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Was ist Infraspeak?

Infraspeak ist ein CMMS mit NFC-Technologie. Infraspeak genießt das Vertrauen von KMUs und Großunternehmen (Siemens, L'Oreal, Mitsubishi) und passt sich an dich und deinen Betrieb an. Es handelt sich um eine Wartungs- und Gebäudemanagement-Plattform, die entwickelt wurde, um dir das Leben leichter, deine Abläufe effizienter und dein Unternehmen datengesteuert zu machen. Sprich mit dem Expertenteam und finde heraus, wie du Infraspeak optimal nutzen kannst.

Wer verwendet Infraspeak?

Wartungs- und Gebäudemanager in einer Vielzahl von Kategorien wie Hotels, HLK, Fertigung, Einzelhandel und viele mehr.

Infraspeak Software - 1
Infraspeak Software - 2
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Infraspeak Software - 4
Infraspeak Software - 5

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Infraspeak

Infraspeak

4,7 (133)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
102
31
4,7 (133)
4,5 (133)
4,8 (133)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
40,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
159
6
4,5 (1.459)
4,6 (1.459)
4,6 (1.459)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Infraspeak

EZOfficeInventory
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Joblogic
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Kundendatenbank
Mobiler Zugriff
CAFM Explorer
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
openMAINT
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
UpKeep
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Kalenderverwaltung
Google Forms
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Umfragenerstellung
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Valuekeep
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Erinnerungen
Terminplanung
FMX
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Mobiler Zugriff
Vorbeugende Wartung
eMaint CMMS
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Vorbeugende Wartung

Bewertungen über Infraspeak

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
71%
4
28%
3
2%
Pedro
Pedro
Head of Facility in Portugal
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Staatsverwaltung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Infraspeak in a Public Authority

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We now have control over inventory, I know that I will get a warning when we are almost out of a certain item; we know when the consumption of certain item occurs and can adapt our tasks to the real needs.
It was fairly easy to onboard all of our workers and, with a very old operational team, we had very few workers who haven't still managed, after around 3 months, to use the app effectively on a daily basis.

Vorteile:

Before Infraspeak we were managing everything on Excel sheets that were printed and handed out to the foreman and work teams. This meant we had a lot of lost information, no status on the task at hand and it was very hard to track down an issue. With Infraspeak everyone knows where a certain request is, how much we have on hold and how much we are accomplishing every week. On the other hand, I now have enough confidence on saying that we have a safe repository where to record all the information on our assets and know that it will be available to everyone that needs it.

Nachteile:

It wasn't a straightforward implementation, we had to adapt the software's constrains to our own way of operation, but the end results came quickly and it wasn't difficult to get our structure and workflows into the software.

Adrian
Estate Operations Manager in UK
Hausmeisterservice, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Infraspeak

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The company is now using technology for 90% of its organisation of maintenance across our 6.5-acre site. Reactive maintenance is falling with a clear preventative path ahead for the maintenance requirements of our company. Our customer success manager has been outstanding, effortlessly coordinating training, requests, and issues from start to finish. If a technical issue has arisen the relevant technical side has been expedient, knowledgable and professional. All in all a very positive investment into the right software and company.

Vorteile:

Controlling the process flow of information from the initial raising of a work order through quotation to engineer's responses via the mobile app. The Software also has great customisable benefits for our company. The ability to use that ability has enabled us to include other electronic monitoring within the same system.

Nachteile:

Work is still required on some of the analytics sides, although this software has been in constant development and expansion since we started using it. I have no doubt that given time areas such as analytics will be much improved

Simon
Facilities Manager in UK
Gastgewerbe, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Infraspeak Review

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: The whole process has been seamless from start to finish, knowledgeable, friendly staff and a great product which is already starting to make a difference to our operation.

Vorteile:

I love the customisation that is available with Infraspeak, it allows you to really tailor the product to suit your specific environment.

Nachteile:

There are some shortcuts that could be added to the mobile app, such as a search function when creating work orders. I believe this has already been addressed with Infraspeak Next, so looking forward to using that.

Luis
Engenheiro in Portugal
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Review

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Interface usage We can follow up easily what happens in a breakdown

Nachteile:

Planner vs Agenda Features like adding material to a breakdown or to a special work

Christian
News Editor/Journalist in Dänemark
Zeitung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Facility Management Platform with Easy to Use Interface

5,0 letztes Jahr

Kommentare: I have been using Infraspeak for a few months now and I am very impressed with the platform. It is easy to use and provides detailed analytics and reports. The platform is also great for managing tasks and projects, although it can be difficult to navigate at times.

Vorteile:

Infraspeak is a comprehensive facility management platform that is easy to use. The interface is intuitive and straightforward, making it easy to quickly learn and understand. The platform also provides detailed analytics and reports, helping to keep track of maintenance and operations activities.

Nachteile:

The platform is not always the most intuitive when it comes to managing tasks and projects. It can be difficult to understand and navigate at times. Additionally, some features may be limited in certain regions.