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Was ist Salesforce Platform?

Mit der Salesforce Lightning Platform können Nutzer*innen schnell Unternehmensanwendungen erstellen, die helfen, Mitarbeiter*innen zu verbinden, Kund*innen einzubinden, die Leistung zu verfolgen und alles zu integrieren. Lightning Platform ist eine einzelne, einheitliche Umgebung von Tools und Services wie Force, Heroku Enterprise und Lightning, mit der du bei der App-Revolution schnell und einfach an vorderster Front bist. Du kannst sogar Anwendungen für Android und iOS erstellen.

Wer verwendet Salesforce Platform?

Mit dem mandantenfähigen Cloud-Computing-Modell von Salesforce ist es möglich, die Anforderungen von Unternehmen jeder Größe und Branche zu erfüllen. Die Kunden profitieren von einem gemeinsamen Haupt-Framework unter Wahrung der Privatsphäre.

Salesforce Platform Software - 1
Salesforce Platform Software - 2
Salesforce Platform Software - 3
Salesforce Platform Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Salesforce Platform das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Salesforce Platform

Salesforce Platform

4,3 (322)
25,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
40
Keine Integrationen gefunden
3,9 (322)
3,8 (322)
3,9 (322)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
68
23
4,7 (378)
4,2 (378)
4,4 (378)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Salesforce Platform

OutSystems
Am besten bewertete Funktionen
Debuggen
Integrierte Entwicklungsumgebung
Quellkontrolle
Pipedrive
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Vincere
Am besten bewertete Funktionen
Bewerber-Management
Bewerber-Tracking
Talentsuche
Zoho Recruit
Am besten bewertete Funktionen
Bewerber-Tracking
Kandidatenverfolgung
Stellenanzeige veröffentlichen
Airtable
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Datenspeicher-Management
Mehrere Projekte
monday CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
ActiveCampaign
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung
Bullhorn ATS & CRM
Am besten bewertete Funktionen
Bewerber-Management
Bewerber-Tracking
Kandidatenverfolgung
Magento BI
Am besten bewertete Funktionen
Ad-hoc-Berichterstattung
Benchmarking
Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Bewertungen über Salesforce Platform

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
3,9
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
38%
3
8%
2
2%
1
2%
Mary Kate
Community Engagement Manager
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Much Improved from Classic

4,0 vor 2 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Dennisse
Dennisse
Operations Manager in Philippinen
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Salesforce as CRM and HR ATS

5,0 letztes Jahr

Kommentare: I love this software, it's part of my day to day and it is key for my organization to execute and track performance effectively.

Vorteile:

Salesforce features continuously improve and grow overtime. It allows us to integrate even external apps via API. I have been using Salesforce both as a user and as admin.

Nachteile:

I have nothing i do not like although i hope to see more improvements on SFDCs email marketing outreach features.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Philanthropie, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Selected platform for our business processes

4,0 vor 7 Monaten

Kommentare: We decided upon a platform approach for digitizing our business processes. We went though a significant procurement exercise to identify the most appropriate tool based upon our business requirements and salesforce was the decided solution. We initially implemented on one key process within the organisation and then have prioritized and adopted other key business processes as we mature using the system.

Vorteile:

Our approach means that we have all key business processes (and subsequent data) in one location. This also provided consistency in approach and allows us to transform our processes as we adopt onto Salesforce. The tool itself is incredibly flexible and powerful, and has never failed to meet our needs.

Nachteile:

Development / developers need to be expert in Salesforce code, a non-technical user is not able to configure the system, even with 'easy' requirements. It's not a massive issue BUT one that small/medium size organisations need to plan for.

Ryan
Sales Executive in USA
Finanzdienstleistungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Salesforce Review

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Worth the money and the time investment once you have it set up.

Vorteile:

It can do anything you need it do and it can be customized to multiple business units.

Nachteile:

The cost of getting things set up the way you want them is large from both a time and monetary perspective

Michael
Manager in USA
, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Powerful Once You Learn How to Use It (But Expensive)

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Salesforce is the backbone of our company. It is tied into everything and used by every team. It is incredibly customizable and it seems they have a way to do almost anything you need. We use it for Sales, Support, Marketing, and product feature usage. We have it hooked into other apps and other saas products. This is the product that will scale with your business and can support a company at any stage of growth. There are a ton of integrations out of the box (on their salesforce exchange) and their APIs allow savvy developers to build custom integrations that aren't available.

Nachteile:

When the company initially implemented it, they tried to "wing it" and it was a complete mess. You really need someone who knows what they are doing to setup, administer, and maintain the software. It is also expensive. We got grandfathered into some great pricing, but if we weren't, we're not sure we would be able to continue to use SFDC as we grow. SFDC also loves to gobble up other apps and brand them with the SFDC name. So they have become a jack of all trades - however, some of the things you can't do are surprising (just go check out their community page for all of the list of enhancements that haven't been implemented). For example, we use cases for our help desk, but there is a lot of functionality missing compared to a best in breed help desk software like ZenDesk. Support is terrible here by the way. They really push you toward self-service or community based service. You're lucky if you ever get a response.

Connor
Finance Lead in UK
Computer-Software, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Salesforce transformed our contracting and invoicing

4,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Salesforce has completely transformed our contracting and invoicing processes. As a fast growing start up we needed a solution to our contract management. Previously, all contract information used to sit in a huge g-sheet, which made monthly invoicing quite the task and not completely free from error. However, with Salesforce we're more able to audit contract information and download custom reports that slot straight into our invoicing process. This saved our FinOps team days in month end.

Vorteile:

- Easy to navigate huge volumes of contract data - Custom downloadable reports that feed straight into our invoicing process - Fully customisable to accommodate our ongoing business changes

Nachteile:

- Off the shelf it is a bit clunky and so a Salesforce Admin is key to getting it how you want, which is obviously an additional cost (but worth it!)