Was ist Ambassify?

Ambassify ist eine herausragende Plattform, um deine Mitarbeiterengagement- oder Kundeninteressengruppenstrategie zu entwickeln und anzuwenden. Nutzer*innen von Ambassify in Unternehmen verwenden die Lösung, um ihre interne Kommunikation zu meistern, das Engagement ihrer Mitarbeiter*innen voranzutreiben und ihren Pool an Markenbefürworter*innen aufzubauen. Sobald du interne Markenbefürworter*innen aufgebaut hast, kannst du externe Kundenvertreter*innen aufbauen, die deine Markenbekanntheit massiv erhöhen, Vertrauen aufbauen, neue Leads generieren und deine Umsätze steigern können.

Wer verwendet Ambassify?

Die Nutzer*innen in Unternehmen kommen aus verschiedenen Sektoren wie Finanzdienstleistungen, Banken, Telekommunikation, Automobil und Fertigung.

Wo kann Ambassify bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Ambassify
  • Ansässig in Beringen, Belgien
  • 2016 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Belgien, Brasilien, China, Deutschland und 19 weitere

Sprachen

Deutsch, Englisch, Französisch, Niederländisch

Ambassify Kosten

Startpreis:

500,00 $/Monat
  • Keine Gratisversion

Ambassify bietet keine Gratisversion. Die kostenpflichtige Version von Ambassify ist ab 500,00 $/Monat verfügbar.

Über den Anbieter

  • Ambassify
  • Ansässig in Beringen, Belgien
  • 2016 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Belgien, Brasilien, China, Deutschland und 19 weitere

Sprachen

Deutsch, Englisch, Französisch, Niederländisch

Ambassify – Videos und Bilder

Ambassify Software - 1
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Videos zu Ambassify
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Ambassify Funktionen

  • Aktionsmanagement
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anwaltsmanagement
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Benchmarking
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bonus-Verwaltung
  • Content-Management
  • Diskussionen / Foren
  • Drittanbieter-Integration
  • Engagement-Tracking
  • Feedback-Management
  • Gamification
  • Gruppenmanagement
  • Ideation
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Generierung
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeiteranerkennung
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Moderation
  • Multichannel-Marketing
  • Nachterminierung
  • Pulsbefragungen
  • ROI Tracking
  • Social Media-Überwachung
  • Social-Media-Integration
  • Teilnehmer-Management
  • Treueprogramm
  • Verwaltung mehrerer Konten
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Alternativen für Ambassify

monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
Hootsuite hilft Ihnen dabei, Ihre Marke aufzubauen, Beziehungen zu Kunden zu stärken und echte Geschäftsergebnisse mit sozialen Medien zu erzielen.
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Factorial optimiert die HR-Prozesse in jeder Phase des Mitarbeiterlebenszyklus, damit HR sich auf das Wesentliche konzentrieren kann. Erfahre mehr über Factorial
Online-Community-Software, mit der Unternehmen Kunden, Partner und Mitarbeiter verbinden können, um ihre Arbeit überall zu erledigen.
Digitales Treueprogramm für Unternehmen mit Marken-App. Automatisiertes Marketing, Discount-Engine, Tombola-Modul, integriert, Support.
yawave ist eine Cloud-basierte User Interaction Suite, die Content und User miteinander verbindet. Erfahre mehr über yawave
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Bewertungen über Ambassify

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
60%
4
40%
Omondi
Omondi
Associate Programs Coordinator in Kenia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Forschung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best for Business to Business Networking

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: This is the solution to advocacy marketing.

Vorteile:

Helps to establish a convenient relationship between a business and their advocates and involve the targeted stakeholders into the marketing strategy of the business, which foster a positive brand image and helps in the decision making process.

Nachteile:

It is relatively expensive and does not allow free trial sign up

Antwort von Ambassify

vor 2 Jahren

Thanks for the review Omondi! In the time since your review, our pricing model has become a lot more flexible and we have more tailored solutions depending on the company and their challenges.

