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Was ist MoEngage?

MoEngage ist eine intelligente Kundenengagement-Plattform, die für die mobile Welt entwickelt wurde. Mit KI-basierter Automatisierung, Optimierungsfunktionen und integrierten Analysen ermöglicht MoEngage eine Hyper-Personalisierung auf mehreren Kanälen wie mobile Push,- E-Mail-, In-App-, Web-Push- und Vor-Ort-Nachrichten, Re-Targeting für Werbeanzeigen und SMS. Fortune-500-Marken in über 35 Ländern nutzen MoEngage, um ihre Omnichannel-Kampagnen zu orchestrieren. MoEngage wurde 2019 erneut in Gartners Magic Quadrant ausgezeichnet.

Wer verwendet MoEngage?

Consumer-Internet-Unternehmen, Enterprise-Kund*innen sowie kleine und mittlere Unternehmen, die ihre Nutzer*innen über den richtigen Kanal zur richtigen Zeit proaktiv einbeziehen möchten.

MoEngage Software - 1
MoEngage Software - 2
MoEngage Software - 3
MoEngage Software - 4
MoEngage Software - 5

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MoEngage

MoEngage

4,3 (58)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
87
12
4,3 (58)
4,4 (58)
4,6 (58)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
20,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
205
70
4,1 (6.657)
4,3 (6.657)
4,1 (6.657)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu MoEngage

Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Hilfe Desk-Management
Produktkatalog
Amplitude
Am besten bewertete Funktionen
Datenvisualisierung
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Konversion-Tracking
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
VWO Engage
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Netcore Customer Engagement & Experience Platform
Am besten bewertete Funktionen
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Drag-and-Drop
Engagement-Tracking
WebEngage
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Ereignisgesteuerte Aktionen
Listen-Management
Leanplum
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Kampagnenmanagement
Mobile Benachrichtigungen
Brevo
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Kontaktmanagement
CleverTap
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung und Statistik
Marketing-Automatisierung
Mobile Benachrichtigungen

Bewertungen über MoEngage

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
34%
4
62%
3
3%
Anirban
Anirban
Senior Manager - Marketing in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great platform for Integrated Marketing Communications management

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: While MoEngage serves most of our problems very effectively, there are some points of improvement in terms of Live-Segment feature introduction for flows, more accurate Reachability figures and data storage beyond 180 days.

Vorteile:

MoEngage offers the functionality of creating segments and user journeys based on event triggers that are directly mapped to the company database. This helps to identify the most realistic targetable segments and also their Reachability across various communication channels. Also, we can get live data from all the communication channels in a consolidated format within the MoEngage panel, which helps to measure campaign performance and goals achievement levels.

Nachteile:

MoEngage does not allow setting event criteria having periods more than 180 days, and this becomes a problem when we create a segment where we intend to target very old inactive users. Moreover, some flows do not work perfectly with filters due to the absence of Live-segmentation.

Prashant
Marketing Manager in Indien
Internet, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

CRM 360 - One Platform Complete CRM Solution

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: One of the platforms which offers a complete CRM Solution with an Analytical View of Campaign and User Behavior. Complimented by strong tech support for API Integrations different push formats like Flows/Smart Trigger Campaigns and In-App notifications which almost covers every requirement for a seamless campaign.
A/B Testing/ Segments and Controlled Group along with control levers on a granular level also supplements the package.

Vorteile:

Ease of Use and a simplified UI. Specific tabs/groups as per the requirement of the firm. A/B testing ease with seamless campaign creation via duplicating the existing variation. One click non-personalized fallback template creation reduces the time to create the campaign. Segmented targeting basis affinity/engagement and various attributes. API integration is effective and seamless. Analytics provide a complete picture of the campaign/retention and engagement thereby assisting the decision making process. In a nutshell this tool handles every aspect of CRM and is a must have tool.

Nachteile:

Limited Templates. Static Content Elements (can't customize).

Deepa
Deepa
Campaign Specialist in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

MoEngage a platform for Customer engagement and retention

3,0 letztes Jahr

Vorteile:

In one place you are able to manage email newsletters, push notification (App and Web) SMS and digital campaigns at one place. This platform is a revolution in mobile engagement. This tool helps us to build our own user journey to retail the user easily.

Nachteile:

The process of using creating segments are relatively slow and the delivery rate is poor. The Analytics shows limited data. Control group analysis not available in the tool.

Ahsan
Product Manager in Indien
Onlinemedien, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great product that has the best in class features and services

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Right from Sales team to customer support team everyone is very supportive, enthusiastic about providing quality of service while at the same time delivering quality of service.

Vorteile:

The number of metrics, data accuracy, wide variety of notification sending options that MoEngage provides is industry leading. Also Push Amplification+ is something which totally sets MoEngage apart from others.

Nachteile:

There are some areas where it can be more customizable to provide more features and functionality that can make notification sending process a lot faster.

Amanda
Product Marketing in Portugal
Unterhaltung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best automation tool

5,0 vor 8 Monaten

Vorteile:

With moengage I was able to build workflows for push notifications and email marketing, which has helped me a lot to optimize my time

Nachteile:

When creating email marketing I would notice that the templates would not be loyal to what I have created. They would look different on the phone.