Wer verwendet myComply?

We provide a simple database that can be managed by anyone, regardless of technical abilities. Contractors large and small can use myComply and setup takes just minutes!

Was ist myComply?

myComply is built for general contractors, sub-trades, and training organizations. Contractor use makes the sharing of safety documentation and training certifications easy. Safety Trainer use allows for course management and course listing/booking online. Manage, store, and track safety training all while being alerted on upcoming and/or current worker training expiry dates.

myComply – Details

myComply

https://mycomply.net

Gegründet 2015

myComply – Preisübersicht

myComply bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für myComply findest du unten.

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Kundenbetreuung

Online

myComply Funktionen

EHS-Software
Arbeitssicherheits-Management
Berichterstattung / Analyse
Betriebliches Gesundheitsmanagement
Corrective and Preventive Action (CAPA)
Dokumentenmanagement
Gefahrgut-Management
Inspektions-Management
OSHA-Protokollierung
Risikomanagement
Störfallmanagement
Trainingsmanagement
Wirtschaftsprüfung-Management
Asynchrones Lernen
Ausbildungsbetriebe
Elektronischer Handel
Gemischtes Lernen
Hochschulbildung/Erziehung
Integrierter Autorensystem-Kurs
Integriertes LMS
Mobiles Lernen
Portal für Lernende
Simulation
Synchrones Lernen
Unternehmen/Geschäft
Zertifizierung-Management

myComply – Nutzerbewertungen

Zeigt 4 von 4 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.8/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4.5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Barb K.
Health & Safety Coordinator
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.8.2019

"Remarkable product & service!"

Kommentare: Tracking and providing access to our employees' training is a time-consuming task, previously accomplished via scanning, paper copies, spreadsheets and multiple emails to contractors. MyComply has tamed that paper tiger and our communications with contractors and sub-trades have been streamlined and simplified. If you are not already a part of the MyComply network/user base, it is well worth the time to become a member. MyComply could well be the best HSE software for training, tracking and communication between contractors and sub-trades on the market.

Vorteile: So many things! The ease of use for administration but more importantly for field staff, outstanding responsiveness to customers' needs and requests, the basic system remains free for sub-trades, new and helpful innovations are always on the horizon.

Nachteile: If there is room for improvement, the MyComply team always takes my comments into consideration. I have never been disappointed.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.8.2019
Mary B.
Safety & Compliance Administrator
Bau, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.8.2019

"So easy to use!"

Kommentare: I am tracking over 700 employees and the training certifications for each. I have been able to utilize MyComply to help with expirations so that we don't have any lapses in training. Every time I find a new need for tracking, Customer Service team make it happen!

Vorteile: It's so easy to use and navigate. I can upload employees, documents and other information needed in the field.

Nachteile: Inability to upload multiple certificates for multiple employees.
Inability to communicate with our current software Spectrum.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.8.2019
Lucas C.
Field Coordinator
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.8.2019

"MyComply Review "

Kommentare: The benefit I am seeing is the potential to send your employees to different jobs my comply websites, making for one upload of docs. I am also noticing faster submission of safety certifications prior to orientations on site.

Vorteile: I like having safety documents organized in one place.

Nachteile: The smaller sub-trades that we are asking to use this do not seem to benefit from the program. It may be beneficial to approach them to use it themselves that way they can be set up all the times, and we will be able to send them an invite to the job and have them "send" their guys into it. This would save time, as they do not seem to have the easiest time with uploading.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.8.2019
Joe C.
Safety Director
Bau, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.8.2019

"Great system once you figure out how to use it"

Vorteile: It is nice to add your people to the system and then just add them to whatever jobs there are that require using it.

Nachteile: When i did the initial set up before it was more streamlined, it was quite difficult. Now that the bugs have been worked out, it has gotten much better.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.8.2019