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Was ist Vetstoria?

Vetstoria bietet Online-Terminbuchung für Tierärzte. Der Prozess der Kundenplanung wird durch die nahtlose Integration in die Praxisverwaltungssoftware für Tierarztpraxen revolutioniert. Tierbesitzer können Termine jederzeit und überall von jedem Gerät aus buchen. Der Dienst ist über die Übungswebsite, Google My Business oder andere soziale Medien wie Facebook zugänglich.

Wer verwendet Vetstoria?

Tierkliniken

Wo kann Vetstoria bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Vetstoria
  • 2014 gegründet

Support für Vetstoria

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, China, Deutschland, Dänemark, Finnland und 14 weitere

Sprachen

Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch und 4 weitere

Vetstoria Kosten

Startpreis:

Nicht vom Anbieter bereitgestellt
  • Keine kostenlose Testversion
  • Keine Gratisversion

Vetstoria bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Preismodelle

Über den Anbieter

  • Vetstoria
  • 2014 gegründet

Support für Vetstoria

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, China, Deutschland, Dänemark, Finnland und 14 weitere

Sprachen

Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch und 4 weitere

Vetstoria – Videos und Bilder

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Videos zu Vetstoria
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Vetstoria Funktionen

  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Terminplanung
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für Vetstoria

Mit PetDesk können Tierpfleger ihre Mitarbeiter glücklich stimmen und Tiere gesund halten, indem die Kommunikation mit den Tierhaltern optimiert wird.
123Pet ist eine einfach zu bedienende Software zur Verwaltung deines Haustiersalons, deines mobilen Salons, deiner Tierpension oder Haustiertagesstätte auf Mobilgeräten, PCs und im Web.
Führende Marketingplattform für kleine und mittlere Unternehmen! KOSTENLOSE Marketing-Demo
Digitail ist eine dedizierte Cloud-Softwarelösung für Tierarztpraxen.
Cloudbasierte Software der nächsten Generation, die die Art und Weise verändert, wie Tierärzte ihre Praxis betreiben, und die Abläufe auf innovative Weise automatisiert.
Entwickelt in Finnland ist Provet Cloud eine vollumfängliche, cloud-basierte Praxismanagementsoftware Lösung für Praxen und Kliniken jeder Art und Größe.
Rationalisiere und vereinfache die Verwaltung deines Unternehmens und erhöhe gleichzeitig den Umsatz und die Nutzung verpasster Umsatzchancen.
Transformiere deine Tierarztpraxis mit VETport, einer preisgünstigen cloudbasierten Software für die Verwaltung von Tierarztpraxen.
Die Veterinär-Erfahrungssoftware ist eine revolutionäre neue Art der Praxisverwaltung.

Bewertungen über Vetstoria

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
82%
4
17%
3
1%
Terry
Terry
Manager in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Clients love it and more importantly use it. It links to our PMS seamlessly and reduces staff work.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Flexibity for our clients in making bookings and the reduction of work on our reception team.

Vorteile:

The seamless integration with RxWorks. The minimal maintenance and the ease with which to make changes within the program itself.

Nachteile:

Nothing. I have found that the software is relevant to our needs and easy to use. It takes little of my time the manage and both staff and clients find it great.

Hayley
Practice Manager in Australien
Tierarzt, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Product

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Love this product, helps our business no end allowing people to book online

Vorteile:

clients find easy to use helps us identify bookings we get new client forms completed

Nachteile:

Sometimes doesn't always pick up clients files

Antwort von Vetstoria

letzten Monat

Hi Hayley, Thanks for the feedback. We're glad Vetstoria was the best choice to help your team achieve your desired results! If you ever need any support please don't hesitate to reach out to our team - we're always available to help! Thanks, Team Vetstoria

Stephanie
Hospital Manager in USA
Tierarzt, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

If you use Avimark, this isn't the online booking tool you want.

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I have never had a stellar experience. This company is based overseas, so calling for help is impossible. They did recently open a stateside helpdesk, but you still can't call it and are obliged to send in an email and then wait for a response. There is not enough done to keep clients from scheduling incorrectly. Vetstoria relies on people at the clinic to keep an eye on the mail all day in order to make sure appointments are appropriately scheduled. If they aren't, we are supposed to call and redo the appointment. Firstly, we don't have time to sit watching email. Secondly, if we DO catch an inappropriate appointment, more often than not, the client is angry that we have to change the appointment. I don't feel it's worth the money.

Vorteile:

It enables clients to make their own appointments online at their convenience.

Nachteile:

It is difficult to configure the software to keep clients from scheduling the wrong kind of appointments for their needs. Does not read monthly blockoffs from Avimark, only on-the-fly blockoffs, so if you like to use monthly blockoffs in order to streamline your scheduling and keep just anyone from changing the blocks, Vetstoria will allow clients to schedule appointments over times that are blocked for surgery or blocked because the doctor is out of the office. To remedy this, one must then spend hours re-blocking the times already blocked.

Carie
Office Manager in USA
Tierarzt, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Paw- Mazing Product!

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Great! Training was a breeze and the product is straight forward.

Vorteile:

I love that clients can schedule when they have time to do so.

Nachteile:

I wish client information would apply into the system - not just an email for staff to input.

Antwort von Vetstoria

vor 4 Monaten

Hi Claire, thank you so much for the review! We're glad that your clients are loving the convenience and that you breezed through the onboarding programme. Thank you also for your feedback, it has been shared with the team. Don't hesitate to reach out if you ever need support; our team are always on-hand to assist! Many thanks, Team Vetstoria

Kay
Hospital Manager in USA
Tierarzt, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Game changer for veterinary clinics and their teams!

5,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

The ability for clients to schedule appointments for their pets anytime and not have to call the clinic during business hours has been an absolute game changer for us. This allows clients to book an appointment as soon as they get a reminder for services being due or if they have a concern about their pet and not having to wait until we open and then they get busy with work or life and forget or wait until they can't be schedule at an ideal time. The system is so easy to set up however works best for your practice and allows you to customize so many things to make it work best for you.

Nachteile:

The ability to make short term changes would be great. We don't always want to have to use blocks on a schedule but sometimes want to open up availability on short notice for a day they wouldn't otherwise have availability.

Antwort von Vetstoria

vor 5 Monaten

Hi Kay, Thanks so much for the great review and the feedback! We're glad you're enjoying the convenience of Vetstoria. Thanks Team Vetstoria

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