Sophie
Social Media Manager in Belgien
Finanzdienstleistungen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great tool and intuitive

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

The power it has to grow employer branding and a social media culture in the company

Nachteile:

I am not convincd by how it displays in WhatsApp at the moment but I know it's in their plan to mke this better.

In Betracht gezogene Alternativen: Social Seeder

Warum Ambassify gewählt wurde: Group contract tool is more complete than Social Seeder

Zuvor genutzte Software: Social Seeder

Gründe für den Wechsel zu Ambassify: the tool ismore complete and offers more sharing options than other ambassadors tools

Antwort von Ambassify

vor 2 Jahren

Thanks for the review Sophie! We have improved how links and content appear in Whatsapp, and we're continuing to improve the sharing functionality. Many thanks for your feedback!

Verifizierter Rezensent
Communicatie in Belgien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Fast & Easy

4,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Our goal was to increase engagement and encourage our employees to be more involved by sharing their opinions and giving their input on different kinds of company-related content. After two weeks only, we already saw an increase in our activity on social media! The leaderboard and the rewards are good ways to motivate advocates to be more active on the platform, share content, etc. And we have picked some cool rewards that provide a nice incentive.

Vorteile:

Ambassify is the fastest way to inform our colleagues about new posts on social media. The platform has such unique features that make it so easy for them to like/share/engage with our posts — that's the biggest bonus! When you start sharing for the first time, the platform automatically asks you to connect your LinkedIn account so that in the future, you no longer have to leave the platform to share a post on LinkedIn. Super fast and convenient for our employees, it requires low effort but gives a great outcome.

Nachteile:

When colleagues now share certain content on LinkedIn, it's sometimes noticeable that they all do it simultaneously. So it would be good if it was also possible for ambassadors to choose when they want to share a particular post and schedule it themselves.

Judith
Judith
Martketing Coördinator in Belgien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

One happy customer

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: I love how easily we can share many different kinds of content on the platform: it is super easy to use, so all it takes is a few minutes, and it all comes to life. On top of that, the platform allows you to share different kinds of content, and not only a selected few formats. It has cool features we haven't seen anywhere else, and it's simple to use, so employees don't need training or anything; a few minutes are all it takes to get the hang of it. With Ambassify, we can quickly and efficiently reach out to our employees to interact with our branded content. A few more functionalities to incentivize engagement among the employees would be nice to see, and it might help a lot in generating and stimulating engagement. In general, our experience has been more than positive. If we have a problem, all it takes is a message to customer support, and we're all set: they're swift and helpful when they take time to answer our questions, and that's definitely a plus.

Vorteile:

- The platform is quite user-friendly. - The platform offers some unique and/or valuable features - If we have any questions, we can count on quality support. - Technically, the platform is pretty sound. I really love the platform, it has so many possibilities for connecting your employees and engage them with your brand.

Nachteile:

Something that could be integrated and improved is the range and offer of functionalities that stimulate and incentivize engagement in the workforce. Sometimes it's a bit hard to entice more and more employees to join, so a little extra help to create more interest might be good.

Sarah
Sarah
Digital Marketeer in Belgien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ambassify is a great tool for us

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: The thing I appreciate most about Ambassify, is their support. Assistance is almost immediate and should the issue require some more time to figure out, they will update you frequently. The platform itself is very intuïtive which makes it not only pleasant to work with, but fast as well. This allows us to launch campaigns in a moment's notice, right after meetings or when urgency is key. Also, the reporting really allows us to see how many people we reach through our ambassadors, which makes the brand awareness increase more tangible. Overall I think Ambassify is a great platform for us, especially because we have a lot of decentralized teams which we can keep in the loop effortlessly.

Vorteile:

The platform is easy to get a grip on, very user-friendly. Their support is top notch, always available to help. The reporting dashboards give a lot of insights on the results of the campaigns. I think a big win is how fast and straightforward setting up and launching a campaign is. Which is not only very helpful to keep content and campaigns very topical but also facilitates the buy-in as you're not spending a huge deal of time in the platform, yet the results are there.

Nachteile:

They push frequent updates to their reporting and metrics dashboards, which makes for a bit of a learning experience each time. But ultimately you do get more and better insights so that's actually a good thing.