Annex Cloud

Annex Cloud

von Annex Cloud

Wer verwendet Annex Cloud?

E-Commerce-Markt, E-Commerce-Einzelhandelsgeschäft, E-Commerce-Einzelhändler-, traditionelle Einzelhändler- und Herstellerunternehmen aus vielen Branchen.

Was ist Annex Cloud?

Die Lösungen für Kundenloyalität, Empfehlungsmarketing und nutzergenerierte Content-Lösungen von Annex Cloud arbeiten zusammen, um eine einheitliche Kundenloyalitätslösung bereitzustellen, die deinen Durchschnittsbestellwert (AOV), den Lifetime Value (LTV) und die Bindungsrate erhöhen. Alle Lösungen werden von einem Expertenteam bestehend aus Führungskräften für Kundenerfolg, umfassenden Analysen und umfangreichen Drittanbieterintegrationen unterstützt.

Annex Cloud – Details

Annex Cloud

http://www.annexcloud.com

Gegründet 2010

Annex Cloud – Kostenübersicht

Annex Cloud bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Annex Cloud Funktionen

Customer Advocacy Software
Anwaltsmanagement
Belohnungsprogramm
Berichterstattung / Analyse
Community-Management
Gamification
Kampagnenmanagement
Kommunikationsmanagement
Referenzmanagement
Soziales Engagement
Zugriffsquellen-Verfolgung
Aktivitäts-Verfolgung
Bonus-Verwaltung
CRM
Geschenkkarten-Management
Kundenkarten
Mitglieder-Portal
Mitgliedschaft-Management
Treueprogramm
Zugriffsquellen-Verfolgung
Abwanderungsraten-Management
Analytik
Community-Management
Feedback-Sammlung
Gamification
Inhalt-Syndizierung
Kommunikationsmanagement
Live-Chat
Video-Inhalte
360-Grad-Feedback
Analytik
Berichterstattung über Anrufe
Feedback-Sammlung
Umfrage-Management
Überwachung der Beschwerden
Empfindungsanalyse
Gamification
Kampagnenmanagement
Reaktions-Management
Sammeln von Nutzerbewertungen
Social Media-Kennzahlen
Social Media-Überwachung
Überprüfung bewerten
Affiliate-Marketing
Bonus-Verteilung
Feedback-Management
Kampagnenmanagement
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Mitarbeiterempfehlungs-Management
Partner-Verweisliste
Treueprogramm
Dashboard
Empfindungsanalyse
Kampagnenmanagement
Negatives Feedback Management
Nutzerbewertungs-Anfrage
Nutzerbewertungs-Notifikation
Reaktions-Management
Teilen in sozialen Medien
Überprüfung bewerten

Annex Cloud – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 34 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,1/5
Benutzerfreundlichkeit
4,1/5
Kundenservice
4,6/5
Funktionen
4,1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Amy J.
Ecommerce Channel Manager
Bekleidung & Mode, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.5.2019

"Best decision"

Kommentare: Very happy with the account management team and their attention to my business.

Vorteile: The right size for my business at the right price.

Nachteile: Some of the manual feeds to our website for display purposes.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.5.2019
Gio W.
Director of Marketing
Konsumgüter, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.2.2019

"We're Fans of Ratings & Reviews + Visual Commerce!"

Vorteile: Annex Cloud offered us a much more robust way of educating users about our products though Ratings & Reviews. We had previously used Magento's default functionality and found it limiting. With Annex Cloud, we were able to add user submitted photos to our reviews and ask customers if they would recommend the product to someone else, which has been impactful with building social proof on our website and improving conversion. The consumer-friendly interface and seamless integration with our website template feels and looks cohesive and has helped generate more product reviews than ever before. Not only are we benefitting from user submitted photos in our product reviews, but also now through Visual Commerce, we've been able to integrate with Instagram for sourcing customer photos and displaying them on our website. We were previously challenged by having so much great UGC out there with no way of showcasing it on our site, which we've found to also be great for social proof and improving conversion. Additionally, it has helped us foster community with our most devoted fans and give them a chance to be featured on our website and other marketing channels.

Nachteile: In the beginning of our relationship there were integration related challenges that needed to be worked through, specifically for Visual Commerce to function properly. We had unique requirements for tagging UGC with items from our product catalog so that they would both appear in our gallery and on any relevant product display pages. It took some time to get it where we needed to be, but the Annex Cloud team remained committed and vigilant with their support. In the end they helped us get where we needed to be.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.2.2019
Stephanie J.
Business Solutions Manager
Sportartikel, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020

"Great Support!"

Kommentare: A+ on the ongoing support we have been receiving

Vorteile: The ongoing support we have received from the Annex Cloud team has been great. We are continually rolling out new regions and new features with the help from annex and their experience around best practices and strategy that have worked for their other clients.

Nachteile: We weren't able to implement using the cartridge which required a lot of customization on our side. I would imagine using the cartridge would make things much easier. There have been some limitations around functionality we have wanted, but the Annex team has been great in helping us get to where we want to be.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020
Robin N.
Customer Care Specialist
Verlagswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.1.2019

"Pros and cons"

Kommentare: Overall experience has been a positive one.

Vorteile: This software is very easy to use for the most part. My customers are able to post their questions with ease and review posted answers clearly and easily as well. It has definitely filled a need on our website as we find more and more folks wish to interact online.

Nachteile: I did with that we were able to place hyperlinks into the answers for customers to just click on. This did seem a bit problematic.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.1.2019
Brandon M.
Manager, Digital Optimization, Retention & Analytics
Sportartikel, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.5.2020

"Solid loyalty tool with great customer support"

Vorteile: Annex has been very flexible in helping us develop full-featured loyalty programs across several regions with different point earning and spending ratios. Their customer success team has also been very helpful setting up custom reports and data exports, providing best-in-class examples when continuing to optimize our program and much more.

Nachteile: Not much to dislike other than we had bumps in the road during implementation. The UI and dashboards are also in desperate need of an update.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.5.2020