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Was ist Leap?

JobProgress rüstet Auftragnehmer aus, um unvergleichliche Ergebnisse produzieren zu können, indem es ihnen ermöglicht, ihre Geschäfte von überall und jederzeit zu steuern, zu organisieren und zu. Unsere Produktivitäts-Plattform erfindet Zusammenarbeit und Workflow aus der Sicht des Auftragnehmers neu, so dass sie und ihre Teams ihre Fortschritte intuitiv verfolgen, überwachen und messen können. JobProgress-Benutzer verstehen sofort unsere einfache Schnittstelle und sehen Wert auf täglicher, wenn nicht stündlicher Basis.

Wer verwendet Leap?

Bauunternehmer und Handwerker die effizienter mehr Geld verdienen möchten.

Leap Software - 1
Leap Software - 2
Leap Software - 3
Leap Software - 4
Leap Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Leap das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Leap

Leap

4,4 (362)
79,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
146
10
4,2 (362)
4,4 (362)
4,4 (362)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
49,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
103
5
4,2 (652)
4,6 (652)
4,5 (652)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Leap

Contractor Foreman
Am besten bewertete Funktionen
Mehrere Projekte
Mobiler Zugriff
Projekt-Nachverfolgung
Asana
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Management von Performance-Auswertungen
Projektplanung/Terminierung
AccuLynx
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Dokumentenmanagement
Projekt-Nachverfolgung
JobNimbus
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kontakt-Datenbank
Leadmanagement
OnePageCRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Verfolgung von Interaktionen
Knowify
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kostenverfolgung
Projekt-Nachverfolgung
Smartsheet
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Projekt-Nachverfolgung
Projektplanung/Terminierung
Basecamp
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Projektverfolgung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Buildertrend
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Budgetverfolgung
Mobiler Zugriff

Bewertungen über Leap

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
54%
4
32%
3
9%
2
2%
1
2%
Zach
Zach
Co-Owner/Skywarn Spotter in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best CRM For Your Money!!

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Excellent or A++

Vorteile:

Easily the best and most customizable CRM for the industry our today. Their app is second to none and the desktop platform makes following jobs a breeze! Plus, grabbing an e-signature right on the contract on the app is cake. No extra app to use

Nachteile:

There really are none, if something arose the team at JP jumped to correct or add it right away.

Rachel
Rachel
Office Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Add More Features/Uses

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I love the customer service you guys provide, and I hope that doesn't change as you expand. The database itself is user friendly, I just see potential for more features

Vorteile:

I love the separation of the production calendar from the staff calendar. The customer contact directory is great, and mainly why I got Job Progress to begin with so we could manage our customers better.

Nachteile:

I think this software could do more. I don't like the graph layouts we are given, I wish we could choose among different kinds of graphs that could help us better visualize our data. I also wish the proposals allowed me to customize the font more so whilst I am making a proposal that has already been merged to a customer. Instead, if I want to fix the font sizing on the proposal I have to exit where I am and edit the template itself and then that edit applies to all future proposals. I just want more flexibility on the customization side. Lastly, I think this program has so much potential to integrate a canvassing segment to it. Maybe integrate with Google maps or another program to create an option for companies to track their canvassers. Right now, I use Google maps to track my canvassers, but it would be great if we could do that all on Job Progress so they also have real time access to where they've gone and what neighborhoods are successful, etc.

Chadd
VP of Sales in USA
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Leap is made by a salesperson for salespeople

5,0 letzte Woche Neu

Kommentare: Great! Once setup and deployed there is minimum maintenance needed.

Vorteile:

It controls the sales process, training, and profit margins

Nachteile:

The app constantly needs to be updated or you receive errors. Additionally, I would like more controls in place on what reps can and cannot do.

Antwort von Leap

vor 5 Tagen

Hi Chadd! We really appreciate you taking the time to give us a review. You and our wonderful userbase is why we do what we do every day. Cheers! - The Leap Team

Danielle
manager in USA
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Review

3,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

I love the features, when they work accurately. Very user friendly for the field. The staff is very friendly. They try and help where they can.

Nachteile:

The reporting is not accurate and I have sent in several emails calls complaints etc. with no responses on the status. Some things get fixed and I am always told they are "working on it" but i have been complaining about the reporting hiccups since we started a little over 2 years ago. Another down fall is some times they cant even tell you how to pull certain repots to get information you want. The staff should 100% know their product. I pay in full and have never been discounted/compensated with all the issues we've had. They need to work on better follow ups and updating customers regarding issues.

Kris
Systems Admin in USA
Luxusgüter & Schmuck, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

They'll Take Leap from my Cold Dead Hands

4,0 letzte Woche Neu

Kommentare: It's been a great experience. I've learned from a fantastic team, been able to merge several of our tools into Leap thusly saving us money and time, and continue to find ways to improve upon every part of our current setup.

Vorteile:

Customization options, user friendly dashboard, amazing service from support team ([sensitive content hidden] are fantastic!)

Nachteile:

It's not as reliable as I need, missing some features that seem obvious and necessary, app is buggy

Antwort von Leap

vor 5 Tagen

Hi Kris! We're so glad that Leap SalesPro has been able to help you so significantly. At Leap, we're pretty big fans of the fact we've helped streamline your tech stack (saving you time and money in the process). Our goal is that we hope to continue to improve our products to continuously deliver a 5-star experience for all our users. If you'd be interested in joining our rolling beta programs where you can give feedback directly on new features (hopefully the features you feel are missing), drop us a line at marketing@leaptodigital.com. Cheers! - The Leap Team