Wir helfen Unternehmen seit 17 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Remember The Milk?

Füge mit dieser webbasierten Aufgabenanwendung für vielbeschäftigte Personen deine Aufgaben hinzu, erstelle oder teile deine Listen und weise anderen Aufgaben zu.

Wer verwendet Remember The Milk?

Für Nutzer, die ein intelligentes Aufgabenlistensystem mit zusätzlichen Funktionen zur Steigerung der Produktivität benötigen

Remember The Milk Software - 1

Du bist nicht sicher, ob Remember The Milk das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Remember The Milk

Remember The Milk

4,4 (59)
39,99 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
6
4
4,5 (59)
4,3 (59)
4,1 (59)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
10,99 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
236
92
4,4 (12.930)
4,4 (12.930)
4,3 (12.930)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Remember The Milk

Asana
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektmanagement
Projektplanung/Terminierung
Jira
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Problemmanagement
Ticket-Management
Things
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenbearbeitung
Aufgabenplanung
Mobiler Zugriff
Microsoft To Do
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenbearbeitung
Aufgabenmanagement
Aufgabenplanung
Google Calendar
Am besten bewertete Funktionen
Kalender-/Erinnerungssystem
Kalender-Synchronisierung
Kalenderverwaltung
TickTick
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenbearbeitung
Aufgabenmanagement
Aufgabenplanung
Trello
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Tagging
Aufgabenmanagement
Projektmanagement
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsabwicklung
Bestandsverfolgung
Produktkennzeichnung
ClickUp
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Mehrere Projekte
Projektplanung/Terminierung

Bewertungen über Remember The Milk

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
51%
4
34%
3
15%
Chris
Chris
President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Best Organizational Tool I have Found

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I very much enjoy this product and it has helped me tremendously as it has made me more productive.

Vorteile:

I've used many options to organize my small business and RTM seems to balance the need for simplicity while still providing a quality product. Obviously fits in the budget! The daily notifications allow me to stay on top of the tasks I need to get done.

Nachteile:

I wish the sorting function was a little more robust but other than that what more can you ask for?

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medizinische Geräte, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The one-stop tool to drive my life

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I started with RTM as a tool to record my To-Dos and now it has turned as my guide for the day. Apart from issues in switching timezones while traveling and still maintaining the position of recurring tasks, there's almost nothing I can complain about the tool.

Vorteile:

- Available on all platforms I can think of, including BlackBerry 10! - Recording tasks is as easy on a mobile device as on a desktop/web-page - Completing tasks feel more natural than any other tool I've used - The number of tools available to organize tasks is enormous: lists (and smart-lists), tags, contacts, locations, etc. - Filters is one of my most favorite things in RTM

Nachteile:

- There's no concept to view multiple lists in a single view as Todoist does - I wish there could be different containers for personal, work, more

DENISE
Educator in Kanada
E-Learning, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Basic but useful

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

The list feature is easy to use and items in the list are easy to check off. The basic version is free.

Nachteile:

the main list layout is not user friendly . It is hard to find the different functions on each list unless you become more familiar with it.

Jocelyn
English teacher in Mexiko
Bildungsmanagement, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Amazing app!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Amazing! I just love using Remember The Milk for my teaching tasks, also my students love the name of this app (lol). I’ve been using it for 2+ years now and it’s have totally helped me keep my tasks updated. I love that I can connect my tasks with calendar and join both apps in order to keep everything even more organized. It’s inexpensive compared to all the help it provides. I totally recommend it!

Vorteile:

I love RTM app! Specially that you can connect the app with other servers like Google Workspace apps (calendar, talk, and maps.) as well as Twitter and other social media apps. It helps you organize your tasks and keep everything in order. The most amazing part of this app is that you can use it on your computer or phone and there is an offline version to it.

Nachteile:

Nothing, Remember The Milk is an amazing app that organized yours tasks and reminds you when it’s time to work on them. Keeps you updated!

Sarah
CSR in USA
Telekommunikation, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

My new favorite Task Manager

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: This has streamlined my productivity, without being distracting to my day. I find it's not more work to use it as a task manager, but rather an easy way to track goals and tasks.

Vorteile:

I recently switched at RTM, and I love the free features such as the ability to set reccuring tasks. This is important to me, because I used to spend a lot of time adding the same weekly goals I had. Additionally, you can delegate tasks to other coworkers seamlessly. The interface is cleaner than other TM tools I've used, and in this case less is more.

Nachteile:

It's not intuitive to "complete" a task. There are a lot of random fields that obscure the functional ones that are obvious for a new user. I'm sure I will get used to this

Software gefunden in