Wer nutzt diese Software?

For service driven businesses: everyone from barbershops and massage therapy clinics to photography studios to surf schools to bicycle rental shops.

Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 3.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 3 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 20,00 $/Monat
  • Preisinformationen Depends on number of bookings.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Offshoot
  • https://resurva.com

Über Resurva

Online appointment and scheduling app with built-in social media integration, automated email and SMS reminders for service-driven businesses.

Resurva Funktionen

  • E-Mail Marketing
  • Inventarverwaltung
  • Kundenprofile
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mitarbeitermanagement
  • Termin-Erinnerungen
  • Terminplanung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Wartelisten-Management
  • Kapazitätsmanagement
  • Klassenterminplanung
  • Marketing-Management
  • Mitarbeiter-Management
  • Mitglieder-Management
  • Online-Zahlungen
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verkaufspunkt POS
  • Inventarverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Lohn- und Gehaltslisten & Kommissionen
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Standorte
  • Online-Buchung
  • Termin-Erinnerungen
  • Terminplanung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Zustimmungs-Management

Die hilfreichsten Reviews für Resurva

Our Favorite Appointment scheduling software!

Bewertet am 23.3.2018
Mandy E.
Manager
2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It's helps our Barber Shop run efficiently and smoothly. The online booking is so easy to use, and because of that, we do not need a front desk person to answer the phones because most of our clients prefer to schedule online.

Vorteile: We started using Resurva for scheudling appointments for a Barber Shop. It was so easy to set up, and even easier to use! We started using it the day we signed up, and it has been great ever since. 90% of our scheduling is done online, by the client, and this software is great for that. It it easy for our clients to schedule, and we have never had issues with it not adding an appointment. We are very happy with Resurva and recommend it to our other Barber Shop friends!

Nachteile: There is not much we do not like about the software. There have been a few times I needed something and I couldn't figure it out in the software. However, their e-mail support is excellent and I would just send them an email, and I would get a response right away.

Wow this is exactly what we need

Bewertet am 22.3.2019
Verifizierter Rezensent
Patient experience specialist
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to use, minimal resources needed to get a great reservation system for barbershops. Since more than 85-90% or people make reservations online it’s a must for business improvement. I helped implement this for my friend who is opening up his own shop. I informed him that I’ve seen a lot of similar shops using this product. We both looked into it and it was exactly what he needed. It’s a great product that’s very economical. It’s does exactly what it’s supposed to do and has other great add-ons. I highly recommend it.

Nachteile: Not much, it’s pretty easy to use and functional. Priced right. And from a customer stand point very very easy to use, not complicated, simple. If you want to increase customers you need a system like this!

Appalling Tech support and (lack of) customer service

Bewertet am 29.4.2018
Chaps B.
Owner
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The software is fairly easy to use, although it is underdeveloped we initially enjoyed the online booking feature

Nachteile: The developers are slow to react, software is outdated. When buying this product you get promised a lot by salespeople. Reality is very different! Highly recommend searching an alternative software

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