Wer nutzt diese Software?

Manufacturing, Facilities, Equipment, Hospitality, Small Businesses, Fleet, Property, Building, Churches, Non-Profits, School, Gym and more

Durchschnittliche Bewertung

56 Bewertungen
  • Gesamt 4.8 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.7 / 5
  • Kundenservice 4.9 / 5
  • Funktionen 4.4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.9 / 5

Produktinformationen

  • Startpreis 35,00 $/Monat
  • Preisinformationen Starting at $35 per user per month
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • LimbleCMMS
  • https://limblecmms.com
  • Gegründet 2015

Über Limble CMMS

A simple to use, mobile first maintenance software solution that allows you to easily manage assets, PMs, WOs and more.

Limble CMMS Funktionen

  • Abschreibungsmanagement
  • Anlagenrechnung
  • Audit Trail
  • Barcode / RFID
  • Bestandsverfolgung
  • Dokumentenmanagement
  • Entsorgungswirtschaft
  • Vermögensanlagen-Lebenszyklus-Management
  • Abschreibungsmanagement
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Audit Trail
  • Barcode / RFID
  • Check-in / Check-out
  • Entsorgungswirtschaft
  • Reservierung-Management
  • Standortverfolgung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragserstellung
  • Bestandskontrolle
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Vertragsmanagement
  • Vorbeugende Wartung
  • Wiederkehrende Termine
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestandsoptimierung
  • Bestückung
  • Einzelhandel-Lagerverwaltung
  • Fertigungsbestandsmanagement
  • Lagerhaus-Management
  • Lieferanten-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Management
  • Nachbestellungen verwalten
  • Produktkennzeichnung
  • Prognose
  • Anlagegegenstand-Management
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Besuchermanagement
  • Für Schulen
  • Geräte-Management
  • Gewerbliche Immobilien
  • Inspektions-Management
  • Kreditplanung
  • Lieferanten-Management
  • Raumverwaltung
  • Störfallmanagement
  • Vorbeugende Wartung
  • Wohnimmobilien
  • Zimmer-Planung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Inventarverwaltung
  • Kalibriermanagement
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Schlüssel & Schloss-Management
  • Techniker-Management
  • Vorbeugende Wartung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Energiemanagement
  • Facility-Management
  • Garantie-Management
  • Geräte-Management
  • IT-Asset-Management
  • Instandhaltung Planungs- und -Steuerungssysteme (IPS)
  • Instandhaltungsmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Planung präventiver Wartung
  • Software-Lizenzmanagement
  • Verwaltung von Einzelteilen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Garantie-Nachverfolgung
  • Gerätenachverfolgung
  • Job-Management
  • Wartungsplanung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Inventarverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Online Stempeluhr
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versenden
  • Vertragsmanagement
  • Zahlungseinzug im Außendienst
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandsverwaltung von Einzelteilen
  • Fahrzeuginformationen
  • Garantie-Nachverfolgung
  • Kostennachverfolgung
  • Kraftstoff-Nachverfolgung
  • Reifen-Management
  • Reparatur-Nachverfolgung
  • Wartungshistorie
  • Wartungsplanung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Auftragskostenrechnung
  • Geräte-Management
  • Gewerbliche Immobilien
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Routing
  • Terminplanung
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Versandmanagement
  • Wartungsplanung
  • Wohnimmobilien
  • Bedarfsmanagement
  • Beschaffungsmanagement
  • Compliance-Verfolgung
  • Instandhaltungsmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Konfigurationsmanagement
  • Kostennachverfolgung
  • Lieferanten-Management
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kalibriermanagement
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Prädiktive Wartung
  • Schlüssel & Schloss-Management
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Vorbeugende Wartung
  • Artikelverwaltung
  • Auftragsmanagement
  • Beschaffungsmanagement
  • Kostennachverfolgung
  • Lieferanten-Management
  • Nachbestellungen verwalten
  • Prognose
  • SKU / UPC-Codes
  • Seriennummern-Nachverfolgung
  • Strichkodierung (Barcode)
  • Zuweisung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Benchmarking
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Historische Berichte
  • Kostennachverfolgung
  • Leistungskennzahlen
  • Qualitätskontrolle
  • Trend-Analysen
  • Ursachenanalyse
  • Verfolgung von Ausfallzeiten
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Versand
  • Wartungsplanung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Aufgabenliste
  • Einkauf
  • Erinnerungen
  • Inspektions-Management
  • Lieferanten-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Prädiktive Wartung
  • Wartungsplanung
  • Zustandsüberwachung

Die hilfreichsten Reviews für Limble CMMS

Get rid of Excel and get LimbleCMMS

Bewertet am 30.10.2019
Ryan C.
Maintenance Supervisor
Luft- & Raumfahrt, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Coming from an Excel based Maintenance program, Limble is a lifesaver. My past workflow consisted of an excel sheet with tons of macros and manual data input almost daily just to schedule PM's.
Work instructions were usually copies direct from manufactures documentation or passed along tribal knowledge.
Maintenance request were by whatever means were convenient. It wasn't uncommon to get a sticky note with a request.
Limble has allowed me to automatically schedule tasks, create interactive work instructions, and provide a simple work request portal accessible from anywhere. All in one package. Scheduling PM's is nearly automatic now. Time interval based tasks just show up after the time has elapsed. The API can work both ways, updating hour counters automatically and pushing tasks to an ERP for scheduling.

