Wer nutzt diese Software?

E-Commerce, Softwareanbieter und andere Unternehmen, die ihren Umsatz steigern möchten, indem sie mit ihren Website-Besuchern per Live-Chat sprechen und ihnen schneller helfen.

Durchschnittliche Bewertung

18 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 9,80 $/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Chaport
  • https://www.chaport.com
  • Gegründet 2014

Über Chaport Live Chat

Moderne Live-Chat-Lösung mit automatischen Einladungen, Offline-Messaging, Übertragung von Mitarbeiter zu Mitarbeiter und Gruppenchat-Funktionen. Chaport wurde als moderner Messenger entwickelt, um die Kommunikation mit Kunden so einfach und angenehm wie das Chatten mit Freunden zu gestalten. Chaport bietet Desktop-Anwendungen für Mac, Windows, Web und voll ausgestattete mobile Anwendungen.

Chaport Live Chat Funktionen

  • Bildschirm teilen
  • Geo-Zielgruppenerfassung
  • Integration von Dritten
  • Kundenspezifisches Branding
  • Offline-Formular
  • Proaktiver Chat
  • Transfer / Weiterleitung
  • Vorformulierte Antworten
  • Websitebesucher-Nachverfolgung

Die hilfreichsten Reviews für Chaport Live Chat

The most beautiful and simple live chat I have used

Bewertet am 27.6.2017
Yulia B.
Project Manager
E-Learning, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It increased the number of leads we generate from our website. Now we pay less for the live chat software (in comparison with LiveTex and JivoChat that we used before).

Vorteile: Very simple and fast. Beautiful chat widget and operator app. Quick access to history. Useful features like group chats & file sharing. Powerful free plan for 5 operators

Nachteile: Only basic customization & reports. Can't change the incoming message sound. No possibility to modify operators' saved replies by admin.

Highly Recommended for Small Businesses

Bewertet am 2.12.2018
John W.
Marketing
Kapitalmärkte, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: How easy it is to use and how they have desktop and mobile apps so i can chat through live chat whenever and wherever i am. The pricing is always fair and affordable.

Nachteile: Very little negative things to say about Chaport. They can always improve the customization and options but it works perfectly and seamless currently.

Simple live chat solution

Bewertet am 20.9.2018
Luis P.
English teacher, blogger & translator
Bildungsmanagement, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Chaport is a simple live chat solution which has provided my business with a straightforward way to communicate with potential customers through my website. Although it could be improved in may ways, with more functionalities, I believe it is a great software if you're only looking to offer your website visitors a chance to communicate with you more quickly and easily. Great for new leads.

Vorteile: The best things about Chaport are:
- Really easy set-up
- Easy to use
- Mobile app to chat with website visitors
- Clean backend platform
- Customisation of chat
- Able to decide when/where to show chat
- Improves visitor engagement
- Customer support responds promptly

Nachteile: What I don't like about Chatport is:
- Really limited options
- Limited mobile app, not optimised for iPhone X
- No option to include knowledgebase as other live chats do
- Sometimes the conditional logic fails to work

Antwort des Softwareanbieters

von Chaport an 21.9.2018

Thank you for your feedback, Luis! We'll optimize our mobile app for iPhone X soon. As for the functionality, we're constantly adding new features. At the same time, we want to keep the product as simple as possible because the simplicity is one of our main benefits.

Amazing tool

Bewertet am 11.7.2019
Carl E.
founder
E-Learning, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This was definitely my best experience with live chat software untill now.

Vorteile: Plug and play. Intuitive. Fast. Clean. Amazing

Nachteile: The app notifications were delayed, but the helpdesk told me that this was meant to be this way when you have the app open next to the browser version of chaport. When I closed the browser version, the notifications came through immediately.
Really great product.

Fast and Easy to use!

Bewertet am 20.6.2019
Verified Reviewer
Senior Software Engineer
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Chaport is awesome! Their CSRs are really helpful. Just drop them a message, and they'll be more than happy to help.

Vorteile: It's really easy to install and use; you can have it up and running in no time.
If you need custom web integration their well-documented API got you covered.

Nachteile: No(?) chat bubble customization.

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