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Was ist OneSignal?

OneSignal ist die marktführende Omnichannel-Plattform für das Kundenengagement, die Mobile-First-Marken in die Lage versetzt, Kundenbeziehungen durch personalisiertes, kanalübergreifendes Messaging in großem Umfang über mobile und Web-Push-Benachrichtigungen, In-App-Messaging, SMS und E-Mail zu stärken. Die Plattform ermöglicht es einer Million Unternehmen, täglich über 11 Milliarden Marketing- und Transaktionsnachrichten zu übermitteln. Sie ist darauf ausgelegt, mit dem Unternehmen zu wachsen und Nachrichten schnell und zuverlässig zu übermitteln.

Wer verwendet OneSignal?

Marketer, Product Leader und Entwickler in Mobile-First-Unternehmen, die ihr Cross-Channel-Marketing und Transaktions-Messaging in großem Umfang personalisieren und anpassen möchten – ohne nennenswerten Entwicklungsaufwand.

Du bist nicht sicher, ob OneSignal das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

OneSignal

OneSignal

4,7 (99)
9,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
77
13
4,5 (99)
4,6 (99)
4,5 (99)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
1.799,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
64
17
4,1 (112)
4,0 (112)
3,9 (112)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu OneSignal

Freshchat
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Mobiler Zugriff
Transkripte / Chatverlauf
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Hilfe Desk-Management
Real-Time Data
PushEngage
Am besten bewertete Funktionen
A/B Testing
Engagement-Tracking
Ereignisgesteuerte Aktionen
Braze
Am besten bewertete Funktionen
A/B Testing
E-Mail Marketing
Segmentierung
SendPulse
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
E-Mail Marketing
Email-Kampagnen-Management
AppsFlyer
Am besten bewertete Funktionen
Kampagnenanalysen
Konversion-Tracking
Leistungskennzahlen
Clearbit
Am besten bewertete Funktionen
Lead-Erfassung
Lead-Qualifizierung
Quellen-Nachverfolgung
monday CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Let's Get Digital
Am besten bewertete Funktionen
Kundenspezifisches Branding
Live-Streaming
Teilnehmer-Management

Bewertungen über OneSignal

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
73%
4
25%
3
1%
2
1%
Jared
Jared
Marketing Specialist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Maschinerie, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

The best software for marketing.

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: It is a much needed software as we are able to maintain a great connection with our clients, we have increased our client database, our clients are now attracted to our services, the interaction is very good and it has very good email automation and receptive on the part of our clientele.

Vorteile:

It is a simple software to configure, sending notifications is very fast, it makes it easy to always offer the best to our customers, we attract our customers thanks to the multiple functions that OneSignal offers, it is a very fast system, it has powerful customer segmentation, It is essential for us and for attracting new customers.

Nachteile:

On one occasion notifications were delayed, we don't know why, but it has been a great concern for which we have not received a response. They must provide an answer to concerns that we are generally unaware of.

Victor
Victor
Head of Digital Intelligece in Panama
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Zeitung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Using One Signal to increase user retention

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We are using One Signal to engage visitors of our site and mobile apps.

Vorteile:

I like the user friendly admin panel for non tech-savvy users and the integration with many services/platforms.

Nachteile:

I tThe pricing model has a big jump between the free version to the next tier. I will think in a mid-cost plan for small and medium size business.

Dave
owner in Australien
E-Learning, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Nothing seems to work and sup[port hasnt been able to help at all

2,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

the concept is fantastic. Unfortunately with my experience they dont seem to deliver what is promised

Nachteile:

Its very difficult to set up to a working standard (still not achieved even with support) despite it being an easy plugin. I can not get ANY subscribed users to actually receive any notifications. I have tried ALL troubleshooting options to no avail. 1/10 As support is in another country its more or less impossible for me to get any help.

Antwort von OneSignal

vor 6 Jahren

Hi Dave. I'm sorry to hear you had difficulty getting OneSignal working. Our support team is based in the United States. We strive to reply to all support messages within 24 hours during the business week and help every client get successfully set up. We'd love for you to give us another shot.

Jade Anthony
Admin Clerk in Philippinen
Baumaterial, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

SUPERB EMAIL SOFTWARE!

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: It is an ideal software to use and also with topnotch quality product you can have!

Vorteile:

They offer a FREE access, and prices are very reasonable and affordable for a business!! A must have!

Nachteile:

So far I have nothing to say that I like least about OneSignal.

Zeeshan
Self Employed in Indien
Programmentwicklung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

OneSignal Product Review 2024

5,0 letztes Jahr

Kommentare: OneSignal's standout feature are journeys, which enable users to create highly personalized and automated communication flows. These journeys help optimize every step of our communication funnel by allowing us to target specific segments of our audience with tailored messages at the right time. From onboarding new users to re-engaging dormant ones, OneSignal's journeys empower us to deliver timely and relevant notifications, leading to improved user engagement and conversion rates.

Vorteile:

Ease of implementation and use. Their documentation is robust, well written, and very easy to understand, and on top of that they have video tutorials on YouTube. They also have amazing support! I have only needed help from them once, while trying to use push notifications to update a Live Activity in iOS. I contacted them via their online chat system and got a very quick response. They stayed engaged until I had things working on my end. Brit in particular was super helpful! I can't recommend them strongly enough.

Nachteile:

Absolutly nothing. There is no downside to using this service.