ProProfs Chat

Wer verwendet ProProfs Chat?

ProProfs Chat ist das Gebot der Stunde für jedes Online-Unternehmen oder jede Marke. Mit ProProfs Chat erfassen alle Online-Unternehmen mehr Leads, schließen mehr Verkäufe ab und können eine einzigartige Kundenbetreuung bieten.

Was ist ProProfs Chat?

ProProfs Chat ist eine Online-Chat-Software, mit der Unternehmen ihrer Kundschaft sofortige Unterstützung bieten und mit ihren Website-Besuchern interagieren können. Mit ProProfs Chat kann dein Support-Team Probleme schneller lösen, schnelle auf Produkt- und Dienstleistungsanfragen antworten und sicherstellen, dass sie jederzeit und von jedem Ort aus erreichbar sind. ProProfs Chat wird dein Support-Team dabei unterstützen, die Anzahl von Tickets zu reduzieren, die Kundenreaktionszeit und -zufriedenheit zu verbessern und letztendlich den Umsatz und die Kapitalrendite zu steigern.

ProProfs Chat – Details

ProProfs

http://www.proprofs.com

Gegründet 2006

ProProfs Chat – Kostenübersicht

ProProfs Chat bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von ProProfs Chat ist ab 9,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

9,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

ProProfs Chat Funktionen

Chatbot Software

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Bildschirm teilen
Geo-Zielgruppenerfassung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Offline-Formular
Proaktiver Chat
Transfer / Weiterleitung
Vorformulierte Antworten
Websitebesucher-Nachverfolgung

ProProfs Chat – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 42 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
4,6/5
Kundenservice
4,8/5
Funktionen
4,3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Preethi R.
Informationstechnologie & -dienste
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    Nicht bewertet
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 27.5.2015

"Affordable and highly valued Service"

Kommentare: It’s embarrassing to say that it took us over six months to get started with Live2Support. No idea why? It is great converter and lead generator. It has anything and everything needed to run successful live and automated chats. It has reduced response time and tremendously improved online customer service. I have not imagined how easy are the step-by-step tutorials to configure and customize each and everything on this live chat service. It has awesome support service. They have integrated my chat with 3D cart, website and sales force. I created two branded custom chat images one for offline and one for online they help me get that up and running and positioned where I wanted it. I have quarterly renewed the services priced at $110 and will continue with it till I have business.

Vorteile: The affordable and reliable chat service of Live2Support's has helped our organization to reduce response time in delivering online customer service. Its associated analytical services have helped us to analyze sales trigger points and redefined our customer satisfaction parameters. It has become unique tool in organization’s daily operations to identify key metrics for gauging its effectiveness. Its control panel has enhanced our ability to measure and analyze live chat channel and individual chat agent performance. This unique capability has helped us to achieve high customer satisfaction through quick issue resolution in highly focused interactions.

Nachteile: The extended functionality provided need extensive time frame to explore

Antwort des Softwareanbieters

von ProProfs an 14.10.2019

Thank you for sharing your review.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 27.5.2015
Verifizierter Rezensent
Head of Growth
Internet, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.7.2020

"Advanced chat tool, rather for small companies"

Vorteile: They provide a purchase history of the client we are chatting with – this helps in personalized conversation with him/her. You can see the activity of your customer while he/she is exploring your website – thanks to this feature you can initiate a conversation with your potential customer and help him/her in the purchasing process. You get all analytics you need to see how operators of your chats are performing. I like the feature that allows me to take over a chat conversation if it is necessary – sometimes the customer's case can be complicated and the novice operator may not have enough knowledge to solve it.

Nachteile: I didn't find anything that I didn't like.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.7.2020
Monica R.
Marketing Manager
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.6.2017

"Best live chat tool I've worked on!"

Kommentare: Awesome features.
I am using this tool since 2 years at my organization and I am quite satisfied with it. I don't think I have anything as of now that I can share in con section. It works well for me!

Vorteile: As an experienced live chat agent, I can very well tell you that some of the tools I had previously worked with were more complicated than the plot of the movie Inception. But ProProfs Chat is all about business! Simple, easy to use and no complications!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.6.2017
Erik L.
Product Marketer
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.7.2020

"Lives up to its slogan"

Vorteile: I was expecting a chat tool but was met with a wide range of features for customer support as well as employee training! The platform is really intuitive and you can get started with setting up your help desk, surveys, Q&A forum and more in a couple of minutes. You are also able to pick and choose from the features you need to build a package of your own, all at a very fair pricing.

Nachteile: I can't come up with any features that I was missing at the top of my head. The navigation between the different solutions could be a bit simpler, though.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.7.2020
Joya A.
Geschäftsbedarf & -einrichtung
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 27.6.2015

"Simple and customizable"

Kommentare: With its easy to use interfaces, availability of native applications for smartphones and several other value added features it surely was ours go-to solution when we were in immediate need of enhancing our website performance by extracting more number of sales/sales leads through it along with serving all our online customers with optimum support.

Vorteile: It’s designed to be simple and smart and integrates optimally with our Salesforce CRM for automated migration of all conversation we have on website to our CRM. It allowed us “powered by” logo removed, making sure our customers get a seamless customized experience from start to finish.

Nachteile: Perhaps by extending a free trial that runs for a month so that people who are slow to adopt also tests it fully before putting in an assessment.

Antwort des Softwareanbieters

von ProProfs an 14.10.2019

Thank you for sharing your review.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 27.6.2015