Phone2Action

Wer verwendet Phone2Action?

Phone2Action arbeitet mit Kunden zusammen, die von den größten Verbänden und Non-Profit-Organisationen bis zu Unternehmen der Fortune500 reichen.

Was ist Phone2Action?

Phone2Action ist eine umfassende Plattform für digitale Interessenvertretung und Kommunikation für öffentliche Angelegenheiten und Grassroots-Förderung. Die Software hat mehr als 11 Millionen Fürsprechern dabei geholfen, mehr als 35 Millionen Verbindungen mit gewählten Vertretern und anderen Entscheidungsträgern herzustellen. 25 neue Verbindungen werden jede Minute erstellt.

Phone2Action – Details

Phone2Action

http://phone2action.com

Gegründet 2012

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Phone2Action – Preisübersicht

Phone2Action bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Phone2Action – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Phone2Action Funktionen

  • Anwaltsmanagement
  • Bonus-Verwaltung
  • Engagement-Verfolgung
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Formularverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kundenvertretung (Customer Advocacy)
  • Werbung für gemeinnützige Organisationen

Siehe die vollständige Advocacy Software Liste

  • Abbildung und Zuordnung
  • Demografische Daten
  • E-Mail Marketing
  • Fortschrittlich
  • Freiwilligen-Management
  • Fundraising-Management
  • Für politische Kampagnen
  • Konservative
  • Kontaktmanagement
  • Mitarbeiter-Management
  • Online-Zahlungsabwicklung
  • Spender-Zielgruppenerfassung
  • Tracking von Beiträgen
  • Veranstaltungskalender
  • Wähler-Datenbank
  • Überparteilich

Siehe die vollständige Kampagnen-Software für politische Kampagnen Liste

  • Abwanderungsraten-Management
  • Analytik
  • Community-Management
  • Feedback-Sammlung
  • Gamification
  • Inhalt-Syndizierung
  • Kommunikationsmanagement
  • Live-Chat
  • Video-Inhalte

Siehe die vollständige Kundenengagement Software Liste

  • Ausschuss-Management
  • Buchhaltung
  • Freiwilligen-Management
  • Fundraising-Management
  • Gebühren-Management
  • Mitglieder-Datenbank
  • Mitgliedschaft-Management
  • Social-Media-Management
  • Spender-Management
  • Veranstaltungsmanagement

Siehe die vollständige NPO Software (Non-Profit-Organisationen) Liste

Phone2Action Alternativen

Mehr Alternativen zu Phone2Action

Phone2Action – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,8/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,6
Kundenservice 4,7
Funktionen 4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,6

Software bewerten

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Eine Bewertung schreiben
Bethany P.
Director of Grassroots Engagement
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.3.2019

"Revolutionized our grassroots"

Kommentare: The team is fantastic, especially with our events. Customer service is great as well whenever I have a last- second question.

Vorteile: I love the ease of use; it’s very intuitive to set up campaigns. And even more so for the user.

Nachteile: Integration with our email platform was a little tricky.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.3.2019
Bre M.
Advocacy Manager
Bildungsmanagement, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.10.2019

"User Friendliness Drives Conversion"

Kommentare: Overall, our organization has been incredibly happy with P2A. Advocates have even reached out to compliment the system, with many mentioning it is so much easier to use than other products. We signed a 2 year contract with P2A but will almost certainly renew.

Vorteile: Phone2Action (P2A) might just be the best advocacy software on the market. It is user friendly all around--the software makes it easy to set up action alerts/action centers, it is easy to send messages to advocates to alert them of actions to take, and it makes it easy for advocates to take action. Even if something isn't straightforward, the customer service reps can usually get users on the right track in just a few minutes. Compared to other products we have used, P2A has a higher conversion rate and more folks taking action than we've ever seen.

Nachteile: The setup process for the software was lengthy, which was unexpected. We had several headaches trying to get everything fully functional, but once it was up it worked well.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.10.2019
Verifizierter Rezensent
Deputy Director, Advocacy
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    3 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 31.1.2019

"Phone2Action review"

Vorteile: Allows you to take multiple types of actions (call, email, tweet) in one fell swoop.

Nachteile: Given that profiles are delineated by phone number, it doesn't work well for industries where brick and mortar locations are hosting your action-takers, because multiple advocates may be using the same phone line... and thus not tracked as discrete individuals.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 31.1.2019
Brian K.
Executive Director
Lebensmittelproduktion, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.3.2019

"Incredible Product"

Kommentare: One of the most amazing things about P2A is the customer service. Whoever designed and maintains their process for being responsive to their customers deserves a raise. This is a big plus for us - makes an already easy-to-use tool super easy for our whole team.

Vorteile: We purchased this software for a national advocacy campaign we are running. The tool couldn't be simpler to use. Very intuitive. Easy to set up. Fully functional. Would license this product again in a heartbeat.

Nachteile: The tool should be improved to allow generation of activity for each campaign by date. I'd like to be able to run a report showing all of the advocates who signed up on a particular date (for example at a trade show) - where they are from, etc. The P2A staff have graciously offered to run these reports for us but it would be better if this was built into the functionality.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.3.2019
Ricardo A.
Digital Organizer
Non-Profit-Organisation Management, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.3.2019

"Best Customer Service"

Kommentare: Overall I would recommend phone2action because they are always on top of it, even on weekends and in doing our communications work it's important to be able to do rapid response and we know we can always count on the p2a team to be able to do digital work to advance our goals in many of our campaigns.

Vorteile: What I have always liked about phone2action is the efficient and super rapid costumer service, the chat feature allow us to ask questions, learn new features, and build a relationship with phone2action representatives that helps us confidently launch campaigns or send mass texts through the platform because we know we are using it strategically. The software is also user friendly, you can send a mass text in less than 10 minutes, and build a new petition in about 25-30 minutes. This has helped us stay engaged with our supporters and build list with new allies.

Nachteile: The cons is the limited templates for petitions. There is only 3 and it would be good to have more choices.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.3.2019