Wer nutzt diese Software?

Business Owners, Managers, Marketers and HR staff in every industry wanting to discover how happy their customers (and employees) are to improve performance, build relationships and increase loyalty

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 124,00 $/Monat
  • Preisinformationen $124 / month when paid annually. $186 / month when paid month-to-month.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Customer Happiness Score
  • https://www.customerhappinessscore.com
  • Gegründet 2016

Über Customer Happiness Score

The Customer Happiness Score helps businesses collect customer feedback, measure customer happiness, manage customer relationships and personalise your marketing.

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Customer Happiness Score Funktionen

  • 360-Grad-Feedback
  • Analytik
  • Berichterstattung über Anrufe
  • Feedback-Sammlung
  • Umfrage-Management
  • Überwachung der Beschwerden

Alternative Produkte

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Die hilfreichsten Reviews für Customer Happiness Score

Fantastic product, really user friendly

Bewertet am 4.7.2017
Harold R.
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: UX
Ability to actually speak to my customers before they go on to write a review on other feedback products

Nachteile: No much really, i think it will help when they put on more guides and help on the site as because its new there isn't many

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