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Was ist Freshcaller?

Freshcaller ist ein cloudbasiertes Nebenstellensystem, mit dem man Ortsgespräche und gebührenfreie Rufnummern in über 40 Ländern betreiben kann. Dein Team kann damit kontextbezogene Gespräche mit Anrufern führen. Freshcaller ist die ideale Callcenterlösung für Startups und kleine Teams. Man kann sämtliche Telefongespräche aufzeichnen, Vorgesetzte können mithören und in Echtzeit mit dem Kunden sprechen.

Wer verwendet Freshcaller?

Wir sind überzeugt, dass Teams und Unternehmen aus folgenden Sektoren am meisten von Freshcaller profitieren: Einzelhandel/E-Commerce B2B Logistik und Transport Dienstleister für Unternehmen Software

Freshcaller Software - 1
Freshcaller Software - 2
Freshcaller Software - 3
Freshcaller Software - 4
Freshcaller Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Freshcaller das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Freshcaller

Freshcaller

4,0 (35)
9,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
63
15
3,9 (35)
3,8 (35)
3,8 (35)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
19,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
200
72
4,5 (260)
4,1 (260)
4,4 (260)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Freshcaller

Front
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Filesharing
Inbox-Management
Salesforce Platform
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
Automatisierung von Geschäftsprozessen
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Nextiva Contact Center
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Berichterstattung / Analyse
Freshdesk
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
RingCentral MVP
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
Five9
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung

Bewertungen über Freshcaller

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
3,8
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
43%
4
31%
3
14%
2
6%
1
6%
Mian
Mian
Product Operations Engineer in Pakistan
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Customer Service Made Easy

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: After looking at many companies offering online telephone support system, we decided to go with Freshcaller mostly because of the cost at first. With usage, we found out that the software in par with all the solutions provided with the market and performs excellent. I would suggest all those using Freshworks products to purchase Freshcaller and make their lives easier

Vorteile:

1. We had first integrated the old telephone model but with the release of Freshcaller, they offered us to transfer to this platform without any extra charges and reducing our features 2. Get entire call history with cost and recordings 3. Cost effective compared to larger companies 4. Seamless integration with all products

Nachteile:

Sometimes the interface starts to act weird but it is not something that happens alot so not too much of an issue

Dave
VP of Operations in USA
Finanzdienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Freshcaller for SMBs

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I've developed a great relationship with the entire Freshworks team, however I feel extra close with Freshcaller. We started using them back in March 2019, and they have come such a long way. I look forward to growing our business with them.

Vorteile:

Freshcaller offers a very easy setup and implementation. We transitioned from Five9 with little to no effort. Aside from the easy to use software, Freshcaller's support is top-notch.

Nachteile:

Freshcaller is missing some key features, functionality, & reporting that more enterprise level solutions may offer. While they are consistently releasing new updates, I do find that there are a few items that I'm longing for.

Bo
Bo
CEO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Psychische Gesundheitsfürsorge, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Product is okay - handy to have everything connected - technical support is overwhelmed

2,0 vor 4 Jahren

Kommentare: My low bloodpressure and calm deameanor have been solved, now I get the benefits of high blood pressure and anger management. The support reps themselves are generally responsive, but the dev team and/or the technical support team are obviously under-freaking-water as they just make false promises and then don't fix it. I would be careful about using them unless you're a really big company that gets some sort of priority access and/or an account manager to make sure requests are fixed.

Vorteile:

I like that phones are connected to my ticketing system - it's handy to automatically see who the call is from and the previous tickets.

Nachteile:

My freshcaller to freshsales connection has been broken for FOUR MONTHS with no ETA of when it will be fixed. I'm super confused on how this is so hard and why the technical support team can't seem to fix it. I've written them at least half a dozen times, sometimes to freschaller and other times to the freshsales team, and all I get is the runaround.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Good product but quite expensive

4,0 vor 7 Monaten

Vorteile:

Feature filled. There's not much that you can't do with Freshdesk. They have a fairly strong eco-system for third party apps as well. The service works with minimal disruption. It's a fairly reliable business tool allowing businesses to receive contact and route that contact efficiently to the relevant teams.

Nachteile:

Not always intuitive. For example, setting up reports is a bit of chore. Certain features just do not work the way that you think they should. The documentation is also a bit flimsy so a lot of it is trial and error. Not really great.

Amanda
Amanda
IT Support Technician in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verlagswesen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great inexpensive ticketing system

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Solving customer issues and documenting repeat issues is very simple with Freshdesk. I can login each day and know that emails are being documented correctly. It is easy to make changes to ticket fields, add more options for reporting purposes, and the automations make simple processes easy to execute so I can focus on more complicated tasks.

Vorteile:

Freshdesk is great for its ticketing system. It is simple to use. The calls feature is pretty straightforward.

Nachteile:

The reports function leaves a lot to be desired.