteile: I like the ease of use the best. The software was produced with no errors. The training was complete. And the after purchase support has been great, Wish I did it sooner!

Nachteile: Can't accommodate delivery yet. Some of my customers don't carry their phone (hard to believe in this day and age). And some customers don't have enough room on their phone to install the app (easy to believe in this day and age.) Wish there was a way to add points easily through my laptop.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.10.2017
Ryan M.
Director of Operations
Restaurants, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.10.2017

"Great product that has helped build the loyalty of our customers. "

Kommentare: The app has helped us build loyalty from our customers which has, in turn, increased their average spend in our cafes, generating increased revenue. Furthermore, customers like being rewarded through the app which helps us maintain the positive perception our clients have of our company and its products.

Vorteile: The app has grown loyalty from our dedicated customer base, through ease of use and by rewarding them for your ongoing patronage. The app is visually appealing and easy to use. The Reup team is quick to respond to any concerns or questions and have been a great partner in the implementation of this app within our business.

Nachteile: At times, there are challenges with software updates not working with specific individual operating systems on more obscure phone models. However, these issues are swiftly resolved when brought to the development team's attention.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.10.2017
Patrick M.
Owner
Restaurants, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    1/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.10.2018

"Terrible company now"

Kommentare: Supper stinks and the program leaves the restaurant owner open to SEVERE SECURITY VULNERABILITIES. NOT A GOOD PROGRAM ANYMORE

Vorteile: Before it was very easy to use. They used to use an iPad camera to check in for customers and sell gift cards. And you could always find a customer by the phone number.

Nachteile: They have been bought out by a different company recently and it has gone downhill big time!!! They aren’t keeping up with the integrations they promised. Our POS had a recent update and now reup has SERIOUS security holes in it. For example today 10/30/18 we found out that when selling a gift card they no longer activate the card based on what the customer is purchasing. So an employee can ring in a gift card for $20 and then activate it for whatever amount they want...$50, $200, $1,000. ABSOLUTELY UNACCEPTABLE!!! I tried calling my rep and her number is no longer valid as she left the company (not surprised). So I got support. I knew more about the loyalty program and how it works than he did. Asked for a supervisor and he said they didn’t have one. The supervisor is in another city in another office and he had no way for me to speak with them. WOW!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.10.2018
Emily W.
Owner
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.10.2017

"Top notch! Easy! ReUp has helped grow my business! "

Kommentare: Access to my customers, higher cash flow, gifting, appealing to a cash-free consumer.

Vorteile: Easy to use, back end capabilities to review users, add points, easy to speak to customers. Useful data.

Nachteile: I only wish there was a bit more reporting tools to show patterns and help extrapilate info for my book keeping ie. Total credit added in Oct 2017 vs. Sept 2017. Total Year etc.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.10.2017
Doug P.
CEO
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.10.2017

"Great for customer retention, customer satisfaction as well as improving business. "

Kommentare: Customer retention and satisfaction!

Vorteile: Easy to use, very straightforward, and good connectivity with the customer and devices.
I like that it gives a lot of options on how to reward customers, as well as customer notifications. The portal is useful too.

Nachteile: Sometimes scanning doesn't work, and if the internet is down or customer doesn't have data/can't connect to wifi, it becomes a problem. Gift cards/key tags tend to have the codes/scan section rub off.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.10.2017