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Was ist Criteo?

Criteo ist eine Marketing-Software, die es E-Commerce-Unternehmen ermöglicht, großen Mengen von Daten zu nutzen, um Kunden effektiv zu binden.

Wer verwendet Criteo?

KMUs, mittelständische, große Unternehmen

Criteo Software - 1
Criteo Software - 2
Criteo Software - 3
Criteo Software - 4
Criteo Software - 5

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Criteo

Criteo

3,9 (21)
1,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
23
Keine Integrationen gefunden
3,6 (21)
3,9 (21)
3,6 (21)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
1,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
31
33
3,9 (73)
3,7 (73)
4,0 (73)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Criteo

AdRoll
Am besten bewertete Funktionen
Kampagnenanalysen
Retargeting-Anzeigen
Segmentierung
Marketing 360
Am besten bewertete Funktionen
Online-Abrechnung
Prävention von Zahlungsbetrug
Spam-Blockierung
Google Ads
Am besten bewertete Funktionen
Kampagnenanalysen
Kampagnenmanagement
Mehrere Kampagnen
Madgicx
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung und Statistik
Kampagnenanalysen
Kampagnenplanung
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Aivie
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Marketo Engage
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Email-Kampagnen-Management
Kampagnenplanung
Dreamdata
Am besten bewertete Funktionen
Leistungskennzahlen
Multi-Touch-Attribution
ROI Tracking
Outbrain
Am besten bewertete Funktionen
A/B Testing
Content-Management
Real-Time Reporting

Bewertungen über Criteo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
3,6
Kundenservice
3,6
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
33%
4
38%
3
19%
2
5%
1
5%
Cameron
Cameron
Performance Marketing Lead in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Powerful Retargeting, with a Few Downfalls

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Overall, we're happy with the results our e-commerce campaigns have experienced with the addition of Criteo. Revenue and overall web traffic have increased.

Vorteile:

The dynamic retargeting options that Criteo offers are vast and effective - we've been seeing around 2.0 ROAS since implementation with a limited budget.

Nachteile:

Unfortunately, customization options for the creatives themselves are a bit limited. For example, we've been running into issues of having the same product show four separate times in the same creative - not a professional look.

Nikita
Marketing Manager CRM in Deutschland
Maschinerie, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great targeting and retargeting tool

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

How easy it was to integrate with some of tools we use, and how easy it is to work with campaigns and audiences.

Nachteile:

Not everything was easy to set up and we needed to analyze externally for things that Criteo lacks.

Yacov
Yacov
Marketing Manager in Israel
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

no support at all

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: very bad experience, after investing so much time set up my account
just got stuck with the integration - sent several emails - no one answered !!!
on line chat on site - wont work at all ..

Vorteile:

dynamic remarking with animation look great easy to set up new campaign

Nachteile:

trie to have some support regarding embedign the code and pixles no support on email/ chat or on phone they wont reply ny email ..

Artur
Artur
E-commerce specialist in Polen
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A great complement to Google and social media retargeting

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: An easy-to-manage, effective tool for retargeting on the basis of RTB.

Vorteile:

Easy budget management and a transparent way to define the target result. Very high efficiency. Great support.

Nachteile:

The administration panel after the changes is less transparent and convenient to use (although it looks better). Large, unpredictable fluctuations in effectiveness (though this is a question of market behavior rather than of the software itself).

Chitta Ranjan
Chitta Ranjan
Digital Marketing Manager in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Convert Traffic to Customers Using Criteo

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I am using Criteo for one of our E-commerce clients from last two years. The conversion rate and average order value are always good. Overall my experience with Criteo is excellent.

Vorteile:

One of the best, easy to use industry top leader in retargeting. Retarget your traffic simply by adding Criteo script to your website. Excellent customer support with a dedicated account manager who will guide you with bid optimization techniques. In addition to multiple other websites, it also shows ads on Facebook. With its dashboard report, one can get a clear idea on the number of impressions, clicks, conversion and revenue details every day to track the performance.

Nachteile:

For an E-commerce website, it's not that easy to implement the Criteo script.

Antwort von Criteo

vor 6 Jahren

Thank you for your review Chitta. Do let us know what issues or suggestions you had on the implementation side and we'll pass this on to our product team.