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Was ist Phone2Action Grassroots?

Phone2Action ist ein Technologieunternehmen für die Einbindung öffentlicher Politik und stärkt die Problemlösung und Fürsprache. Die Plattform hat mehr als 11 Millionen Fürsprechern dabei geholfen, mehr als 27 Millionen Verbindungen mit gewählten Vertretern und anderen Entscheidungsträgern herzustellen. 25 neue Verbindungen werden jede Minute erstellt.

Wer verwendet Phone2Action Grassroots?

Phone2Action arbeitet mit Kunden zusammen, die von den größten Verbänden und Non-Profit-Organisationen bis zu Unternehmen der Fortune500 reichen.

Phone2Action Grassroots Software - 1
Phone2Action Grassroots Software - 2
Phone2Action Grassroots Software - 3
Phone2Action Grassroots Software - 4
Phone2Action Grassroots Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Phone2Action Grassroots das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Phone2Action Grassroots

Phone2Action Grassroots

4,7 (38)
1,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
40
7
4,6 (38)
4,5 (38)
4,7 (38)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
1,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
21
Keine Integrationen gefunden
4,1 (16)
3,8 (16)
4,1 (16)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Phone2Action Grassroots

FiscalNote
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
VoterVoice
Am besten bewertete Funktionen
Anwaltsmanagement
Berichterstattung / Analyse
Engagement-Tracking
Influitive
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Segmentierung
Social-Media-Integration
NationBuilder
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Spenden-Tracking
Zahlungsabwicklung
EngagePackage
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Buyapowa
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Kampagnenmanagement
Zugriffsquellen-Verfolgung
Quorum
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Muster
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
E-Mail Marketing
Kontaktmanagement
Qomon
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Kontaktmanagement
Wähler-Datenbank

Bewertungen über Phone2Action Grassroots

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
76%
4
21%
3
3%
Bethany
Bethany
Director of Grassroots Engagement in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Revolutionized our grassroots

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: The team is fantastic, especially with our events. Customer service is great as well whenever I have a last- second question.

Vorteile:

I love the ease of use; it’s very intuitive to set up campaigns. And even more so for the user.

Nachteile:

Integration with our email platform was a little tricky.

Bre
Advocacy Manager in USA
Bildungsmanagement, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

User Friendliness Drives Conversion

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall, our organization has been incredibly happy with P2A. Advocates have even reached out to compliment the system, with many mentioning it is so much easier to use than other products. We signed a 2 year contract with P2A but will almost certainly renew.

Vorteile:

Phone2Action (P2A) might just be the best advocacy software on the market. It is user friendly all around--the software makes it easy to set up action alerts/action centers, it is easy to send messages to advocates to alert them of actions to take, and it makes it easy for advocates to take action. Even if something isn't straightforward, the customer service reps can usually get users on the right track in just a few minutes. Compared to other products we have used, P2A has a higher conversion rate and more folks taking action than we've ever seen.

Nachteile:

The setup process for the software was lengthy, which was unexpected. We had several headaches trying to get everything fully functional, but once it was up it worked well.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Phone2Action review

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Allows you to take multiple types of actions (call, email, tweet) in one fell swoop.

Nachteile:

Given that profiles are delineated by phone number, it doesn't work well for industries where brick and mortar locations are hosting your action-takers, because multiple advocates may be using the same phone line... and thus not tracked as discrete individuals.

Brian
Executive Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Lebensmittelproduktion, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Incredible Product

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: One of the most amazing things about P2A is the customer service. Whoever designed and maintains their process for being responsive to their customers deserves a raise. This is a big plus for us - makes an already easy-to-use tool super easy for our whole team.

Vorteile:

We purchased this software for a national advocacy campaign we are running. The tool couldn't be simpler to use. Very intuitive. Easy to set up. Fully functional. Would license this product again in a heartbeat.

Nachteile:

The tool should be improved to allow generation of activity for each campaign by date. I'd like to be able to run a report showing all of the advocates who signed up on a particular date (for example at a trade show) - where they are from, etc. The P2A staff have graciously offered to run these reports for us but it would be better if this was built into the functionality.

Ricardo
Digital Organizer in USA
Non-Profit-Organisation Management, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best Customer Service

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Overall I would recommend phone2action because they are always on top of it, even on weekends and in doing our communications work it's important to be able to do rapid response and we know we can always count on the p2a team to be able to do digital work to advance our goals in many of our campaigns.

Vorteile:

What I have always liked about phone2action is the efficient and super rapid costumer service, the chat feature allow us to ask questions, learn new features, and build a relationship with phone2action representatives that helps us confidently launch campaigns or send mass texts through the platform because we know we are using it strategically. The software is also user friendly, you can send a mass text in less than 10 minutes, and build a new petition in about 25-30 minutes. This has helped us stay engaged with our supporters and build list with new allies.

Nachteile:

The cons is the limited templates for petitions. There is only 3 and it would be good to have more choices.