Was ist Line2 Pro?

Umfangreiches Cloud-Telefonsystem, mit dem Unternehmen Anrufe und SMS auf mobilen und stationären Geräten annehmen können.

Wer verwendet Line2 Pro?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Wo kann Line2 Pro bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Line2
  • Ansässig in Los Angeles, USA
  • 2006 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Line2
  • Ansässig in Los Angeles, USA
  • 2006 gegründet
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Englisch

Line2 Pro – Videos und Bilder

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Line2 Pro

Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
26,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
14,99 $/Monat
Kostenlose Version
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Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen

Line2 Pro Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-ID
  • Anrufüberwachung
  • Audio / Video-Konferenzen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Call Screening
  • Call-Center-Management
  • Chat / Messaging
  • Drittanbieter-Integration
  • IVR / Spracherkennung
  • Kollaboration mehrerer Nutzer
  • Kommunikationsmanagement
  • Konferenzschaltung
  • Konferenzschaltungen
  • Kontaktmanagement
  • Live-Chat
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Sprachübertragung
  • SIP-Trunking
  • Syndikat-Gruppen
  • Umleitung der Anrufe
  • Vereinheitlichte Kommunikation
  • Videokonferenzen
  • Virtuelle Erweiterungen
  • VoIP-Verbindung
  • Voice-Mail
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Alternativen für Line2 Pro

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Wildix is a global provider of unified communications solutions for simpler, more secure business communications in the digital age.
GoToConnect kombiniert die Leistung und Zuverlässigkeit der Cloud-VoIP-Telefonsysteme.
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MightyCall VoIP ist für Unternehmer*innen und kleine Unternehmen ausgelegt.
TalkChief ist eine Business-Telefonplattform, die die Effizienz deines Teams mithilfe leistungsstarker Funktionen steigern soll.

Bewertungen über Line2 Pro

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,5 (33)
Benutzerfreundlichkeit
3,9 (33)
Kundenservice
3,1 (33)
Funktionen
3,5 (33)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,4 (33)

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
39%
4
18%
3
15%
2
12%
1
15%
Carla D.
Carla D.
Gerente de sucursal in El Salvador
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Pharmazeutika, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The best online phone app

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The calls are of very good quality, you can also send text messages, better than other systems we had tried before.

Vorteile:

This app helps us to communicate with offices outside the country, at a very low cost. Allows you to install an app to the mobile phone at no extra cost.

Nachteile:

At one time the app could not be installed from the Play store, and we had to ask the company directly, this made us delay in some way.

Antwort von Line2

vor 2 Jahren

Hello Carla, Thank you for taking the time to leave this feedback for us, we greatly appreciate it! Wishing you well, Carlos, Customer Marketing Manager

Verifizierter Rezensent
Virtual Assistant in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Psychische Gesundheitsfürsorge, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

My Business Phone

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Despite the glitches I enjoy it and they even have customer service that seems to be involved. I am offered early on a scheduled appointment to discuss all the features of the phone that can help me with my business.

Vorteile:

I enjoyed it, I appreciate being able to try the trial and

Nachteile:

When I send text messages it may seem delayed when you go back to read it but on my client's end, he received the message so he replies but on the message log instead his answer to my question appears before mine. I like to log my client's contact so I hope this glitch will be fixed. Clients number- when you click add to contacts you go and right away brings you to your contacts where my number for client is saved but it doesn't save it in the app- so it still appears as just the number.

Antwort von Line2

vor 2 Jahren

Hello, Thank you for taking the time to leave this detailed feedback for us, we greatly appreciate it. Wishing you well, Carlos, Customer Marketing Manager

Megan J.
Administrative Assistant, scheduling coordinator, and billing specialist in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Very user-friendly and effective!

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Overall, this is great for what we needed. I wish there was more that we used for the business.

Vorteile:

I love the ease of use and the ability to text at will.

Nachteile:

Generally our mobile access is exceptional unless something is updated or someone else is on the same phone line. When you have many people using the same line it will only work in each capacity for one person except for texting.

Jason O.
Managing Attorney in USA
Anwaltskanzlei, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Line2 is a good bare bones alternative

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: You get what you pay for, but for its useful and efficient automated assistant.

Vorteile:

The pricing was right, and it offers a good automated assistant. The Windows app was fairly easy to use.

Nachteile:

The Windows app isn't as robust as similar products, and it doesn't offer some of the free perks of its competitors such as conference calling and a back up line. The dialer is a bit wonky compared to other interfaces and the app should allow you to do more administrative tasks.

Antwort von Line2

letztes Jahr

Hello Jason, Thank you very much for taking the time to leave this valuable feedback for us. We look forward to making continued improvements to our platform for you in hopes that it will improve your overall experience. Best regards, Carlos, Line2 Community Manager

David K.
David K.
Vice President, Sales in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good System - But There Are Others

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Overall, this is a good product and I have recommended it to other people, but you do need to understand what the limitations are. I personally don't use the text messaging in the app, but it does have that too.

Vorteile:

Easy to use and set up. Porting my old office line was done rather quickly.

Nachteile:

1. Can only have one line 2. If a call from your cell phone comes in, it places the Line 2 Call on hold 3. Often signs me out - need to re-login more often than I think I should (maybe weekly?) 4. Can't run on more than one device - so YOUR mobile device only.