Was ist Zipwhip?

Ermöglicht es Unternehmen, mit ihrer Kundschaft über ihr vorhandenes Festnetztelefon, VoIP und die gebührenfreie Telefonnummer SMS zu schreiben.

Wer verwendet Zipwhip?

KMU, mittelständische Unternehmen, große Unternehmen

Wo kann Zipwhip bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Zipwhip
  • 2007 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Zipwhip
  • 2007 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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Zipwhip

19,00 $/Monat
Kostenlose Version
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Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
19,00 $/Monat
Kostenlose Version
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29,00 $/Monat
Kostenlose Version
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Zipwhip Funktionen

  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • Kontaktmanagement
  • MMS
  • Massen-SMS
  • Mobile Keywords

Alternativen für Zipwhip

Yotpo hilft Marken, Bewertungen und Fotos während des ganzen Käuferprozesses zu sammeln und zu bewerten, um Vertrauen, soziale Beweise und Umsätze zu erhöhen.
Twilio bietet einfache umlagebasierte APIs für Unternehmen, mit denen skalierbare, zuverlässige Sprach- und SMS-Apps für das Web oder mobile Geräte erstellt werden können. Erfahre mehr über Twilio
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Bewertungen über Zipwhip

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
66%
4
26%
3
6%
1
1%
Tim
Tim
IT Manager/Systems Administrator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Texting customers couldn't get much easier

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

We have been using ZipWhip for just over a year now. Customers LOVE the ability to send us a text at our service telephone number. Our staff loves the ability to have multiple people logged into the account so that we can see if a customer has been responded to, as well as the ability to look back in the history of texts to see what was discussed previously.

Nachteile:

The company is located in the Pacific time zone, so if I have an issue (Eastern Time Zone) at 8 am, I have to wait an hour for them to get into the support center.

Shawn
Sales Manager in USA
Versorgungsunternehmen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Exactly what I was looking for

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall their support is not perfect but very good, most other companies just blow off your request to fix something and at first I thought zipwhip was doing the same but they actually followed through and fixed their app/integration with zoho perfectly.

Vorteile:

Simplicity and integration with Zoho CRM. At first the integration didn't work perfectly as it would only sync messages with contact records and not lead records but after some back and forth they updated the integration and now it works perfectly.

Nachteile:

There are a few features I'd like to see like pulling in additional merge fields from my crm to use in messages but outside of that I love it

Sierra
OPERATIONS in USA
Groߟhandel, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Was Great -even though now it is obsolete - Trying to cancel was a hassle

4,0 vor 3 Wochen Neu

Vorteile:

Liked the desktop feature, the unlimited texts was a nice touch as well compared to most other companies.

Nachteile:

Even though product is obsolete and we were forced to switch, canceling the subscription was difficult and got overcharged for the service. Very disappointing end to our relationship.

Jen
Customer Service Experience in USA
Hausmeisterservice, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Nice to set-up landline texting, but messages weren't always getting delivered

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: It was fine, but frustrating when trying to resolve an issue and couldn't really seem to get any help.

Vorteile:

This software was very easy to use, had many features we needed. Our customers love being able to text our business line and it was easy to add a text button to our website.

Nachteile:

We text our employees a lot and there were times, in a group, not each member would get the message. We went back and forth with customer service a lot and they blamed our cell phone carrier, but our phone carrier confirmed messages were never reaching them. At the time we used this product, they had ZERO compliance tools, so we set out to find a company that could help us with that as well.

Antwort von Zipwhip

vor 2 Jahren

Thank you for your feedback, Jen. We are glad we were able to provide you with texting capabilities that your customers loved. However, we are sorry to hear about your deliverability issues. We looked into your issue again and determined that your messages were being delivered from our network to the phone carrier's network. Once a message leaves our network we work very closely with our carrier partners to ensure deliverability. Issues do occur though, and we act quickly with our partners to remedy any situations. Additionally, Zipwhip has supported a number of compliance and security regulations for many years. You can find out all about them here: https://www.zipwhip.com/compliance/. We apologize if this was not made clear to you and will ensure our customers understand the options available to them. Thank again for sharing your feedback, have a great day!

Ruvim
Tracking Specialist in USA
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I wish ZipWhip was here to stay

5,0 vor 2 Monaten

Vorteile:

Zipwhip is so easy to use, my grandmother can figure it out. I also love the ability to send MMS photos

Nachteile:

I wish there was RCS integration. I wish there was a location request feature

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