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seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist FRONTSTEPS?

FRONTSTEPS ist eine Software-Plattform für HOAs, Bauherren, Sicherheit Patrouillenexperten und Hausbesitzer. Das Unternehmen liefert Technologien, die den Aufbau, die Verbindung, den Betrieb und die Sicherung moderner Gemeinschaften vereinfachen. Die Plattform versorgt derzeit landesweit mehr als 23.000 Gemeinden – das sind 4,4 Millionen Hausbesitzer, die von FRONTSTEPS-Diensten abgedeckt werden.

Wer verwendet FRONTSTEPS?

Das Unternehmen kann den gesamten Lebenszyklus einer Gemeinde von den Hausbauern, HOAs, Hausverwaltungen und Sicherheitsanbietern bedienen.

FRONTSTEPS Software - 1
FRONTSTEPS Software - 2
FRONTSTEPS Software - 3
FRONTSTEPS Software - 4

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FRONTSTEPS

FRONTSTEPS

3,8 (44)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
65
3
3,6 (44)
3,5 (44)
3,8 (44)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
215
7
4,3 (20.186)
4,3 (20.186)
4,1 (20.186)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

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Am besten bewertete Funktionen
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Am besten bewertete Funktionen
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Mieter-Nachverfolgung
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Am besten bewertete Funktionen
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Am besten bewertete Funktionen
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Dokumentenmanagement
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PayHOA
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Immobilien-Datenbank
Mitglieder-Datenbank
Yardi Breeze
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Immobilienverwaltung
Miet-Nachverfolgung

Bewertungen über FRONTSTEPS

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,8
Benutzerfreundlichkeit
3,6
Kundenservice
3,8
Funktionen
3,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
48%
4
18%
3
11%
2
7%
1
16%
Angela
Community Manager in USA
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Easy to use!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Homeowner payments and notifications are definitely the best part of this site, and of course, the ability to communicate with members inside of this portal instead of a separate email process is quite nice.

Vorteile:

The set up of the site was really easy. I can be technologically challenged, and since this is not my primary job or service that we provide to our clients, it is nice to be able to set it up without too much assistance! The daily notifications and ease of operation is also quite nice.

Nachteile:

There is always room for improvement.... It would be nice to have a "general information" page available on the main screen, as opposed to only recent bulletins that have gone out. It would make it easier for members to be able to find important information without having to search for it.

Antwort von FRONTSTEPS

vor 3 Jahren

Hi Angela, thank you for the positive feedback. I'll pass along your notes to our product team.

Thomas
Owner in USA
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Review

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The learning curve has been long but that is probably more todo with the size of our company and needing to know everything, not just the AP or AR or ARC, etc. portion.

Vorteile:

Filled an AIO solution instead of multiple vendor options.

Nachteile:

There are constraints that do not allow the end user flexibility in undoing or removing an entry or repairing a mistake.

Antwort von FRONTSTEPS

vor 3 Jahren

Thank you Thomas for you review, I'll pass your feedback to our team.

Jennifer
Owner services in USA
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Association Website a work in progress

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Our page was originally set up through Evercondo who was purchased by Frontsteps. As the manager of the page I do not have the options to update and change much. Although this software is easy to use, it is not efficient to use. My experience with customer service has also been very poor and response time takes way too long. I am hoping that with the transition to Frontsteps there will be many improvements on the development team.

Vorteile:

The overall look and ease of use for users/residents is pretty simple to navigate. Communicating with users/residents is made easy by sending blasts to email and text. The users/residents can also toggle the type of notifications to reduce or increase the number of devices the notifications are sent. Sign up is pretty simple on both ends; the user and the management.

Nachteile:

As the manager of the page there are many areas that need improvement. There is no option for adding recurring items to the calendar which means I have to go in the each week of the calendar and add the same event. The files section is not use friendly either. You are unable to drag items/documents from 1 file to another. The only way to change locations of a document is to download the document from one folder, save it to a location on your computer then upload it to another file. I am not able to update/change or remove information on the landing page, It is only done by the Frontsteps team. There are many shortcomings, too many to leave here, that need work.

Mac
IT in USA
Immobilien, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Caliber experience; from a Admin POV

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: My overall experience is overwhelmingly great! Since I begin working for the company and took over Caliber management; with the help of [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and the support team, we have made tremendous strides. I work closest with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], and they make the Caliber experience awesome and assist in keeping things from being overwhelming. In a short amount of time, we have transformed the overall user experience for our company, yielding positive results. Kudos to the SUPPORT TEAM (again!!), Development [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and upper management [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]!

Vorteile:

What I enjoy most is the amount of features Caliber possesses. It allows for many options and different processes that allow the user to perform their job. Another aspect I enjoy is the integrated accounting within the Caliber. This feature assists in keeping everything in one place, which increases efficiency.

Nachteile:

From an admin perspective, what I like least is the sluggish processing time for some features. This causes numerous delays for our users; and in some instances requires full software or PC shutdown.

Antwort von FRONTSTEPS

vor 4 Jahren

Hi Mac, thank you for all the great feedback! I'll pass along the kind words to our support team. I'll also pass along the feedback about performance, as I know this is something that we are always actively working on.

Doug
Controller in USA
Buchhaltung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Caliber Review

4,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Caliber is easy to learn and use. When issues arise the customer service team is able to quickly resolve. Caliber can now be run from web applications allowing employees to use the program while working remotely

Nachteile:

Would be nice to have a more user friendly customizable report writer included in the software

Antwort von FRONTSTEPS

vor 3 Jahren

Hi Doug, thank you for your feedback! I'll send your feedback about the reporting back to the product team.