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Was ist Mailshake?

Eine einfache Lösung für Kaltakquise-E-Mails, mit bewährten Vorlagen, automatischen Follow-ups, Sendesteuerelementen und Personalisierung.

Wer verwendet Mailshake?

Mailshake ist für Verkaufsprofis, Gründer und Unternehmer, Content-Vermarkter und alle, die über Kaltakquise-E-Mails Leads generieren wollen.

Mailshake Software - 1
Mailshake Software - 2
Mailshake Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Mailshake das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Mailshake

Mailshake

4,6 (108)
59,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
22
5
4,7 (108)
4,6 (108)
4,5 (108)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
1.250,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
162
8
3,8 (485)
3,8 (485)
3,9 (485)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Mailshake

Salesforce Marketing Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Email-Kampagnen-Management
Kampagnenmanagement
HubSpot Marketing Hub
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Marketing-Automatisierung
Yet Another Mail Merge
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Email-Kampagnen-Management
WYSIWYG-Editor
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Constant Contact
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Snov.io
Am besten bewertete Funktionen
Erkennung von Wegwerf-E-Mails
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Pitchbox
Am besten bewertete Funktionen
Backlink-Management
Daten-Import / -Export
Kampagnenmanagement
Apollo
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Lead-Erfassung
Lead-Qualifizierung
Campaign Monitor by Marigold
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Marketing-Automatisierung

Bewertungen über Mailshake

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
75%
4
17%
3
6%
2
2%
1
1%
Yanko
Yanko
Financial Advisor in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A fantastic tool with great support!

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

I love the simplicity and the focus on just the things that I need. There are other programs out there but they can be cumbersome and hard to learn. Mailshake is really easy. The biggest thing is their support.The customer service rep has been really helpful in getting my campaigns going and now I feel way more knowledgeable about email marketing because of her. You will definitely get way more value than what you are paying.

Nachteile:

Initially I was a little confused but the support team put me right on track. So really the program does what advertises and more!

Monnel
Monnel
T-Shaped Web Marketer, All-in-One Writer, Remote Team Management, and Project Manager in Philippinen
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best in open rate and delivery

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: It's such a good tool. Recommended it to many of my peers.

Vorteile:

I got their lifetime deal promo and after a few years of their deal launch, this tool has been one of the most coveted outreach and cold emailing tool for marketers. The reason is the deliverability and open rate. Emails from Mailshake never land in the Promo Tab.

Nachteile:

I don't think there's anything not to like about the tool. It's more affordable than any other sales tool out there and the deliverability is almost unbeatable.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Terrible Customer Service

2,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Terrible customer service. Never seen a professional company have a blanket no-refund policy. They've now moved to an annual only plan. Just revenue grabbing and honestly not ok.

Vorteile:

In theory great to have everything in one place, if the product itself actually works for you.

Nachteile:

I realised within a couple days that the platform was not as powerful / not as well built as I thought it was from the demo I was given. Make sure to be as diligent during the demo as possible!I'm sure it works for some people, but there are bugs and definitely significant improvements that could be made.They've now moved to an annual only plan with a no refund policy. So after I quickly realised the product wasn't for me I asked for a refund but they refused. Not ever seen a professional company do this. Just seems like a revenue grabbing strategy in an effort to reduce churn.Pretty poor form as I've now spent ~$1k on a product I will not use.

Fatura
Accounting Manager in USA
Essen & Trinken, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The Ideal Marketing Solution

5,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

I like the sales enablement features of Mailshake Being a marketing solution, it features best email and content marketing capabilities Deployment and using Mailshake is straightforward.

Nachteile:

Well, not that I can figure out as Mailshake has always met needs.

Engin
Program Director in USA
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great product & great customer support

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Outstanding. It's easy to use and honestly the customer service team goes above and beyond for you.

Vorteile:

It's just simple to use. Having used other software for cold-emailing that was cumbersome, MailShake is a breeze. It is extremely important, however, to note that the onboarding/customer service is outstanding as well.

Nachteile:

It's expensive if you have a medium or large team - so I'm worried about scaling costs.