Wer nutzt diese Software?

Retreaver helps marketers, agencies and brands leverage customer data to make informed campaign decisions.

Durchschnittliche Bewertung

8 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 1,00 $/Monat
    Preisinformationen
  • Preisinformationen Dedicated numbers are $1 a month and calls within the US are 5 cents a min.
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Retreaver
  • http://www.retreaver.com
  • Gegründet 2012

Über Retreaver

Retreaver is a cloud-based call center solution that tracks, tags and routes callers to specific agents or departments. We help agencies, marketers and brands analyze their inbound calls, manage caller profiles, dynamically route calls, analyze ROI, track conversions and generate reports. Using real-time tracking on your pages and leveraging powerful CRM databases, you can personalize client experiences, reduce call time and increase customer satisfaction.

Retreaver Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-Identifikation
  • CRM
  • IVR / Spracherkennung
  • Kampagnenmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Die hilfreichsten Reviews für Retreaver

Full time Mom running Paypercall

Bewertet am 9.1.2019
President
Onlinemedien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I've been using Retreaver for over 2 years and wouldn't change platforms. It's affordable, easy to navigate and support is always easy to reach, the turnaround responses from support is almost always immediately.

Vorteile: Easy to navigate (specially for someone who is not tech savvy). Affordable and reports are easy to read.

Nachteile: If I need to make changes on what's already coded, I'll have to send request to support (which isn't a big deal) But I wish the options on what's visible to publishers are available for me to choose and make them visible or not.

Call routing with ease

Bewertet am 9.1.2019
Kevin W.
Senior Director of Operations
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My company has been using Retreaver for 5+ years. The product is easy to use, and they have excellent customer support. Retreaver has helped us grow with our call volume and they are always looking to add additional technology/features to allow us to continue to grow.

Vorteile: Call routing capabilities
Ease of use
clean user interface

Nachteile: More in depth reporting and/or dashboards

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