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Was ist aimy Plus?

Verwaltungssoftware für Führungskräfte im Bereich der Betreuung außerhalb der Schule: Keine mühsame Verwaltungsaufgaben mehr, die dich bis spät in die Nacht wachhalten. aimy Plus hilft dir, Zeit zu sparen, spült Geld in die Kassen und macht das Leben für Kinder sicherer. Automatisiere alles von Einschreibungen der Eltern, über Buchungen für Kinder bis zu Zahlungen und Rechnungen. Stets aktuelle App für die Anwesenheit vor Ort, die Kontakt und Profilinformationen speichert, inklusive Informationen aus den Bereichen Medizin und Ernährung. Unsere App funktioniert sogar im Offline-Modus. Kurz gesagt, Papierkram war gestern!

Wer verwendet aimy Plus?

Betreuung außerhalb der Schule Anbieter von Betreuung vor und nach der Schule frühkindliche Ausbildung Kindergarten

aimy Plus Software - 1
aimy Plus Software - 2
aimy Plus Software - 3
aimy Plus Software - 4
aimy Plus Software - 5

Du bist nicht sicher, ob aimy Plus das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

aimy Plus

aimy Plus

4,0 (25)
39,00 NZ$
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
24
1
3,7 (25)
3,6 (25)
4,0 (25)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
179,00 NZ$
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
56
2
4,5 (33)
4,8 (33)
4,8 (33)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu aimy Plus

Enrolmy
Am besten bewertete Funktionen
Anmeldebestätigung
Online-Anmeldung
Zahlungsabwicklung
Lillio
Am besten bewertete Funktionen
Elternportal
Tägliche Protokolle
Verfolgen der Teilnahme
brightwheel
Am besten bewertete Funktionen
Elternportal
Kommunikationsmanagement
Verfolgen der Teilnahme
Procare Solutions
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Elternportal
Verfolgen der Teilnahme
Daily Connect
Am besten bewertete Funktionen
Elternportal
Kommunikationsmanagement
Tägliche Protokolle
OWNA
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Kommunikationsmanagement
Verfolgen der Teilnahme
Playground
Am besten bewertete Funktionen
Elektronische Zahlungen
Elternportal
Verfolgen der Teilnahme
EZChildTrack
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Tägliche Protokolle
Verfolgen der Teilnahme
iCare
Am besten bewertete Funktionen
Anmeldung / Onboarding
Datensicherheit
Kommunikationsmanagement

Bewertungen über aimy Plus

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
3,7
Kundenservice
4,0
Funktionen
3,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
32%
4
40%
3
24%
2
4%
Daisy
Child care provider in Kanada
Grundschul- & Sekundarbildung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

User friendly

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

It is self explanatory. It gives you detailed options and easy to use. Anyone can easily pick it up.

Nachteile:

It sometimes have glitches. With the roster you can only do 4 .

Antwort von aimy Plus

letztes Jahr

Thank you for sharing your insightful feedback. Our team has thoroughly considered your suggestions and views. With a persistent commitment to innovation, we aim to consistently enhance your experience with our products and services. Your satisfaction remains our highest priority!

Elisha
Center director in Südafrika
Bildungsmanagement, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Club Engage JHB North

4,0 letztes Jahr

Kommentare: Overall, it is a great program, however it does need a few tweaks to help the end-user work efficiently.

Vorteile:

Ease of bookings and tracking children for the center and the parents. Invoicing can be easily tracked and distributed.

Nachteile:

The program is slow in running, no matter what speed network I am on, or PC I am using. The program is always slow in opening or navigating between pages. The ease of navigating between pages and the last information working on being lost is time consuming, filters get erased if navigated between pages. Cannot be opened on two separate pages(tabs) working on different things simultaneously.

Antwort von aimy Plus

letztes Jahr

Thank you for your valuable feedback, our team has taken this onboard and we will continually strive to work on advancements and improvements for yours and your teams benefit! We want to ensure you continue to enjoy our services and product offering!

Roana
OSCAR Manager in Neuseeland
Non-Profit-Organisation Management, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Needs improvement

3,0 letztes Jahr

Kommentare: like that we can have it on our phones and tablets. Rostering function good. Subsidy tracking good .

Vorteile:

Sign in and out is great. It has removed the paper copies of many things. Some of the updates are only available on tablet not desktop which is frustrating.

Nachteile:

Reporting side is greatly lacking. We need to be able to sort and define data that may be required by both week and day. eg. driver pickups for the week. put children in reports in alphabetical order by surname so that siblings are together. Sorting by schools would be useful. in the messaging system it would be helpful to be able to see if parents have received messages and if they have been opened.

Antwort von aimy Plus

letztes Jahr

Thank you for sharing your insightful feedback. Our team has thoroughly considered your suggestions and views. With a persistent commitment to innovation, we aim to consistently enhance your experience with our products and services. Your satisfaction remains our highest priority!

JP
sKids Franchisee in Neuseeland
Grundschul- & Sekundarbildung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Thanks for the wonderful gift of TIME! Parents are 'wow'ed by it and we can access it anywhere!

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Freedom, professionalism and credibility.

Vorteile:

aimyPlus helps us built credibility with our parent customers. It's easy to use, promotes transparency and conveys professionalism. It's a great tool onsite where staff can access information quickly, at a glance and can be accessed and monitored from anywhere with internet! At the back office - it has reduced paperwork and storage space which is great for the environment and I have claimed my desk back! There is no data entry ie no human error, and no working overtime on the weekends ie freedom!! The support team has been great to work with. There is a real person to talk to at the other end of the phone and they respond to issues promptly and keep us updated. I also enjoy reading the weekly gems with fun kids activities ideas and sharing topics on staff management and child behaviors.

Nachteile:

There are a few functionalities to improved on, which they are aware of and they are rolling out new releases regularly.

Antwort von aimy Plus

letztes Jahr

Thank you for sharing your insightful feedback. Our team has thoroughly considered your suggestions and views. With a persistent commitment to innovation, we aim to consistently enhance your experience with our products and services. Your satisfaction remains our highest priority!

Anna
Programme owner in Neuseeland
Bildungsmanagement, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Product.

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

We love that there are many elements to AIMY PLUS onsite it is great to have the AIMY PLUS app so everything is there at our finger tips, we aren't having to go through manual enrolment forms to find phone numbers and check allergies etc... the AIMY PLUS website is easy to navigate and when you need help its easy to contact someone and they are quick at getting back to you. The QR code is super convenient and parents prefer that method to sign in/out their children over the tablet/ipad

Nachteile:

QR Code- would be good if it instantly updated on the device instead of having to refresh it whenever a child is collected

Antwort von aimy Plus

letztes Jahr

Thank you for your valuable feedback, our team appreciates the time you've taken to provide us with this response. We will continue to strive for excellence in our customer support, services and product offering!

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