Was ist CAKE Guest Manager?

CAKE Guest Manager ist ein System für Wartelisten, Reservierung und Tischverwaltung. Gäste werden per SMS benachrichtigt, wenn ihr Tisch bereit ist. Ein Blick auf die Besuchsgeschichte eines Gasts und du kannst diesen mit einer persönlichen Note begrüßen. Zugleich bietet eine Echtzeitansicht des Wartebereichs genaue Wartezeiten. Durch intelligentere Entscheidungen im Begrüßungsbereich der Gäste fühlt sich jeder Gast sehr gut behandelt und du kannst Abwanderung vermeiden und laut Hersteller bis zu 7 % mehr Gäste bewirten.

Wer verwendet CAKE Guest Manager?

Restaurants, die die Verwaltung ihrer Wartelisten verbessern und zugleich das Tischmanagement und den Reservierungsprozess optimieren möchten.

CAKE Guest Manager – Details

CAKE

2011 gegründet

CAKE Guest Manager – Details

CAKE

2011 gegründet

CAKE Guest Manager – Videos und Bilder

Videos zu CAKE Guest Manager
CAKE Guest Manager Software - 1 - Vorschau
CAKE Guest Manager Software - 2 - Vorschau
CAKE Guest Manager Software - 3 - Vorschau
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Kosten ähnlicher Produkte wie CAKE Guest Manager vergleichen

Startpreis

69,00 $/Monat
Nicht verfügbar
50,00 $/Monat
39,00 $/Monat

Kostenlose Version

Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

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CAKE Guest Manager – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • iPhone (mobil)
  • iPad (mobil)

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Funktionen von CAKE Guest Manager

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebot in sozialen Medien
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Berichte
  • Arbeitskostenberichte
  • Auftragserfassung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsführung
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Elektronische Zahlungen
  • Geschenkkarten-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Integrierte Buchführung
  • Inventarverwaltung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenspezifisches Branding
  • Küchen- / Menü-Management
  • Leistungskennzahlen
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Bestellung
  • Prognose
  • Rabattmanagement
  • Reservierung-Management
  • Sendungsverfolgung
  • Stempeluhr
  • Tabellenverwaltung
  • Treueprogramm
  • Umsatzentwicklung-Analyse
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Wartelisten-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Gastronomie Software Liste

  • API
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Aufgabenplanung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Besucherregistrierung
  • Daten-Import / -Export
  • Datenbank-Unterstützung
  • Datenspeicher-Management
  • E-Mail Erinnerungen
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Benachrichtigungen
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Kalenderverwaltung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenaktivitäts-Tracking
  • Kundendatenbank
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundenhistorie
  • Kundenkonten
  • Kundenprofile
  • Mehrere Standorte
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Online-Buchung
  • Priorisierung
  • Registrierungs-Management
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Self-Check-in/-Check-out
  • Social-Media-Integration
  • Statusverfolgung
  • Terminverwaltung
  • Verkaufspunkt POS
  • Wartelistenstatusverfolgung
  • Warteschlangenmanagement
  • Wartezeit-Nachverfolgung
  • Zusammenfassende Berichte
  • für Restaurants
  • Öffentliche Warteliste

Siehe die vollständige Warteschlangenmanagement Systeme Liste

Alternativen für CAKE Guest Manager

Mehr Alternativen zu CAKE Guest Manager

Erfahrungen mit CAKE Guest Manager

Alle 19 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
17
4
1
2
1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Robert T.
Robert T.
Owner operator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

It's been great!

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Tracking guests information and the frequency of which they dine with us.

Vorteile:

Easy to use. Very reliable. It hasn't crashed in a year and a half. It keeps track of guests information to run advertising campaigns.

Nachteile:

I wish it would work on android systems. It would also be nice if the pos system would update the guest management system ie. When the server prints the check it shows on guest management system or when the check is paid it updates.

Antwort von CAKE Guest Manager

vor 3 Jahren

Hi Robert - thanks so much for your review! We love to hear that you have been using the new Guest Email Offers to run advertising campaigns! I will pass on your feedback about Android to the Product Team to see what they can do. The good news is, your CAKE POS does update your Guest Manager system! Please visit CAKE University to learn how to setup this integration: https://university.cake.net/Guest_Manager/Control_Center/POS_GM_Integration. Also, support is available 24/7 if you need more assistance. for more info. Also, support is available 24/7 if you need more assistance at 855.696.CAKE.

Sue ann L.
Sue ann L.
Owner in USA
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Guest manager makes utilizing your tables simple and easy.

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Having online reservations is a huge plus in my establishment. We have long waits on the weekend and this allows my customers to put their name on the lists with ease and without having to make a phone call and tying up our lines.

Vorteile:

I love The online reservations and the ease of table assignments when reservations are made. Customer service has always been super helpful also and they reprogrammed my app for me to fit my needs.

Nachteile:

That you have to manually clear out tables after someone checks out. When tables check out, I would Like for the table on the floor map to clear. It did, but after the latest update it does not.

Antwort von CAKE Guest Manager

vor 3 Jahren

Thank you, Sue Ann, for your review! We love hearing that online reservations and table assignments have been a breeze for you. As for clearing tables manually, the table status will update to `check paid¿, but tables won¿t clear automatically in case the guest decides to stay at the table after paying their check. I do understand where you're coming from, so hopefully that explains a bit why we made the decision to handle clearing table that way with POS + GM customers. If you have any questions at all, please contact us any time!

Cody B.
IT Manager in USA
Restaurants, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Deployment = Nightmare

2 vor 7 Monaten

Kommentare: Platform itself is decent and operable besides requiring Apple products for usage. Customer support, onboarding errors, representative responses are the worst out of any vendor I have personally ever experienced.

Vorteile:

Ease of use, inexpensive. This form would like me to list more pros however there are none.

Nachteile:

Apple Store only, no web portal floorplan management, customer support, average call handling time 45 minutes to weeks.

Tonia H.
Owner in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

We love Guest manager!

5 vor 3 Jahren

Vorteile:

It is very easy to use, it allows us to keep our reservations organized, it allows us to communicate with our customers better too. I like that we can use it to notify guest when their tables are ready and that they can also go online to make reservations or call aheads and we have full control over that if need be.

Nachteile:

I wish we had more flexibility in setting up future floor plans. It would be nice to be able to set up Saturday's sections up on Friday to help better manage. Also the ability to look up past data, reservations, guest counts etc.

Antwort von CAKE Guest Manager

vor 3 Jahren

Hi Tonia - Thanks for your glowing review, we love you too! Also good news, you should be able to setup sections in advance today! They are pre-set and you can make them ahead of time using the floormap builder. If you have any questions at all, please don't hesitate to contact Support or your Customer Success rep.

Heather W.
Service Manager in USA
Essen & Trinken, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Get it all together!

5 vor 2 Jahren

Kommentare: It's hard to imagine going back to paper and pen! This will really speed up the seating process so much that you'll never look back. It's incredibly handy, and easy to use.

Vorteile:

This program is very easy to use! It will really save you time, and allow you to seat more tables. It is much easier to organize guests; for reservations, wait lists, and walk ins. The text notifications help to speed up the seating process!

Nachteile:

I have no big complaints. Some guests were a little uncomfortable giving their real phone number since we put it in the system, so it would be handy to be able to blur them out so the hostess doesn't actually have access to it, only the system itself.