Was ist Business VoiceEdge?

PBX-Lösung, die kleine und mittlere Unternehmen dabei unterstützt, über eine geschäftliche Telefonnummer an entfernten Standorten Anrufe zu tätigen, und ermöglicht Anrufweiterleitung, Audiokonferenzen, Anrufumleitung und mehr.

Wer verwendet Business VoiceEdge?

Cloud-basierte PBX-Lösung, die kleine und mittlere Unternehmen dabei unterstützt, über eine geschäftliche Telefonnummer an entfernten Standorten Anrufe zu tätigen, und ermöglicht Anrufweiterleitung, Audiokonferenzen und mehr.

Wo kann Business VoiceEdge bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (On-Premise), Linux (On-Premise)

Über den Anbieter

  • Comcast
  • Ansässig in Philadelphia, USA

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Comcast
  • Ansässig in Philadelphia, USA

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Business VoiceEdge – Videos und Bilder

Business VoiceEdge Software - 1
Business VoiceEdge Software - 2
Business VoiceEdge Software - 3
4 weitere anzeigen
Videos zu Business VoiceEdge
Business VoiceEdge Software - 1
Business VoiceEdge Software - 2
Business VoiceEdge Software - 3

Kosten ähnlicher Produkte wie Business VoiceEdge vergleichen

Business VoiceEdge

29,95 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
24,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Business VoiceEdge Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufüberwachung
  • Call Screening
  • Konferenzschaltung
  • SIP-Trunking
  • Voicemail-Transkription
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für Business VoiceEdge

No matter your business communication requirement, Acefone has you covered with its bespoke cloud telephony solutions.
JustCall ist ein cloudbasiertes Telefonsystem für Vertriebs- und Support-Teams zum Tätigen, Empfangen, Protokollieren oder Aufzeichnen von Anrufen direkt vom Desktop oder Telefon.
Ein auf Google basierendes Cloud-Callcenter
Verwandle Mobiltelefone in dein Geschäftstelefonsystem. Alles, was du brauchst, ist ein Mobiltelefon. Keine Hardware, keine Kabel, keine komplizierte Einrichtung.
Bietet eine vollständig gehostete Cloud-PBX- und Unified-Communications-Lösung.
Die Plattform von Broadvoice ist alles, was ein kleines bis mittelgroßes Unternehmen benötigt, um zu wachsen, sich zu ändern und sich an eine sich ständig weiterentwickelnde Geschäftswelt anzupassen.
Freshcaller ist eine cloudbasierte Lösung für Callcenter, mit der man unkompliziert wachsen kann.
Yodel ist das Telefonsystem, das deine gesamte Kommunikation an dem Ort vereint, den dein Team bereits liebt – auf Slack.
An all-in-one cloud phone, text, and team chat platform for small and medium-sized businesses with unlimited calling & features.
Unlimited Voice, SMS, Fax, Chat, Video. Fully Customizable and Scalable to fit your Needs. All with our Award-winning 24/7/365 support.
TalkChief ist eine Business-Telefonplattform, die die Effizienz deines Teams mithilfe leistungsstarker Funktionen steigern soll.
IPPBX is a VoIP phone system provider offering commercial phone systems with different features.
4Voice focuses on delivering high-quality and affordable phone service to small and medium-sized businesses throughout North America.

Bewertungen über Business VoiceEdge

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
2,9
Benutzerfreundlichkeit
2,9
Kundenservice
2,5
Funktionen
2,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
2,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
26%
4
18%
3
8%
2
12%
1
36%
Adriana
Adriana
Director Of Financial Services in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

We love Business VoiceEdge! We know that our phone system is as professional as can be!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: This is a cutting-edge phone system. We are able to manage our phones from our cell phone, messages, lines, conference, etc.

Vorteile:

I love that we are able to set up different options for when our business is closed or for holidays.

Nachteile:

The price. VoiceEdge added to our telephone/internet expense. Comcast always has specials and promotions for new services but the expense increases after the promotion expires. I would like to have a set price that does not vary so much from year to year.

Daniel
Associate Pastor in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

VoiceEdge is a solid phone system that meets all of our needs.

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

This internet phone system is super easy to use and has a lot of great features that are all customize-able through a web browser. You can setup and change hunt groups with the simple click of a button.

Nachteile:

I wish there was a way to differentiate incoming calls by the line that they are dialing but that function is not available at this time.

Chris
Chris
IT Support Engineer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Maschinerie, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Not A Great VOIP option for the Money

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I would not recommend this to anyone even being a customer personal of Comcast for over 5 years this program needs to be reworked and not every IT department should be penalized over some other admins making mistakes on their configurations.

Vorteile:

The only thing I like about this software is that once it is fully configured it is pretty much set it and forget it.

Nachteile:

This list is long; For starters not allowing IT to fully control the phone is absurd. Working in IT I need to sit on their phone with the support to do the most basic things, like rebooting a phone REMOTELY! The response i received from a Support Rep was due to some IT admins screwing phones up in their company and calling for help was too much for Comcast to try and troubleshoot so they lock everyone out of remote accessing the phones. Next on the list is business hours scheduling. It is just very confusing and their was no documentation on configuring it in the admin guide or training before implementing. One final con that makes me regret this software is the lack of features and things you can do in other Vendors. Ring Central for instance allows IT to order a phone and pay through the portal and get invoiced after the phone is received without calling and waiting to speak to a representative. This you have to call the 888 number and verify your account then tell them you need a new seat one and give them all the user detail and then you wait 10 or more days to receive the phone and have the user created.

Kaitlin
Medical Assistant in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Satisfied Service

3,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

It was nice to reach out to customer service anything we needed it

Nachteile:

The software was constantly changing and it was difficult to keep up with all the new equipment throughout both offices

Emily
Emily
Recruitment & Engagment Coordinator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great phone system

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Business VoiceEdge is very useful. Once you figure out how to use it. It has really helped cutting down on scam phone calls that come thru our phone system after hours. I love the functionality and customisability of the system.

Nachteile:

At first using this system can be extremely frustrating. I can't count the amount of time I spent on the phone with customer service trying to understand. Customer service is great once you get to the actual person which can take a long time.