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Was ist Podium?

Podium ist eine Interaktionsmanagementplattform, die die moderne Beziehung zwischen lokalen Unternehmen und ihren Kunden neu definiert und Tools zur Verfügung stellt, um die Kontrolle über deine Online-Reputation zu übernehmen. Über 180.000 Nutzer vertrauen auf die Reputationsmanagementsoftware von Podium, um ihren Ruf auf Websites wie Google, Facebook, HealthGrades, Edmunds und anderen zu verwalten und zu verbessern. Die Podium-Plattform erleichtert die Verwaltung aller Kundeninteraktionen auf Facebook, auf Google, über SMS und mehr.

Wer verwendet Podium?

Podium ist perfekt für jedes lokal ausgerichtete Unternehmen mit einem bis 10.000 Standorten, das sich auf den lokalen Online-Eintrag verlässt, um das Unternehmenswachstum voranzutreiben, oder das versucht, Bewertungen an mehreren Standorten über das Internet zu verwalten.

Podium Software - 1
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Podium Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Podium das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Podium

Podium

4,3 (505)
399,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
108
114
4,3 (505)
3,9 (505)
4,1 (505)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
27,99 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
44
16
4,6 (183)
4,7 (183)
4,8 (183)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Podium

Intermedia Unite
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Mobiler Zugriff
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Birdeye
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Benachrichtigungen
Nutzerbewertungs-Anfrage
Überprüfung bewerten
Trustpilot
Am besten bewertete Funktionen
Kundenerlebnis-Management
Nutzerbewertungs-Anfrage
Überprüfung bewerten
Text Request
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Chat / Messaging
SMS-Nachrichtenversand
Swell
Am besten bewertete Funktionen
Nutzerbewertungs-Anfrage
Nutzerbewertungs-Notifikation
Überprüfung bewerten
Zoom Workplace
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
Broadly
Am besten bewertete Funktionen
Negatives Feedback Management
Nutzerbewertungs-Anfrage
Überprüfung bewerten
GoTo Meeting
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Echtzeit-Bildschirmfreigabe
Zwei-Wege-Audio und -Video
Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat

Bewertungen über Podium

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
21%
3
5%
2
3%
1
8%
Kevin
Kevin
VP of Marketing in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Love it but don't always love paying for it!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall, it's really good. I'm a big fan of feeling valued as a customer, and I don't feel valued, I feel like a number. I rarely get check-ins from the company. On top of that, I think the ability to get reviews could be a little better. Our customers just don't really react when we ask them for the review. They are always willing, but then seem to have some difficulty completing the process.

Vorteile:

The ease of use is great, I love taking the conversation from the website to texting, and it's great for that. It also makes it pretty easy to request reviews, and so that is great.

Nachteile:

It feels really expensive to me. At this point I might be able to get similar functionality for significantly less money, but nonetheless, because we've made the investment in it and trained our team on it, I selfishly don't want to have to deplore another program and do another batch of training.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Podium--Reliable and Easy to Use

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: As explained, I have been a Podium customer for quite a while. My company actually dropped Podium for a hot minute and used a program called Swell. The employees and I complained so much about the glitch issues of Swell that our company returned to Podium. That's not to say Podium is "glitch-free," but it far outways the issues we had with Swell. I will note that something has changed with Podium's customer service. When I first began using Podium, the customer service chats almost felt like you were talking to a friendly developer, eager to help. Now the customer service help feels like I'm chatting with overworked, underpaid, and uninterested grumpy teenagers.

Vorteile:

Podium is incredibly user-friendly. Our store has a wide range of computer knowledge--from advanced to those who struggle to find the back button. Podium has been a good fit for all levels.

Nachteile:

I'm not a fan of pulling the photos from my photo album or seeing that the pictures I take through the app are stored in my phone's photo album. I take many photos of products for customers and am very busy, so I often forget that they are there. I've used Podium for so long that when I look back at my years of personal photos I still find a picture of some random product that I forgot to delete.

Cheyenne
MA in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

podium, one mans trash is another's treasure

4,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: it wasn't bad honestly! It's a super great program and they have some amazing features. However, for our company, it just didn't fit as well. For companies larger and using more payment methods, this is the program for you and it's very easy to use daily.

Vorteile:

Easy to navigate and gets the job done fairly quickly

Nachteile:

Not as efficient at getting our messages to patients

Sean
Vice President in Kanada
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Inadequate software support to what was proposed

1,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: The multiple challenges with getting this service on line, and the expectation to pay for the full year payment without the service being full filled in our contract. They did provide one less month payment , but that was not even close to many months with no proper service. We would have stayed through this trouble if they would have off set the many months of no full support, but they seem concerned with getting one more payment for us> I will keep reviewing and posting until I see podium doing a deep dive and understand from our point of view

Vorteile:

The data analysis is easy to use and operate

Nachteile:

Continuous IT tickets that had months with inadequate service. The lack of communication when the system was not working properly but yet still taking our payments. I have multiple documents and IT tickets to support our challenges. This year cost with not the ability to get Google reviews made the experience a failure

Antwort von Podium

vor 3 Wochen

Hi Sean, I'm sorry to hear about your experience. My name is Whitney and I'm digging into your account. Would you be able to send an email to support@podium.com so I can assist you more quickly? I will watch for your email.

Holly
Business Development Manager in USA
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Way to Motivate team to get Reviews

5,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: I love that fact that you can motivate the salesman to get reviews done. Keeps track of who sent out the most and places them in 1-3 winnings.

Vorteile:

Great way to get Reviews with easy text and email links to send.

Nachteile:

That it is not free, would be the only thing that I didn't like.