Wer nutzt diese Software?

E-Commerce, Softwareanbieter und andere Unternehmen, die ihren Umsatz steigern möchten, indem sie mit ihren Website-Besuchern per Live-Chat sprechen und ihnen schneller helfen.

Durchschnittliche Bewertung

21 Bewertungen
  • Gesamt 4.8/5
  • Benutzerfreundlichkeit 5/5
  • Kundenservice 5/5
  • Funktionen 4.6/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5/5

Produktinformationen

  • Startpreis 9,80 $/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Chaport
  • https://www.chaport.com
  • Gegründet 2014

Über Chaport Live Chat

Moderne Live-Chat-Lösung mit automatischen Einladungen, Offline-Messaging, Übertragung von Mitarbeiter zu Mitarbeiter und Gruppenchat-Funktionen. Chaport wurde als moderner Messenger entwickelt, um die Kommunikation mit Kunden so einfach und angenehm wie das Chatten mit Freunden zu gestalten. Chaport bietet Desktop-Anwendungen für Mac, Windows, Web und voll ausgestattete mobile Anwendungen.

Chaport Live Chat Funktionen

  • Bildschirm teilen
  • Geo-Zielgruppenerfassung
  • Integration von Dritten
  • Kundenspezifisches Branding
  • Offline-Formular
  • Proaktiver Chat
  • Transfer / Weiterleitung
  • Vorformulierte Antworten
  • Websitebesucher-Nachverfolgung

Die hilfreichsten Reviews für Chaport Live Chat

Awesome new chat platform which does its core service well

Bewertet am 31.8.2018
Suvran R.
Co-Founder
Internet, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It has been great. With great customer support.

Vorteile: It simplify the chat conversation like with the unified box, chat forward and tagging. But at the same time cover the automation very well. And as we know the features in the coming month, it is worth subscribing for.

Nachteile: Not much as it does its core work accurately.

Simple, yet awesome software you must have on your website!

Bewertet am 6.9.2019
Igor N.
Operations Manager
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: What can I say more than that yesterday we installed the Chaport chat on our website and this morning we got our first lead! What more would one want?

Vorteile: The things I liked the most is the easy of use, GUI is intuitive and you don't need any training for that. Me and my colleagues use Windows and Android app and it's working flawlessly. You have the ability to customize the look of the chat, sounds, and many more. Installation into WordPress is easy with their plugin. And I must say that their customer support is more than you could wish for!

Nachteile: None. Everything is as explained on the website.

The most beautiful and simple live chat I have used

Bewertet am 27.6.2017
Yulia B.
Project Manager
E-Learning, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It increased the number of leads we generate from our website. Now we pay less for the live chat software (in comparison with LiveTex and JivoChat that we used before).

Vorteile: Very simple and fast. Beautiful chat widget and operator app. Quick access to history. Useful features like group chats & file sharing. Powerful free plan for 5 operators

Nachteile: Only basic customization & reports. Can't change the incoming message sound. No possibility to modify operators' saved replies by admin.

Simple live chat solution

Bewertet am 20.9.2018
Luis P.
English teacher, blogger & translator
Bildungsmanagement, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Chaport is a simple live chat solution which has provided my business with a straightforward way to communicate with potential customers through my website. Although it could be improved in may ways, with more functionalities, I believe it is a great software if you're only looking to offer your website visitors a chance to communicate with you more quickly and easily. Great for new leads.

Vorteile: The best things about Chaport are:
- Really easy set-up
- Easy to use
- Mobile app to chat with website visitors
- Clean backend platform
- Customisation of chat
- Able to decide when/where to show chat
- Improves visitor engagement
- Customer support responds promptly

Nachteile: What I don't like about Chatport is:
- Really limited options
- Limited mobile app, not optimised for iPhone X
- No option to include knowledgebase as other live chats do
- Sometimes the conditional logic fails to work

Antwort des Softwareanbieters

von Chaport an 21.9.2018

Thank you for your feedback, Luis! We'll optimize our mobile app for iPhone X soon. As for the functionality, we're constantly adding new features. At the same time, we want to keep the product as simple as possible because the simplicity is one of our main benefits.

Nice chat if you are interested in selling online!

Bewertet am 26.9.2019
Carlos T.
Sales
Unterhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Easy to use! Nice design for the user and for the administration.

Vorteile: Easy to use and no clunky UI. I liked the design too, it adapts very well in our websites.

Nachteile: There is room to improve some things, maybe the message when they change the page are looking can be a shown as a timeline instead of a message in the chat. But they are open to hear any suggestion.

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