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Was ist Limble CMMS?

Eine einfach zu bedienende, mobile Wartungssoftwarelösung, mit der du Anlagen, PMs, WOs und mehr einfach verwalten kannst.

Wer verwendet Limble CMMS?

Fertigung, Einrichtungen, Ausrüstung, Gastgewerbe, Kleinunternehmen, Fuhrparks, Immobilien, Gebäude, Kirchen, gemeinnützige Organisationen, Schulen, Fitnessstudios und mehr.

Limble CMMS Software - 1
Limble CMMS Software - 2
Limble CMMS Software - 3
Limble CMMS Software - 4
Limble CMMS Software - 5

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Limble CMMS

Limble CMMS

4,8 (591)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
145
9
4,8 (591)
4,7 (591)
4,9 (591)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
12,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
24
Keine Integrationen gefunden
4,2 (64)
4,2 (64)
4,5 (64)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Limble CMMS

Maintainly
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Kundendienst-Historie
Mobiler Zugriff
L2L Connected Workforce Platform
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Terminplanung
Vorbeugende Wartung
Amadeus Hotels
Am besten bewertete Funktionen
Catering-Management
GDS-/OTA-Integration
Marketing-Automatisierung
eWorkOrders CMMS
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Mobiler Zugriff
Vorbeugende Wartung
RhinoFit
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Mitgliedschaft-Management
Mobiler Zugriff
iMaint EAM
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
MAPCON
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Mobiler Zugriff
Wartungsplanung
AppSheet
Am besten bewertete Funktionen
Entwicklung von Web-Apps/mobilen Apps
No-Code
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Enterprise Suite
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Stellenanzeige veröffentlichen
Workflow-Management

Bewertungen über Limble CMMS

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
82%
4
17%
3
1%
2
0%
1
0%
Kendell
Kendell
Maintenance Supervisor in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Öl & Energie, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best CMMS on the market

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: My overall experience has been great we made the switch a few month ago and my entire team agrees we should have searched for replacement CMMS years ago and joined Limble a lot of issues from our previous CMMS would have been avoided

Vorteile:

I like the fact that changing a schedule is drag and drop, can easily get data out from the global dashboard and can get to a granular level to see how effective your team is and which areas are weak that need to be improved.

Nachteile:

Honestly so far there isn't anything I don't like. If I cant find the information on the Limble YouTube channel or help center I reach out to my CSM or though the help chat and get assistance from [SENSITIVE CONTENT] or [SENSITIVE CONTENT] everyone in the Limble Organization that I have met has always been helpful

Lillian
Lillian
Human Resources Generalist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent workflow management with Limble

4,0 letztes Jahr

Kommentare: Now that we have this system in place, we can more efficiently manage tasks, inventory, and look into the future. Having this allows one more time to devote to other important pursuits. After PMs have been added and their frequency has been established, users can log in and examine the PM calendar to see what PMs are scheduled for the current day, the next day, and the upcoming week.

Vorteile:

Limble's logic is novel in that it is both intuitive and straightforward. It's simple to make a bill of materials. Adding new components to assets or getting rid of old ones is simple. It's simple to reassign duties and reissue work orders.

Nachteile:

There aren't many drawbacks. My only suggestion is to add a column to the schedule that displays the ratio of available to scheduled man-hours. From a time-management point of view, it is useful to have that data at hand.

Joshua
Plant Production Manager in USA
Versorgungsunternehmen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

North Carolina Electric Cooperatives

4,0 letzten Monat Neu

Kommentare: So far it has been a smooth transition. We are currently running in parallel with our old system while we get more familiar with the product.

Vorteile:

It is easy to navigate. I like that pms are released automatically. I like the training videos.

Nachteile:

I do not like the auto save feature. It can be frustrating.

Aubrey
Mechanic in USA
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Slow, Buggy, Unreliable, Tedious

1,0 vor 5 Monaten

Kommentare: I don't enjoy using it, especially for the price I'd rather just go back to using greasy pieces of paper. But I'm not the one who makes those decisions, I'm just the one who has to slog through trying to use Limble every day.

Vorteile:

UI is mostly straightforward. Communication through Limble between mechanics and drivers is generally smooth. Desktop/web use is slightly better than the app.

Nachteile:

Immense amount of wasted time logging back in and reloading work orders as Limble is constantly closing or reporting an error that requires refreshing. Also huge wasted time putting parts in a work order multiple times as they often don't save. Parts that are confirmed on a WO will sometimes not be taken from inventory. Parts search page is terrible, the part you're looking for will appear as you type in the number but the list resets itself before you can click on the part. Comments will often not save at all or save with words in different order than typed. Generally frustrating and feels tedious to use. Automatically playing a meme GIF after closing a WO/PM feels childish and patronizing, with the icing on the cake being an error message appearing when you press the button to turn it off.

Charles
Facilities, Safety, Environmental Manager in USA
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Limble Setup and Preperation

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: So Far everything is what I expected The Customer Success Manager [sensitive content hidden] has been outstanding in helping with any questions.

Vorteile:

Very easy to create assets and assign template PM's and employees. Everything meshes together very well.

Nachteile:

Some of the reporting when creating your own widget on your dashboard don't give some of what I was looking for in reports. Did however have a link to request.