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Was ist Nobly?

Nobly POS ist ein führender POS für iPads und die erste Wahl für das Gastgewerbe, renommierte Cafés, Feinkostläden, Restaurants und Supermarktketten. Das Produkt ist in Großbritannien, den USA, Kanada und über 20 weiteren Ländern verfügbar. Händler verwenden Nobly POS beispielsweise, um Inventar und Mitarbeiter zu verwalten, Geschäftseinblicke mit über 30 aussagekräftigen Berichten zu erhalten, Loyalitätsprogramme einzurichten, Kreditkartenzahlungen entgegenzunehmen, die Buchhaltungssoftware zu integrieren uvm.

Wer verwendet Nobly?

Nobly POS hilft Hunderten von Cafés, Feinkostläden, Restaurants und Supermarktketten dabei, ihr Geschäft besser zu führen. Das vertrauenswürdige Fünf-Sterne-Produkt und der Support werden in Großbritannien, den USA, Kanada und über 20 weiteren Ländern eingesetzt.

Nobly Software - 1
Nobly Software - 2
Nobly Software - 3
Nobly Software - 4
Nobly Software - 5

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Nobly

Nobly

3,9 (13)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
43
6
4,3 (13)
4,1 (13)
3,8 (13)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
102
10
4,7 (27)
4,5 (27)
4,6 (27)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Nobly

Rezku POS
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Verkaufspunkt POS
Zahlungsabwicklung
eHopper
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Verkaufsberichte
für den Einzelhandel
LS Retail
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Berichterstattung / Analyse
Verkaufsberichte
Square Point of Sale
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Epos Now
Am besten bewertete Funktionen
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Transaktion-Überwachung
Verkaufspunkt POS
SpotOn
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
retailcloud
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Einzelhandel-Lagerverwaltung
SKU-/UPC-Codes
Loyverse POS
Am besten bewertete Funktionen
Verkaufsberichte
Verkaufspunkt POS
Zahlungsabwicklung
Maitre'D
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über Nobly

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
3,8
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
46%
4
31%
3
8%
1
15%
Robin Charles
Robin Charles
Catering services supervisor in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Wicked system!

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Ease of use for my team and great simple and in-depth reporting, very slick good looking hardware. Weird but customers comment all the time on how good it looks

Nachteile:

Could do with a better way to export csv files as wont work on my devices and remote viewing but that's just my preference

Antwort von Nobly

vor 6 Jahren

Hi Robin, Thanks for the great review! Glad o see what customer's love the iPad and hardware design! Exporting reports should work on any computer (desktop/laptop). I'll send you an email directly to discuss this and ensure that you can use all of our features! Let me know if there's anything else I can help you with! Thanks, Jonathan

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Affordable & fairly easy to use system

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Overall I am very happy with Nobly a few minor adjustments would vastly improve the usabiliaty.

Vorteile:

A very affordable and reliable POS system with minimal training required for a tech savvy person. As it is a app based system, loaded onto an iPad, it is super easy to get up and running. The layout of the register screen is very standardised and can easily be adjusted. Waste and stock management can be controlled in the system, making it a perfect all in one soloution, that you can integrate your payment solution with.

Nachteile:

Adding new products can be quiet time consuming when offering eat in and take away options as the price needs to be inserted twice for the different options. The back office can be accessed on an iPad, however is quiet temperamental and it feels that it I not fully optimised to work on this platform, which is a shame.

Nick
Managing Director in UK
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Avoid!

1,0 vor 6 Jahren

Kommentare: This is not a proper till system. If you are using a pen and paper, yes it may be better and it i May be suitable for a burger or festival bar type situation but for an actual restaurant/bar/pub/cafe it just does not work.

Vorteile:

They offered a full refund, looks nice on iPad, but that’s it.

Nachteile:

It struggles with 2 terminals and regularly does not sync meaning a waitress adds items to the bill but of the bill is printed from another terminal they do not appear and therefore the customer does not get charged. The printers and cash draw regularly don’t print/open for no apparent reason and sometimes it just decides to print tickets to different printers. The till system is full of bugs which when reported they say they can’t fix within 6 months. Supposed to be a support line but you just go one hold and after a minute it hangs up on you. You have to message them and wait for them to call you which often doesn’t happen. The clock in/out system is worse than pen and paper. You will not use this. Their reporting options are extremely basic even though you are sold on ‘whatever reports you need’. Their stock system seems extremely basic to the point I was told after purchase that it won’t really work for what I wanted it, which was just to find out how much of each product I’ve sold. Essentially I don’t think they have actually built the stock system yet, but are trying to sell it. It took 3 weeks to get this set up, only to have to send it back as it is useless for me.

Robb
Director in UK
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy, pleasant and useful

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Easy access to financial information and accessing stock levels as well as staff finding it easy to use and keep track of float in the till

Nachteile:

That it required a little more setup to our uses, would be nice if it came tailor made to our industry

Antwort von Nobly

vor 6 Jahren

Hi Robb, Thanks for the freat review and glad to see everything is going so well with Nobly! In terms of the set up - let me know what could be better in terms of training, etc. and I will see what we can do to improve it! Let me know if there's anything else I can help you with! Thanks, Jonathan

Munir
Director in UK
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent all round

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: The fact you have to explain pros and cons

Vorteile:

Simplicity of the layout. Its very self explanatory and I hardly have to provide any staff training.

Nachteile:

The fact that you have to be online. Sometimes when internet goes down there no short term solution to keep my business running!