Vorteile: The biggest selling point of this software was that I could start using it right away. At best, other services would offer pretty limited "sandbox" to demonstrate the functionality. Limble provided a fully functional trial that allowed me to see how it would work in my environment almost immediately. Simple to setup and get going . Not overwhelming for new users, nor is it aggravatingly limited for expert users. Customer support is excellent. They take the time to understand concerns and provide a human response. No copy-pasted answers that are only slightly relevant or don't answer your question at all. Requested features usually get added quickly. Reports and Custom dashboards to realize MTTF and MTTR data, identify trends and areas of improvement, track inventory and expenses, etc...

Nachteile: No major cons. When I identify the occasional issue it is usually resolved within 24 hours.
No onsite hosted install option could be a con for some.

Limble

Bewertet am 17.10.2019
Christopher G.
Quality and CI Manager
Maschinerie, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We finally have realized data in maintenance cost, machine MTTR/MTBF, visual logs of work done, and much more. This software has made it much easier for me developing justifications for new machinery, gaging, and overhauls. If you think you have a good solution and you haven't tried this one, try it.

Vorteile: We worked very closely with the software development team to get custom features that work for us. You won't get that kind of attention from anyone else.

Nachteile: Anything we disliked was either changed as a recommendation from another customer or for us. They continue to work hard to ensure this software is everything you need and more.

One of the best CMMS I've Used

Bewertet am 23.10.2019
Francisco F.
Maintenance Manager
Luft- & Raumfahrt, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I am very happy with Limble it does what I need it to do and can easily keep track of work being performed and upcoming task.
I don't have to spend much time behind the computer and get more work done.

Vorteile: The ease of use, how user friendly it is.
Has the feel of an app even on a desktop,
easy to navigate.

Nachteile: Minor issues that have been submitted for ad ons

Going paperless

Bewertet am 23.8.2019
Bethuel M.
Snr. Plant Mechanic
Bau, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I have began an important journey of creating the technical history of all the equipment I am responsible for and this will go a long way in making g important decisions even with diagnostic information. No more heaps of paper and losing hours looking for info from piled stationery. I have more time on my hands to take care of other pressing priorities.

Vorteile: Impressive interface, QR coding, mobile app, exceptional functionality and most importantly the ease of generating reports. Yes all CMMS's have at least some or more of the above features but below the surface you experience more. Bonus.....it is the most affordable with administrator/manager and user capabilities.

Nachteile: I still struggle with setting up the maintenance intervals with regards to hour metre readings. I have not seen an entry for periodic hour metre registering to keep track of the next schedule.

Antwort des Softwareanbieters

von LimbleCMMS an 9.9.2019

Thank you for your review! I'm sorry you are having a struggle setting up the hour meter reading intervals. Here is a great article that goes in depth on how to set up hour meters: https://intercom.help/limble-cmms/en/articles/2971834-meter-readings

Let us know if you have any other questions!

Just what we needed when we needed it

Bewertet am 22.4.2019
Michael K.
Director of Software & Engineering
Lebensmittelproduktion, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: One of our colleagues wrote in a meeting agenda: “I <3 Limble.” We've been very pleased with Limble. It's helping us organize our growing number of assets and increasingly complex maintenance needs. Much of our maintenance is concerned with specialized care of sensors to maintain accurate and reliable data. With Limble we were able to get on top of the scheduling and personnel complexity to reduce failures, act proactively rather than reactively, and relieve stress on our people.

Vorteile: We knew we needed something more capable than a calendar to help us manage our specialized maintenance needs. Of all the options we researched and trialed, Limble was just the right fit for us. The pricing and features aligned nearly perfectly for where we are today. In nearly every circumstance we've found a good way to accomplish what we need with Limble. While we are a small operation today we see Limble remaining as a viable option for us even as we grow.

Nachteile: The mobile app and web interface are lacking. The mobile app is mostly a wrapper around a mobile formatted website rather than a fully native and capable app. Meanwhile the web interface relies on periodic refreshes rather than instantaneous updates in response to data entry and UI interactions. That said, we prefer the functionality with a slightly wanting interface of Limble to other, slicker options that do not deliver on the core functionality. Limble has a few advanced features — including some still being built out — that are still a bit clunky and lack documentation. But, the support team is incredibly responsive and fills in those gaps.

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