Wer nutzt diese Software?

We can serve the entire lifecycle of a community from the home builders, HOAs, property managers, and security providers.

Durchschnittliche Bewertung

11 Bewertungen
  • Gesamt 3 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 2.5 / 5
  • Kundenservice 2.5 / 5
  • Funktionen 3 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 2.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • FRONTSTEPS
  • http://frontsteps.com/
  • Gegründet 2006

Über FrontSteps

FRONTSTEPS is the #1 software platform for HOAs, Builders, Security & Patrol Experts, and Homeowners. We deliver technologies that simplify how people build, connect, operate, and secure modern communities. Our premiere platform currently powers more than 23,000 communities nationwide - that's 4.4 million homeowners covered by FRONTSTEPS services!

FrontSteps Funktionen

  • Angebote / Schätzungen
  • Aufgabenmanagement
  • Bestandskontrolle
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Vertragsmanagement
  • Vorbeugende Wartung
  • Wiederkehrende Termine
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Ausschuss-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Immobilien-Datenbank
  • Kalenderverwaltung
  • Mitglieder-Gemeinschaften
  • Mitgliederverzeichnis
  • Online-Zahlungsabwicklung
  • Veranstaltungsmanagement
  • Website-Management
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Eigentümerportal
  • Gewerbliche Immobilien
  • Instandhaltungsmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kreditüberprüfung
  • Miet-Nachverfolgung
  • Mieter-Datenbank
  • Mieter-Portal
  • Mietmanagement
  • Offene Stellen verfolgen
  • Portfoliomanagement
  • Spesenmanagement
  • Steuermanagement
  • Säumnisgebühren-Berechnung
  • Vermieter-Datenbank
  • Versicherungsmanagement
  • Website-Management
  • Wohnimmobilien
  • Zahlungsabwicklung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kalibriermanagement
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Prädiktive Wartung
  • Schlüssel & Schloss-Management
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Vorbeugende Wartung
  • Ausschuss-Management
  • E-Mail Marketing
  • Finanzmanagement
  • Fundraising-Management
  • Gebühren-Management
  • Job-Anzeigetafel
  • Kapitel-Verwaltung
  • Mitglieder-Gemeinschaften
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaft-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Wahlmanagement
  • Website-Management

Die hilfreichsten Reviews für FrontSteps

Association Website a work in progress

Mit Google übersetzen Bewertet am 6.3.2019
Jennifer R.
Owner services
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Our page was originally set up through Evercondo who was purchased by Frontsteps. As the manager of the page I do not have the options to update and change much. Although this software is easy to use, it is not efficient to use. My experience with customer service has also been very poor and response time takes way too long. I am hoping that with the transition to Frontsteps there will be many improvements on the development team.

Vorteile: The overall look and ease of use for users/residents is pretty simple to navigate. Communicating with users/residents is made easy by sending blasts to email and text. The users/residents can also toggle the type of notifications to reduce or increase the number of devices the notifications are sent. Sign up is pretty simple on both ends; the user and the management.

Nachteile: As the manager of the page there are many areas that need improvement. There is no option for adding recurring items to the calendar which means I have to go in the each week of the calendar and add the same event. The files section is not use friendly either. You are unable to drag items/documents from 1 file to another. The only way to change locations of a document is to download the document from one folder, save it to a location on your computer then upload it to another file. I am not able to update/change or remove information on the landing page, It is only done by the Frontsteps team. There are many shortcomings, too many to leave here, that need work.

NO CUSTOMER SERVICE

Mit Google übersetzen Bewertet am 14.3.2019
Suzie K.
Office Manager
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
2 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It's gone downhill since Frontsteps took over.

Vorteile: Fairly easy to use although there was no training.

Nachteile: We used to deal with AtHome support and they were very good with their customer support. Issues would be resolved in 24-48 hours. Would also be able to speak with someone at their support desk. Now they don't answer the phone, you leave a message, and/or you submit issue via e-mail and it takes one week before you hear back from them. Our website went down and it took a week for someone to get back to us and it still is down. Ugh!

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