Durchschnittliche Bewertung

5 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Testversion Nein

Angaben zum Hersteller

  • Sip2Dial
  • http://sip2dial.com/

Über Sip2Dial

Eine Call-Center-Lösung, die Personaloptimierung, mobiles Marketing, proaktive Kundenkommunikation und mehr ermöglicht.

Spotlight_media_placeholder

Sip2Dial Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Alternative Produkte

Ähnliche Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Sip2Dial

Nice Product For Call Centre with good reporting and recordings features

Bewertet am 26.3.2018
Verifizierter Rezensent
Managing Director at VoIP Tech Solutions
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: yes get benefits for call centre

Vorteile: Good admin dashboard and easy to access portal. support always available for any help 247.Overall good service and increased the call centre productivity.

Nachteile: need improvement is on reporting things and need to add more repots for agents and managers so that it will more easy to manage the operation.

When we rolled Sip2Dial call center software to our company we didn't need any technical training to

Bewertet am 23.6.2017
Manoj C.
Co-ordinator
Verbraucherdienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: One can express views honestly and also share his/her recommendation after using product. Its a platform from where you can convey your message to Top level also give your suggestion to brush up the products if required.

Vorteile: Sip2Dial call center software is very easy to use. Easy to generate and submit a ticket through also track tickets very easily.

Get Great service from Sip2Dial call center software at a reasonable price and it really works well.

Bewertet am 10.7.2017
Aditya P.
Call Center set up software
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: One of the best way to reach out the right thing before implementing. It helps you to get best among the market and server best.

Vorteile: All support under one banner. I am recommending peoples who are looking for this type of tool to setup your call center and get technical support 24*7

Excellent Software for call center

Bewertet am 5.7.2017
Raman K.
Call Center Software
Verbraucherdienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: To get review from the market

Vorteile: Excellent Software for a call center to land directly on IVR and store all information in the database.

Nachteile: Not a single call will be dropped. Integrated with CRM System to get a lead and satisfied the client.

I am completely blown away by its amazing features.Thanks,sip2dial for being so awesome.

Bewertet am 26.3.2018
Verifizierter Rezensent
Digital Marketing Team Lead
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: We cant speak highly enough of our experience with sip2dial.We were startups with very little knowledga about how to find the right call center software.We went to a couple of call center software providers before sip2dial,but we knew instantly that sip2dial is the perfect choice for us .

Nachteile: little hard to get around, so takes a second or two to get it all set up. Otherwise not a big deal.

Lies weitere Bewertungen