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Was ist isolved?

iSolved HCM ist ein branchenführendes Human-Capital-Management-Technologieunternehmen, das die wichtigsten Personalfunktionen in einer robusten, nutzerfreundlichen Plattform vereint: iSolved. Gehaltsabrechnung, Personalwesen, Zeit und Anwesenheit, Rekrutierung, Onboarding, ACA-Compliance und Zusatzleistungen werden von einer einzigen Anwendung in der Cloud bereitgestellt, die speziell für kleine bis mittlere Unternehmen entwickelt wurde. Die Anwendung hat einen großen Marktanteil inne mit bisher über 3 Millionen Mitarbeiter*innen.

Wer verwendet isolved?

Für kleine bis mittelgroße Unternehmen

isolved Software - 1
isolved Software - 2
isolved Software - 3
isolved Software - 4
isolved Software - 5

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isolved

isolved

3,9 (514)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
150
13
3,9 (514)
3,9 (514)
3,7 (514)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
145
17
4,3 (2.802)
4,2 (2.802)
4,3 (2.802)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu isolved

Paycor
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeiterportal
Terminplanverteilung
Verfolgen der Teilnahme
Dayforce HCM
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
W-2 Vorbereitung
Überweisung
Proliant
Am besten bewertete Funktionen
Steuerkonformität
W-2 Vorbereitung
Überweisung
ADP Workforce Now
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
W-2 Vorbereitung
Überweisung
Netchex
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
W-2 Vorbereitung
Überweisung
Workday HCM
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeiterportal
Zeitverfolgung
Überweisung
BambooHR
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeiter-Datenbank
Personalmanagement
Urlaubsverwaltung
APS Payroll
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeiter-Datenbank
Mitarbeiterprofile
Auto Decision Platform
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung und Statistik
Datenvisualisierung
Leistungskennzahlen

Bewertungen über isolved

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
3,7
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
38%
4
37%
3
12%
2
4%
1
9%
Lisa
Lisa
Business Office Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

i-Soved it the BEST

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: It has made our job more manageable, we absolutely love it. I can highly recommend it to anyone.

Vorteile:

Customer service is top notch, knowledgeable, kind and efficient. If they do not have the answer immediately they happily get me to the correct person who can help

Nachteile:

They only thing I do not have a complete grasp on is benefits. It is as much of a "me" problem as it is an iSolved problem.

Denise
Human Resources Manager in USA
Bankwesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Could focus more on customer needs rather than the look of your product. New format is awful!

4,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Mediocre at best! Initially impressed and now there are too many things that don't flow and are not a time saver, rather a time sucker!

Vorteile:

Initially seemed easy to use for standard items. Definitely can improve on many levels of their integrated piece-meal system platforms - if only they cared enough to ask and listen!

Nachteile:

2 years in, they don't care as much, are not customer oriented as they touted. They don't listen to their customers wants, needs, and requests. Our priorities appear to be insignificant. We may be looking for another vendor, especially when it comes to special requests for bank auditors, they don't feel that's important to jump on special reports.

Antwort von isolved

vor 2 Tagen

We apologize for your experience with isolved and that we haven’t met your expectations. We strive to provide our customers with the best service possible. I have sent your feedback to our customer support team so we can so we can take the corrective steps to improve our services.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

iSolved Review

3,0 vor 2 Monaten

Vorteile:

Having everything in one place. The ability for employees to clock in at their desk

Nachteile:

Customer service was not good. Getting answers to problems took days.

Antwort von isolved

vor 2 Monaten

Thank you for taking the time to leave a review of isolved! We apologize for your experience with our customer service and that we haven’t met your expectations. We strive to provide our customers with the best service possible. I have sent your feedback to our customer support team so we can so we can take the corrective steps to improve our services.

Victoria
Implementation Manager in USA
Buchhaltung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

isolved is a True Single Database Platform Meeting the Changing Needs of Employers

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: The overall experience has been very positive. The platform is very user friendly and easy to implement and customize.

Vorteile:

The functionality being all one database is a large focus for us. It is easy to add services as the legal environment or business needs change and the system keeps businesses in compliance as regulations are put into place.

Nachteile:

The scheduling feature is the only area I see as being less competitive than other products in the industry for employees that are moving between teams or departments or simply making on the fly adjustments.

Mike
Director of Human Resources in USA
Einzelhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Isolved in my experience

4,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: Overall the experience has been rewarding and a good asset for my role. I like the product and have suggested it as an option to peers in the community.

Vorteile:

I like the availability of the system to grow with companies and provide additional platforms dependent on the company needs. I really enjoy the ease of use of the product.

Nachteile:

Service response is lacking at times. I would like the response to questions or issues to be more timely.

Antwort von isolved

vor 2 Tagen

Thank you for your feedback as we strive to exceed our customer expectations and continuously add new features and functionality to enhance the value our customers get from using isolved. Please don't hesitate to reach out if you have any questions.