Wer nutzt diese Software?

HeedBook can be used everywhere there is a client interaction. Our service is priceless tool for all companies which always look for better ways to foster solid relationships with clients.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 30,00 $/einmalig
  • Preisinformationen Clients pay only for the time they use the service
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Dokumentation
  • Kundenbetreuung Online

Angaben zum Hersteller

  • Heedbook
  • https://heedbook.com
  • Gegründet 2017

Über Heedbook

Analyzing the customer's emotions, verbal expressions, the content of the conversation with the employee and other parameters, Heedbook offers a complete range of services to measure overall customer satisfaction with the quality of service. The system also allows to improve business processes and boost cross-sales.
Analyzing live-streaming video from a web camera, HeedBook provides you with detailed reports on service quality and customer satisfaction in your company.

Heedbook Funktionen

  • 360-Grad-Feedback
  • Analytik
  • Berichterstattung über Anrufe
  • Feedback-Sammlung
  • Umfrage-Management
  • Überwachung der Beschwerden

Die hilfreichsten Reviews für Heedbook

Good choice for quality measurement

Bewertet am 26.6.2017
Alexey M.
Ceo
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Exact quality measurement

Vorteile: Correct emotions analysis, correct speech to text online platform, good price, modern way of client satisfaction measurement

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