Wer nutzt diese Software?

Online-Unternehmer, die digitale Produkte (Software, Informationen, E-Books, Mitgliedschaften), physische Waren oder Dienstleistungen verkaufen

Durchschnittliche Bewertung

127 Bewertungen
  • Gesamt 4.7 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.7 / 5
  • Funktionen 4.6 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.6 / 5

Produktinformationen

  • Startpreis 29,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • PayKickstart
  • https://paykickstart.com/
  • Gegründet 2015

Über PayKickstart

Eine Warenkorblösung mit einem anpassbaren Editor, Pop-up-Formularen für den Bezahlvorgang, einem Builder für Verkaufstrichter und mehr.

PayKickstart Funktionen

  • Affiliate-Management
  • Affiliate-Tracking
  • Banner-Management
  • Betrugserkennung
  • E-Mail-/Newsletter-Kommunikation
  • Gutscheinverwaltung
  • Marketing auf mehreren Ebenen (MLM)
  • Mehrsprachig
  • Provisionsmanagement
  • Teilen in sozialen Medien
  • Wettbewerbs-Management
  • Angebotsmanagement
  • Bestückung
  • CRM
  • Datensicherheit
  • E-Mail Marketing
  • Inventarverwaltung
  • Management mehrerer Geschäfte
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Marketing
  • Retourenmanagement
  • Review Management
  • SEO-Management
  • Vorlagen
  • Affiliate-Marketing
  • Bonus-Verteilung
  • Feedback-Management
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Mitarbeiterempfehlungs-Management
  • Partner-Verweisliste
  • Treueprogramm
  • Abgebrochene Verkaufsprozesse wiederherstellen
  • Bestandskontrolle
  • Katalogmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Produktbewertungen / Berichte
  • Produktkonfigurator
  • Rabatt-/ Gutscheinmanagement
  • Retourenmanagement
  • Rückerstattung-Management
  • Steuermanagement
  • Versand-Management
  • ACH Scheck-Transaktionen
  • Belegdruck
  • Bitcoin-kompatibel
  • EC-Karten-Unterstützung
  • Geschenkkarten-Management
  • Integration von Zahlungsabwicklungsdiensten
  • Mobile Zahlungen
  • Online-Zahlungen
  • Unterschriften-Erfassung
  • Verkaufspunkt POS-Transaktionen
  • Wiederkehrende Abrechnung

Die hilfreichsten Reviews für PayKickstart

PayKickstart is the engine of my business

Bewertet am 5.3.2019
Chris V.
CEO
Internet, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I started out with Kartra (I love those guys), but they couldn't handle VAT properly. I see this a lot with American software developers. They generally don't understand how the EU works. Then switched to PayKickstart and helped them get this VAT thing right. Which they did. And fast. I love that they listen to their customers and actually implement the suggestions. I know there's always more ideas and requests than the development team can handle, but they make good progress. So I'm glad I switched and I look forward to all the improvements that are on the roadmap. If you want to set up elaborate funnels and upsell sequences, it's a lot of work. Also to get it right in PK. But, once you find your way in the UI and understand how things work, you get faster and faster at it. Did I say the support is excellent? If not, I'll say it again: their support is excellent :-)

Vorteile: - GDPR compliant
- Built in VAT processing (important for EU customers and vendors)
- One-click upsells
- Lot's of checkout templates both hosted and embeddable
- Multilingual checkout and email notifications
- Automated retries for failed payments
- API / IPN
- Excellent support
- Friendly people
- Actual implementation of most feature requests

Nachteile: It's a work in progress, so there are always things users would wish were already in the software. For me, I would like to see the VAT on the invoices (they're already working on that). I would like to see an option for duplicating funnels and campaigns. And more branding options for the affiliate signup. Now what are supposed to be 'my' affiliates become a PK affiliate and may choose to promote my offers (as well as other companies' offers). I would like to see this more brandable. But no showstoppers here.

Great Asset For Your Business

Bewertet am 14.8.2019
Cora T.
Entrepreneur
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Super beneficial for my website also customer service is very helpful.

Vorteile: Super easy to navigate and works well for my website.

Nachteile: We have had a couple issues with recurring memberships duplicating an order for the next month.

Excellent Productivity Tool

Bewertet am 12.8.2019
David S.
CEO
Internet, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall our company has been very pleased with PayKickStart and will recommend it over the other major platforms that are comparable...

Vorteile: I like how easy it is to navigate and set up to use as a vendor, and as an affiliate, the platform works flawlessly as well. It is a great platform that just keeps getting better. It is easier to use than JVZoo, Warrior Plus, or Clickbank... It is also cheaper for you as a vendor, you only pay a monthly fee to list your products, and you can save a lot of money if you are selling a lot of products online. The affiliates that work with us also like the platform as they can easily see where they stand in regards to their promotions and commission.

Nachteile: So far there is nothing not to like, and this is after using the platform since it's inception. It has only gotten better, and the developers are on top of making constant improvements to it all the time.

Best bang for the buck - full featured and a powerhouse

Bewertet am 24.1.2019
Keith G.
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Price point beats most competitor platforms. Offers many options to override settings on an affiliate and product basis - This is very important for my business. Custom affiliate link creation feature - also important to my business. Easy to use sales funnel builder with a robust array of settings. Customizable checkout pages - easy to use builder with pro templates. Constant improvement on existing features, most importantly the Reports feature.

Nachteile: Some of the user flows on certain features can be a little confusing, but not a show stopper. They offer a decent knowledge base and support is solid.

Best Choice for Our SAAS

Bewertet am 8.3.2019
Verifizierter Rezensent
President
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Support is outstanding. Integration with your custom solution is easy with their API. Ability to use Zapier also very easy. Always adding features.

Vorteile: The ease of use when integrating with our SAAS was fantastic. We got an all-in-one solution for payment processing, member management, affiliate/vendor relations, and sales funnel structure. The API was very easy. Reporting is exactly what we needed.

Nachteile: Had some trouble with integration of a different 3rd-party system, but customer support was diligent in fixing it. Prefer a proactive alert system for paying affiliates, but reports show what's outstanding so its not that much of a problem.

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